Fyll ut ljudbilden med Razer Project Carol

Permalänk
Melding Plague

Fyll ut ljudbilden med Razer Project Carol

Razers välkända logga har genom åren klätt många märkliga produkter, och nu är det dags för en huvudkudde med högtalare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Känns som denna typ av produkt efterfrågas lite då och då på forumet. Så känns ju betydligt mer relevant än razers andra plojprojekt.

Dvs folk som av olika anledningar inte vill ha hörlurar men ändå inte vill ha riktiga högtalare (då det stör sambo/barn/granne)

Permalänk

Kan se detta som en komplement, inte att det ersätter högtalare helt och hållet.
Oavsett inte en produkt för mig men allt måste någonstans

Permalänk
Medlem

Något jag verkligen skulle kunna tänka mig att köpa om den blev en produkt.

Permalänk
Medlem

1. Jag hatar nackkuddar.
2. Högtalare som är stationära men går att störa ut ger det sämsta av 2 världar.
Jag tror inte jag skulle vilja ha, även om det var gratis, tyvärr.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk

Inget för Flac musik det är inte ^^ NEJ TACK

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Musikälskare

Måste vara obekvämt om man inte sitter helt rätt hela tiden, ljudet måste flytta sig då

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jag sitter nog aldrig så att jag använder nackstödet på det sättet. Kanske om man skulle slötitta på en serie, men aldrig vid fokuserat spelande