Microsoft släpper billigare Elite-kontroll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mio-3513:

Jag har det på min Elite series 2 svarta kontroller också på båda spakarna dom blir så med tiden man har använt spakarna och inget ovanligt med det!! men att dom vickar lite vad gör det? 🤔 Lirar man racing spel så märker man absolut inget av det samt jag spelar mycket fps spel och jag har inget märkt av att det är defekta spakar progrund av att dom vickar lite fram å tillbaka om man rör på dom och jag kan inte hålla med om att dom är defekta för lite vickande heller så att skicka tillbaka dessa kontroller för en sån liten sak är bara onödigt 👍👍

Dom är så från början utan slitage, det gör att ens sikte blir glappt.
Mycket mera märkbart när man börjar spela med hög sens, är ospelbart för mig iaf.
Men jag spelar mest fps så kanske är en smaksak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sarlucic:

Så det är som en vanlig handkontroll men går sönder lättare? Eftersom varken padlar eller något annat följer med?

Att något som är så dyrt har ett sådant rykte att sakna kvalité och gå sönder hela tiden är tråkigt

ööööööh hur kom din slutledning fram till detta? Varför skulle den gå sönder lättare utan paddlar och annat extra

handkontroller är ju något som slits mycket. Alla joysticks drabbas av drifting det är bara en tidsfråga. Så ja bara för att du betalar mer blir du ju inte immun mot slitaget tyvärr. Jag har två och har en trög bumper på ena som behöver fixas men jag har klarat mig från drifting än så länge men det är ju bara en tidsfråga.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kelrazh:

Dom är så från början utan slitage, det gör att ens sikte blir glappt.
Mycket mera märkbart när man börjar spela med hög sens, är ospelbart för mig iaf.
Men jag spelar mest fps så kanske är en smaksak.

Vet faktiskt inte om mina var så när jag köpte min inget jag har tänkt på iaf men vad jag inte förstår är varför du skickar tillbaka 3 kontroller för den lilla saken bara för det är lite vick i spakarna dom är ju inte alls defekta om du trodde det eller var dina spakar sönder eller? Men alla är ju olika känsliga med saker deklart.

Folk som tror att den nya vita kontrollen inte är lika bra som den första svarta så är det bara trams prat! Det ända som skiljer på dom är att man inte får med alla tillbehör som man får med till den svarta kontrollen och därav bättre pris för den vita kontrollen.