Permalänk
Medlem

Serverrack

Vi fick ett serverrack över ifrån jobb. Jag har fått lov att skänka bort detta till någon intresserad. Befintligt skick.
Chefen ställde ut det på gården. Jag hoppas inte APC pdu-mojängen tagit stryk.

Hämtas i Staffanstorp i Skåne.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att plocka ner den och skicka den mot en summa?

Visa signatur

CPU: 13600K @ 5.5Ghz All Core- RAM: Corsair 32GB 3600mhz MB: MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 GPU: MSI Geforce RTX 3070 PSU: HX 850 Watt Case: Fractal Design Torrent

Permalänk
Medlem

Sidobitarnas längd och hela prylens tyngd gör nog att potentiell frakt blir svindyr. Kan kolla vad halvpall kostar annars. Tänker att den kanske går att skeppa ståendes.

Permalänk
Medlem

jag är intresserad, men blir det tok dyrt och för mycket jobb, är det ju ingen idé bättre du hittar någon som kan komma hämta den så klart.

Visa signatur

CPU: 13600K @ 5.5Ghz All Core- RAM: Corsair 32GB 3600mhz MB: MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 GPU: MSI Geforce RTX 3070 PSU: HX 850 Watt Case: Fractal Design Torrent

Permalänk
Medlem
Skrivet av dr.clown:

jag är intresserad, men blir det tok dyrt och för mycket jobb, är det ju ingen idé bättre du hittar någon som kan komma hämta den så klart.

1.299 kr kostar det att frakta iväg racket på pall. Jag har extra PDU'er liggandes, om du inte vill ha den som stått ute över helgen.
Kan säkerligen komma ner i fraktkostnad om det demonteras, men då måste jag istället beräkna tiden det tar att plocka ner det.

Permalänk

Jag är lite intresserad men osäker på om den går in i bilen. Skulle du kunna skicka måtten på det, så jag vet i förväg om jag ska ordna släp eller ej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gainfullake:

Jag är lite intresserad men osäker på om den går in i bilen. Skulle du kunna skicka måtten på det, så jag vet i förväg om jag ska ordna släp eller ej.

Jag ber om ursäkt för sent svar. Missade helt att det inkommit fler intressenter.
Racket har dimensionerna (B x D x H): 60 x 100 x 202 cm (+/- nån cm på höjden p.g.a justerbara fossingar).