Skulle behöva lite hjälp med val av utbildning!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

@Vobbo: Jag har sammanfogat dina trådar, vänligen håll dig till en och samma tråd!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Skrivet av Vobbo:

har du precis blivit klar med utbildningen?
vad tyckte du om lärarna?

det står just nu 17 röster mot 3 så jag känner att jag inte kan ta annat än just chas fullstack .net utbildningen så kommer förmodligen ta den.
har några andra typ data engineer osv också jag kan tacka ja till men det verkar som de flesta i branschen verkligen tycker jag ska gå fullstack .net

Tror helt klart att fullstack .NET är ett bra val men tror mycket av problemet var att läraren vi hade även hade en eller två andra klasser han tog hand om.

Vilket ledde till en väldigt rörigt planering och lektionerna kändes mer som "going with the flow". Passionerad lärare när man talades en och en, men lektionerna var inte super.
Sedan är det möjligt att skolan ej har kontakter för .NET med företag, så mycket eget ansvar att hitta LIA/Praktik, så ta tag i detta tidigt är ett tips.

Vill inte skrämma dig utan ville mest skriva de erfarenheter jag samt några till i klassen haft. Tror det är mycket möjligt att skolan jobbar på detta och att eran årskull kommer ha en bättre erfarenhet än våran hade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:

@Vobbo: Jag har sammanfogat dina trådar, vänligen håll dig till en och samma tråd!

/Vzano, Moderator

Tyckte det var märkligt för det var olika omröstningar i de olika trådarna, Ville se statistiken på Spelprogramet vs fullstack .net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ricktroll:

Tror helt klart att fullstack .NET är ett bra val men tror mycket av problemet var att läraren vi hade även hade en eller två andra klasser han tog hand om.

Vilket ledde till en väldigt rörigt planering och lektionerna kändes mer som "going with the flow". Passionerad lärare när man talades en och en, men lektionerna var inte super.
Sedan är det möjligt att skolan ej har kontakter för .NET med företag, så mycket eget ansvar att hitta LIA/Praktik, så ta tag i detta tidigt är ett tips.

Vill inte skrämma dig utan ville mest skriva de erfarenheter jag samt några till i klassen haft. Tror det är mycket möjligt att skolan jobbar på detta och att eran årskull kommer ha en bättre erfarenhet än våran hade.

Jag förstår, Det verkar som att de flesta skolorna låter ansvaret på eleven för LIA´n helt och hållet.
Man ska skriva verkligheten på en sån fråga. Tack för svar.