hur startar man ett nätagregat utan moderkort?

Permalänk

hur startar man ett nätagregat utan moderkort?

undrar bara hur man kan starta ett nätagragat utan ett moder kort?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

ATX-aggen hade jag för mig att man kortslöt en grön och en svart..

Visa signatur

I'm not a n00b, not yet a 1337!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag ser att du är ganska ny på forumet biohazard men du har kanske sett att det finns en sökfunktion på forumet. Det här ämnet har varit uppe väldigt många gånger tidigare.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk

tack för hjälpen...nu hoppas jag att det ska funka bara...:D joo...jag märke att det fanns en sökfunktion...men det var efter att jag skrev det här...

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

men om någon vet en till sida så är bara att posta här...måste veta vilken är säkrast och enklast...har redan förstört ett nätagragat...

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Permalänk

*host* *host* *faq* host

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreadlock
*host* *host* *faq* host

*host* **host* det faq vissar är hur man sliper ha ett moderkort...inte HUR man startar ett nätagragat utan moderkort *host* sug på den smart azz *host* men tack ändå

alibabba den första länken var ganksa bra men den andra vissar hur man kopplar ihop 2 st nätagragat

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Han kanske ska ha ett extra aggregat i datorn och då är det ju en fördel om båda startar samtidigt.
Då är förklaringen på den andra bilden väldigt bra att ha, eller hur?
Annars måste man ju starta det andra manuellt med en bygel eller en switch.

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)