Ubisoft hissar seglen – Assassin's Creed: Black Flag aktuell för remake

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Verkar superbakvänt att göra en remake nu när skulls and bones väl är på gång. Måste ju konkurrera rakt av mot varann!
Känns som ett för nytt spel också.. kan gott vänta några år till.

Kommer verkligen skulls & bones? Det har ju skjutits fram flera gånger hittills. Skulle varit ute för nått år sen redan.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

med tanke på hur trasigt spelet är idag när man försöker spela det så kommer det vara kul att kunna spela det igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

Kommer verkligen skulls & bones? Det har ju skjutits fram flera gånger hittills. Skulle varit ute för nått år sen redan.

Svarade på den tidigare:
antingen får de få arschlet ur vagnen o få klart Skulls & Bones eller ge upp det spelet och göra en remaster på Black flag.
Det verkar kontraproduktivt att göra båda.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Verkar vara en av fem människor på denna planet som anser att Valhalla är det bästa i hela serien. Har knappt lagt mer än en handfull timmar på något annat spel i AC-serien, undantaget Black Flag – så just Black Flag är väl kul att se en Remake på

Valhalla var rent av uselt, men Odessey var inte så långt efter. Best med Odessey var "grekiskt eld" på vapen, spänning mellan Aten och Sparta och havet förstås

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Inte lagligt. Annars skulle alla göra det!

Tusan också!

Visa signatur

-<[ Trust No One ]>--<[ Deny Everything]>--<[ The Truth Is Out There ]>-

Permalänk
Inaktiv

Intessant att folk har så vitt skilda åsikter om AC-serien

Jag tyckte 3:an var bäst fram tills jag spelade Odyssey. Gillade inte alls första timmarna, men sen hände nåt.

Odyssey känns som en livsupplevelse. Kan stå stilla på en kulle och bara lyssna på naturen. Alla historier man fått uppleva. Man började ensam, man slutar ensam. Metaforiskt för historien, antikens grekland som vi fortfarandesser upp till än idag, och minnen finns kvar, men så mycket som är bortglömt.