Söker Xbox 360 Wireless Receiver för PC

Permalänk
Medlem

Söker Xbox 360 Wireless Receiver för PC

Ifall någon sitter på en original från Microsoft så köper jag gärna. Verkar inte gå att få tag på längre. Tar emot prisförslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Livsnjutare 😎

Önskar dig lycka till, detta kommer bli lite svårt tror jag!
Tredjepart är enkelt, det enda som krävs är den äldre drivrutinen (officiella) för att få det att funka på Windows i varje fall.

Vet inte ditt use-case, men som sagt, all lycka 🤗

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag har en orginal men vet inte vad den är värd. Har även en xbox dosa så kanske har behov av den men ge mig ett bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Jag har en orginal men vet inte vad den är värd. Har även en xbox dosa så kanske har behov av den men ge mig ett bud

Går att hitta trådade xbox one-kontroller som är PC-kompatibla för ned mot 359 kr på Power, så kanske rimligt pris cirka 200 kr?

Permalänk
Medlem

Finns tre stycken på Tradera.

En inkl handkontroll för 400:-
En som enbart är reciever för 399:-
En reciever med startbud på 199:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Finns tre stycken på Tradera.

En inkl handkontroll för 400:-
En som enbart är reciever för 399:-
En reciever med startbud på 199:-

Tack, ska kika på det!

Permalänk
Medlem

Jag har en + kontroll (Wireless for Windows) liggandes som jag saknar funktion för.

Permalänk
Medlem

Jag är också på jakt efter en, ska självklart inte sno åt mig före miniryo, men om det är fler som har är jag spekulant till rimligt pris!

Permalänk
Medlem

Jag sitter på en svart sådan med tillhörande kontroll. Om någon av er är på jakt fortfarande så är det bara att dra iväg ett PM.

Permalänk

Jag sitter också på en receiver och kontroll om någon är sugen.

Kontrollens RB-knapp registrerar ibland inte tryck men annars fungerar allt prima.

Permalänk
Medlem

Har löst sig för mig nu iallafall, tack för alla svar!