1st Zuperpresentkort a 1.000 kr

Permalänk
Medlem

1st Zuperpresentkort a 1.000 kr

Säljer ett sista kort till, så kopierar texten från min förra annons. Har alltså 1 kort kvar, inte fler än så även om texten säger det. Är bara lite lat idag och orkar inte ändra.

Hejsan,

Har absolut ingen reselust nu i sommar/höst pga diverse anledningar och hade lite halvt utgående SAS poäng som jag växlade in till presentkort. Riktigt uselt värde att växla in mot presentkort men det fick bli så denna gång.

Varje kort/värdekod är på 1.000 kr
Säljes för 890 kr styck.

Vänligen respektera att jag inte sänker priset lägre utan hellre behåller dom om jag inte får 890 kr då det som sagt finns en hel del butiker. Har redan förlorat många tusenlappar på denna usla växling så ingen prutning tack.

Det man köper är alltså en värdekod man sedan använder till valfri butik här:

https://zupergift.com/se/

Några exempel:

Elgiganten
Netonnet
Amazon.se
CDON
Bokus
Åhlens
Granngården
Naturkompaniet
Ticketmaster
Zalando
Voi.
Jaktia
Stadium
Adidas
Ticket
Ving
Plantagen
Lekia
Mio
Circle K

Och mycket mer därtill.
Full lista här: https://zupergift.com/se/alla-presentkort

Så har du tänkt köpa något i någon av alla butiker som finns den närmsta tiden kan du ju spara en dryg hundralapp (10%) i alla fall.

Levereras omgående via PM efter betalning.
Betalning via swish.

Referenser finns, i marknadsreferenstråden samt ett 40-tal till därutöver som jag bara skrivit i en lista.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper gärna kortet

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad