Spiderman PlayStation 5 konsol & tillbehör

Permalänk
Medlem

Spiderman PlayStation 5 konsol & tillbehör

Hej,
Idag så kan resten av världen förbeställa nya Marvel Spiderman PlayStation 5 bundle för dom som inte har en PlayStation 5 än och man kan även beställa separat kontrollen samt konsol covers som ingår i självaste bundle paketet. Men jag hittar ingen svensk butik som ens nämner nåt om detta eller säljer det här.

Någon som hört ifall detta ens kommer komma till Sverige?

Mvh
Hulamaan

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulamaan:

Hej,
Idag så kan resten av världen förbeställa nya Marvel Spiderman PlayStation 5 bundle för dom som inte har en PlayStation 5 än och man kan även beställa separat kontrollen samt konsol covers som ingår i självaste bundle paketet. Men jag hittar ingen svensk butik som ens nämner nåt om detta eller säljer det här.

Någon som hört ifall detta ens kommer komma till Sverige?

https://blog.playstation.com/tachyon/2023/07/d84c4562060a959568255d06aa66f8a6ffa18cd4.jpg?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1

Mvh
Hulamaan

Har ingen aning om hur det ser ut med dom svenska butikerna när det gäller skalen och kontrollen, men jag hoppas att det dyker upp här också, helst utan att kosta skjortan också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Har ingen aning om hur det ser ut med dom svenska butikerna när det gäller skalen och kontrollen, men jag hoppas att det dyker upp här också, helst utan att kosta skjortan också.

Aa vi får hålla tummarna att det börjar säljas här, vore konstigt om inte annars.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem

@webhallen har ni koll på detta?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: MacBook Pro 16" [M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM]
Spel: Steam Deck LCD, PS5

Permalänk
Medlem

Jag har också en ps5 och bara ute efter skalet till ps5an samt kontrollen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem

Hoppas dom lägger till skalet också snart.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulamaan:

Hoppas dom lägger till skalet också snart.

Ah jo jag insåg nu att jag missade i ditt originella inlägg att det var skalet du var ute efter..

Visa signatur

Main: MacBook Pro 16" [M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM]
Spel: Steam Deck LCD, PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Ah jo jag insåg nu att jag missade i ditt originella inlägg att det var skalet du var ute efter..

Ingen fara! 😊

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem

Frågade mig för hos Komplett och Inet tidigare idag och dom visste inget i dagsläget.

Kontrollen har dykt upp på diverse ställen nu, men skalet (för disc varianten) har bara dykt upp på ett par ställen vad jag har sett iallafall. Elgiganten (899:-) och NetOnNet (749kr), jag slängde iväg en beställning hos NetOnNet, får se om jag får en. Här är länken till NetOnNet:
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Frågade mig för hos Komplett och Inet tidigare idag och dom visste inget i dagsläget.

Kontrollen har dykt upp på diverse ställen nu, men skalet (för disc varianten) har bara dykt upp på ett par ställen vad jag har sett iallafall. Elgiganten (899:-) och NetOnNet (749kr), jag slängde iväg en beställning hos NetOnNet, får se om jag får en. Här är länken till NetOnNet:
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Tusen tack för detta! Blev att jag beställde från netonet både skal till Playstation och kontrollen. Lite saftig men tycker båda är snygga! 👍

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulamaan:

Tusen tack för detta! Blev att jag beställde från netonet både skal till Playstation och kontrollen. Lite saftig men tycker båda är snygga! 👍

Tycker inte att skalet var så farligt dyrt ändå. Visst, det är inte direkt billigt. Men handkontrollen däremot känns lite svettigt. Men då är ju den vanliga kontrollen lite för högt prissatt enligt mitt tycke, så det är väl inte så konstigt att den kostar 950:- (100:- mer). Ska köpa spelet sen också, så det blir ju en 800:- till om inget händer med priset inför releasen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Tycker inte att skalet var så farligt dyrt ändå. Visst, det är inte direkt billigt. Men handkontrollen däremot känns lite svettigt. Men då är ju den vanliga kontrollen lite för högt prissatt enligt mitt tycke, så det är väl inte så konstigt att den kostar 950:- (100:- mer). Ska köpa spelet sen också, så det blir ju en 800:- till om inget händer med priset inför releasen.

Själv har man redan förbokat spelat via Playstation store. 👍håller med om att priserna på kontroller är lite väl dyra generellt men vad ska man göra 😆

Märkligt att webhallen och komplett ej har detta till salu än.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulamaan:

Själv har man redan förbokat spelat via Playstation store. 👍håller med om att priserna på kontroller är lite väl dyra generellt men vad ska man göra 😆

Märkligt att webhallen och komplett ej har detta till salu än.

Vill helst komma undan med lite lägre pris än vad det kostar på PS Store, normalt brukar det ju vara åtminstone runt 100:- mindre på skiva, men nu är det bara ca. 50:- mindre för tillfället.

Ja, det är lite konstigt att det är så få som har skalen till förbokning. Man undrar ju lite om intresset är svalt hos dom svenska återförsäljarna eller om det helt enkelt är så pass limiterat att det bara är vissa butiker som får.

Permalänk
Medlem

Webhallen har 21st limited edition covers kvar till "kampanjpris" vad det nu innebär.

https://www.webhallen.com/se/product/363344-Marvels-Spider-Ma...