Noctua klär kompakta NH-D9L i svart skrud

Permalänk
Melding Plague

Noctua klär kompakta NH-D9L i svart skrud

Bruna toner får stryka på foten när de kompakta kylarna NH-D9L och NH-L9x65 får chromax black-behandling och återlanseras i svart.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Perfekt till Black Friday!

Permalänk
Medlem

Snyggt, valde BeQuiet när jag köpte sist då jag var trött på Noctua Biege.

Blir väl Noctua igen i nästa bygge då?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Oliver91:

Snyggt, valde BeQuiet när jag köpte sist då jag var trött på Noctua Biege.

Blir väl Noctua igen i nästa bygge då?

Kommer du in i forumet och svär i kyrkan? Beige:a fläktar är en av grundprinciperna för de aerodynamiska grundpelarna i PC-byggande. Skärpning.

Detta förutspår jag dock kommer sälja rätt bra, snygga produkter helt enkelt och bra prestanda. Priset kan ju diskuteras men i dessa tider så...

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Kostar dessa mer eller mindre än de "optimala" i beige?
För kostar de mer så inser ju till och med noctua att folk är beredda att betala för att inte ha det färgschemat

Kaxig om de kostar mindre så det blir ett OG-colour-premium

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

Kostar dessa mer eller mindre än de "optimala" i beige?
För kostar de mer så inser ju till och med noctua att folk är beredda att betala för att inte ha det färgschemat

Kaxig om de kostar mindre så det blir ett OG-colour-premium

Noctua anger MSRP på $75 för svarta NH-D9L och $70 för NH-L9x65, medan originalen ligger på $55 och $50. Så de nya är rätt mycket dyrare, fast originalen är ju rätt gamla så svårt att säga hur priserna kommer utvecklas.

Men Noctuas svarta modeller verkar generellt ligga lite högre i pris, Noctua tar väl ut lite extra för deras personals mentala lidande.

Permalänk
Musikälskare

Skruddigt!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Jag föredrar att ha svarta kylflänsar tillsammans med de klassiska brun/beigea fläktarna. Nu blir det dubbelt inköp vad jag än väljer. =/
(back in the days så vart jag tvungen att köpa en phanteks kylare och kombinera med noctua fläktar)