[PC] Säljer The Callisto Protocol + Dead Island 2

Permalänk
Medlem

[PC] Säljer The Callisto Protocol + Dead Island 2

Hej,

Införskaffade nytt AMD kort och fick två spel på köpet. Jag är dock inte jätteintresserad av något av dom så säljer de här.

När köpet gått igenom så får du en kod och länk till AMDs hemsida där du löser in koden för båda spelen.

Vid frågor så hör av er

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej jag köper dem man måste inte ha amd hårdvara va ?

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Skrivet av trex maffia:

Hej jag köper dem man måste inte ha amd hårdvara va ?

Jag köpte en amd bundle, man skapar ett amd konto, sen loggar säljaren in och lägger till spelet, du loggar sedan in och byter lösenord.

Länka steam tar dock tid innan det är möjligt

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

Hej jag köper dem man måste inte ha amd hårdvara va ?

Skrivet av Swedishchef_90:

Jag köpte en amd bundle, man skapar ett amd konto, sen loggar säljaren in och lägger till spelet, du loggar sedan in och byter lösenord.

Länka steam tar dock tid innan det är möjligt

Jag har faktiskt inte provat men hade varit konstigt om man måste ha AMD hårdvara för att spelen ska funka?

Jag har inte skapat något konto på AMD eller något alls utan bara fått en nyckel till AMD och där får köparen ta det vidare tänkte jag så jag inte är involverad för säkerhetsskäl.

Kan försöka googla runt lite under dagen och återkomma.

Permalänk
Skrivet av Bobiri:

Jag har faktiskt inte provat men hade varit konstigt om man måste ha AMD hårdvara för att spelen ska funka?

Jag har inte skapat något konto på AMD eller något alls utan bara fått en nyckel till AMD och där får köparen ta det vidare tänkte jag så jag inte är involverad för säkerhetsskäl.

Kan försöka googla runt lite under dagen och återkomma.

Man kan behöva verifiera att man har amd hårdvara för att lägga till spelet på amd

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Man kan behöva verifiera att man har amd hårdvara för att lägga till spelet på amd

Efter lite googlande så ser det ut att vara så. Då får jag göra det.

Vad menar du med att det tar tid att länka till Steam?

Permalänk
Skrivet av Bobiri:

Efter lite googlande så ser det ut att vara så. Då får jag göra det.

Vad menar du med att det tar tid att länka till Steam?

Det verkar vara någon bugg att vissa inte kan länka steam inom 72h

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Det verkar vara någon bugg att vissa inte kan länka steam inom 72h

Okej, tack för din hjälp.

Om jag förstår rätt så är det följande.

1. Jag aktiverar koden via min hårdvara och lägger till dom på ett nyskapat AMD konto.
2. Jag skickar över kontodetaljer till köparen.
3. Köparen loggar inlogg länkar/aktiverar spelen på launchern (Steam/Epic).

Ungefär så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Okej, tack för din hjälp.

Om jag förstår rätt så är det följande.

1. Jag aktiverar koden via min hårdvara och lägger till dom på ett nyskapat AMD konto.
2. Jag skickar över kontodetaljer till köparen.
3. Köparen loggar inlogg länkar/aktiverar spelen på launchern (Steam/Epic).

Ungefär så?

Jag köpte en uncharted kod av en annan användare här i höstas. Det är precis så det fungerar, sen får man koppla sitt steamkonto till amd kontot under tiden som man aktiverar koden. Sen kan man ta bort kopplingen igen.

Det är ett lite konstigt förfarande, men funkar bra.

Permalänk
Medlem

Vilka plattformar är de till? Steam? Epic?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Jag köpte en uncharted kod av en annan användare här i höstas. Det är precis så det fungerar, sen får man koppla sitt steamkonto till amd kontot under tiden som man aktiverar koden. Sen kan man ta bort kopplingen igen.

Det är ett lite konstigt förfarande, men funkar bra.

Tack för din input. Då vet jag och förhoppningsvis köparen också hur det fungerar.

Jag har även en Uncharted kod om någon är intresserad. 250kr för den tänker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Vilka plattformar är de till? Steam? Epic?

Följande står det på deras villkor

b. To Access The Callisto Protocol™:
i. Upon successful verification as set forth above, Participant will be directed to log in to or sign up for a Steam account via a window on amdrewards.com. Participant must link their Steam account to their AMDRewards.com account
c. To Access Dead Island™ 2:
i. Upon successful verification as set forth above, Participant will be directed to log in to or sign up for an Epic account via a window onAMDrewards.com. Participant must link their Epic account to their AMDRewards.com account.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad