Iphone 14 Pro, Steam Deck, Apple Watch 6 SS

Permalänk
Medlem

Iphone 14 Pro, Steam Deck, Apple Watch 6 SS

Säljer av lite saker:
IPhone 14 PRO 128gb, vit i toppskick (skärmskydd och skal sen dag 1) komplett med allt som kom vid nyköp same extra skärmskydd, nytt nudient slimskskal och ett Mujjo läderskal. 100% batterikapacitet.
8000:-

Apple Watch 6 Stainless Steel silver 44mm med milanese loop. 100% batteri, sparsamt använd, inga repor eller märken (förutom sedvanliga microrepor man får i metallen). Komplett med box, laddare dock ej kvitto. Medföljer gör adapterfästen för att använda egna klockarmbans (22mm om jag minns rätt).
3000:-

Steam Deck LCD uppgraderad till 1tb mycket fint skick, inga repor, även denna sparsamt använd. Nyare revisionen med svart platta, deltafläkt (låter dock inte annorlunda än den icke-Delta jag hade på min förra SD ) Inköpt via steam i somras. Ingår gör en tredjeparts docka. Originaldisken på 64gb medföljer också.
4000:-

Bud går bra.
Kan skickas mot fraktkostnad (men upphämtning är såklart smidigast).
Enda intressanta bytet är mot en gaming laptop I fint skick; Asus Flow X13/X16/Zephyrus M16/G14 med RTX3060 GPU och uppåt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej,

Kan du tänka dig 7000 kr för din iPhone 14 pro?

/Emil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil_Flodin:

Hej,

Kan du tänka dig 7000 kr för din iPhone 14 pro?

/Emil

Hej, i dagsläget är det för lågt.

Permalänk
Medlem

Iphone såld!

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att gå ner till 2500 för klockan och 3500 för Steam Deck en:)

Permalänk
Medlem

Meddela mig om du kan tänka dig sälja steamdeck för 3tkr. Kan mötas i city eller söder om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av psobject:

Meddela mig om du kan tänka dig sälja steamdeck för 3tkr. Kan mötas i city eller söder om.

Upphämtning som gäller om den inte ska skickas tyvär. Har redan fått flertalet bud kring femhunkan under utgångspris på både SD och klockan.

Permalänk
Medlem

Steam Deck säljs nu med originaldisken på 64gb för 2500:- !

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Steam Deck säljs nu med originaldisken på 64gb för 2500:- !

Köper

Permalänk
Skrivet av danneee:

Steam Deck säljs nu med originaldisken på 64gb för 2500:- !

2600+ frakt

Permalänk
Medlem

Steam Deck är såld!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad