Permalänk
Medlem

Pantflaskor

Hej!

Är intresserad av köpa en större mängd förbrukade vatten/läskflaskor i plast (ej metallburkar eller glas). Gärna någorlunda centralt i Malmö. Betalar för panten du går miste om!

Flaskor av intresse:

33-50cl volym: 150-200 st.
1-2 liters: 20 st.

Alla flaskor måste givetvis inte finnas hos en och samma säljare, mindre samlingar kan också vara av intresse.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Helt offtopic givetvis; Men man blir nyfiken? Vad ska du göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Helt offtopic givetvis; Men man blir nyfiken? Vad ska du göra?

Hemligt Men det är till ett filmprojekt!

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Har en säck med blandat 1,5l och 2l flaskor som jag tänkt panta inom kort

Permalänk

för mycket jobb för att skickas. har en del hemma. lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Helt offtopic givetvis; Men man blir nyfiken? Vad ska du göra?

En flotte när istiden kommer antar att han såg day after tomorrow.

Lycka till

Permalänk
Medlem

Har nu fått tag i så många stora flaskor som jag behöver och kan använda.

Fortsatt intresserad av mindre storlekar (33-50 cl). Har du ett tjugotal eller fler av den typen och bor i Malmö så kommer jag gärna och köper dem!

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Synd du inte var närmre. Pantade häromdagen tre sopsäckar med flaskor som jag hittade i förrådet nu när jag behöver rensa därinne så allting vi har i klädkammaren ska ut dit och det ska bli som ett sovrum till hundarna.

Innan någon säger något så är dörren sedan länge borttagen till klädkammaren då det va en "datorhörna" där förut men blev sen avlastningsplats för dotterns alla saker bland annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Synd du inte var närmre. Pantade häromdagen tre sopsäckar med flaskor som jag hittade i förrådet nu när jag behöver rensa därinne så allting vi har i klädkammaren ska ut dit och det ska bli som ett sovrum till hundarna.

Innan någon säger något så är dörren sedan länge borttagen till klädkammaren då det va en "datorhörna" där förut men blev sen avlastningsplats för dotterns alla saker bland annat

Aah, låter som det hade passat perfekt!

Hoppas hundarna får det mysigt i alla fall

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Aah, låter som det hade passat perfekt!

Hoppas hundarna får det mysigt i alla fall

Haha det hoppas jag med. Men va fan inge roligt panta det. Ena maskinen va ju trasig också så det tog ju sin tid 😂