HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
http://66.90.75.92/suprnova//torrents/1735/hl2_fulldemo_e3200...

Båda presentationerna.

Tackar! Stor fil innebär oftast bra kvalitee:D

Dock inte så kul att ladda ner det i 1kb/s:( Men det ökar väl snart.

Edit: 9kb/s:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

laddarhem i 1-10kb/s tar väll 2 dygn detta =(

Permalänk
Medlem

ca 160-200kb/s för mig

Permalänk

Grrr...Det är ni med maffiga bredband som snor all bandbredd:p Tänk på oss stackars Telia-användare.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Testpilot

Såg nyss den filmen som heter hl2_fulldemo_e32004.mov den var hela 25min lång och man fick se massor av saker, t.ex. förutom bilen fanns det också en svävare att köra, verkar skitgrymt.

Dom fulaste fiendena i filmen var klart dom lysande bollarna som rullade efter en.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Grrr...Det är ni med maffiga bredband som snor all bandbredd:p Tänk på oss stackars Telia-användare.

Jag har ju bara comhem

Permalänk
Medlem

Mmm det är konstigt, så fort folk inte har nån ratio att bry sig om så leechas det hej vilt och det går sakta som fan.
Från mig blir det dock mer upp än ned som vanligt, snäll som man är

Edit: Nej fy fan, nu ger jag upp, får ju inte ner en endaste byte nästan. Gick ok i början men nu står det på 0
Väntar tills den kommer på nån vettig sida, alternativt officiellt på gamershell eller nåt om 1 år eller så....

Permalänk
Medlem

ingen vet hur man ska få tag i 650m filen med hl2 å cs2?

det är vll mer än jag som vill få ner den, och att vnta i två timmar att ens börja ladda på fileplanet tror jag ingen orkar.

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

finns som torrent.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Wee!! Bara 4 timmar kvar med torrent

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-BoR
Wee!! Bara 4 timmar kvar med torrent

2 timmar och 58 minuter här:D Då har jag också laddat ner sen typ 1-tiden:p En riktig pinne i röven de här!

I Kill: Var du tvungen att säga det nu? Skulle du sagt det för 20 minuter sedan så skulle jag tjänat några minuter på att byta till Fragzone:p Men men, får stå ut med den där pinnen några timmar till.

Någon som vet hur bra kvalitee filmen är i? Är det fortförande problem med kontrast och sådant?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fragzone har det nu haha. Nu sket jag i torrent, tankar i 260kb/sek nu.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Någon som vet hur bra kvalitee filmen är i? Är det fortförande problem med kontrast och sådant?

Filmen är i bra kvalité, inte alls som den andra där dom filmar snett och har sig. Den måste vara filmad med stativ eller nått för den är väldigt rak och fin, desutom ser mna inga huvuden som är i vägen heller. Konstrasten är bra tycker jag, i den andra såg man ju inte ens att det stog "Half-life 2" under den snurrande loggan när spelet laddas.

Visa signatur

[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Fragzone har det nu haha. Nu sket jag i torrent, tankar i 260kb/sek nu.

Tack tack tack

Edit: Men kul att den vägrar starta då
Jaja skit samma, spelet lär säkerligen ändå bli uppskjutet en bra bit och dessutom kommer det inte funka på min dator och jag köper fan inte ny förren marknaden blivit lite stabilare vad gäller nästa generation (64-bit och allt sånt) ;):D

Permalänk
Medlem
Citat:

2 timmar och 58 minuter här:D Då har jag också laddat ner sen typ 1-tiden:p En riktig pinne i röven de här!

I Kill: Var du tvungen att säga det nu? Skulle du sagt det för 20 minuter sedan så skulle jag tjänat några minuter på att byta till Fragzone:p Men men, får stå ut med den där pinnen några timmar till.

Haha, nu knäckte jag dig allt. Aja, jag körde ju nästan om dig när jag bytade till fragzones länk. 10min kvar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Filmen är i bra kvalité, inte alls som den andra där dom filmar snett och har sig. Den måste vara filmad med stativ eller nått för den är väldigt rak och fin, desutom ser mna inga huvuden som är i vägen heller. Konstrasten är bra tycker jag, i den andra såg man ju inte ens att det stog "Half-life 2" under den snurrande loggan när spelet laddas.

Haha lol, är det fortfarande cam???
Cam på 30 min som är stor som ett normalt långfilms-dvdrip...fan folk är ju inte kloka
Tur jag inte börjat tanka den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IG
Cam på 30 min som är stor som ett normalt långfilms-dvdrip...fan folk är ju inte kloka

Ja, har man inget bättre för sig så varför inte...

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IG

Vet inte om jag kan kalla det för cam, det är bra kvalité, inget skit, tanka den, det är det värt.

Edit: Frame från filmen, tyvärr så ser den suddig ut eftersom filmen är interlaced, eller hur det nu stavas. När man spelar upp den är den skarp. Precis som att VHS inte är skarp när man pausar. Det är orginal-upplösningen på bilden så man slipper förstora upp den tusen gånger för att ens se nått.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Vet inte om jag kan kalla det för cam, det är bra kvalité, inget skit, tanka den, det är det värt.

Orkar inte cancella all pr0n som är på väg ner

Permalänk
Medlem

Nu är den klar. NU ska det tittas.

Permalänk
Avstängd

snör upp dne på en mirror då så vi snälla swecare får tanka i mer än 0.1 k/sek

Permalänk
Testpilot

OK, nu är jag så snäll och slänger upp den på en ftp (10Mbit) men jag kan inte lova att jag har kvar den länge, det kanske blir massor av trafik, jag vet inte.
Kontakta mig på ICQ om det inte funkar istället för att skriva det här, då kan jag fixa det snabbare.

Adress: -
User: -
Pass: -

Ftp:n är avstängd, dom som håller på och tankar får tanka klart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

som HL-fan man är så köper man lätt HL igen med sourcemotor

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
VR-fantast

Hunden: Det finns inget på den adressen.. tog du ner den efter 12 minuter?

Permalänk

sw33t, ftpn gick lite snabbare än torrent

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Ingen har tydligen någonting dåligt att säga om HL2 efter att ha sett filmen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9

Faktiskt inte! Har du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9

nej nu håller folk tyst ett tag men oroa dig inte, det kommer inte att dröja

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Faktiskt inte! Har du?

Tyvärr inte!

Citat:

I asked him if HL2 was going to support Pixel Shader 3.0, and he said they are busy with more important things.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Den e ju inte uppe Ftpn asså

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400