Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy >=S22

God Jul i stugan
Söker Samsung S22 eller högre till bra pris och i bra skick. Tänkt present så kartong är nästan ett måste.
Kvitto är ett stort plus.
Skicka vad ni har och pris så ser vi om jag kan utöka er julklappskassa

Skall den skickas så föredras affär med en forumräv som har försäljningshistorik här på marknaden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en lavender S23 Ultra 512GB som jag kan skiljas från för 9000:-
Det finns kartong + kvitto.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Jag har en lavender S23 Ultra 512GB som jag kan skiljas från för 9000:-
Det finns kartong + kvitto.

Tack för förslag 👍
Avvaktar lite och ser vad som trillar in då detta är lite i för hög prisklass.

Permalänk

Svart samsung s22 ultra 12gb ram och 256 gb minne

Telefonen är köpt i slutet på aug 2022 men mkt sparsamt använd då jag (-78) inte förstår mig på det digitala och inte har användning för det då heller..
Utseendemässigt är det en helt ny telefon, pga av en tappskada så är hela ytterhöljet och batteriet nytt och programvaran är uppgraderad till som jag förstod det samma programvara som i s23 ultra..android 13, bluetooth 5.2 etc.. originalkartong och alla kvitton samt papper ifrån reparationen som även gav 3 mån extra garanti..

8800:- om du vill ha ett par nyligen felköpta Galaxy buds2 i graphite grey med i dealen, annars vill jag ha 7500:- en fin julklapp ifrån mig till dig 😄💯

Jag bor i Göteborg och ifall vi ej kan mötas så skall allt gå så säkert till som möjligt..

Jag är ny på sidan och bilder finns men jag hittar inte var jag ska lägga in dem, hör av dig ifall det låter intressant så fixar jag bilderna åt dig

Mvh Christian

Permalänk
Skrivet av FreddyL:

God Jul i stugan
Söker Samsung S22 eller högre till bra pris och i bra skick. Tänkt present så kartong är nästan ett måste.
Kvitto är ett stort plus.
Skicka vad ni har och pris så ser vi om jag kan utöka er julklappskassa

Skall den skickas så föredras affär med en forumräv som har försäljningshistorik här på marknaden.

Läs hela annonsen här

Svart samsung s22 ultra 12gb ram och 256 gb minne
Telefonen är köpt i slutet på aug 2022 men mkt sparsamt använd då jag (-78) inte förstår mig på det digitala och inte har användning för det då heller..
Utseendemässigt är det en helt ny telefon, pga av en tappskada så är hela ytterhöljet och batteriet nytt och programvaran är uppgraderad till 2023 års program, som jag förstod detär det samma programvara som i s23 ultra..android 13, bluetooth originalkartong och alla kvitton samt papper..
12 mån garanti (mot dolda fel, inga förslitningsskador)

Skickar med mina felköpta Galaxy buds2 för 1.495, i graphite grey med i dealen bara för att det är jul.
För detta tycker jag 7500:- är ett bra pris.. 😄💯

Permalänk
Medlem

Tack för alla förslag, har fått tag på en telefon!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad