Finns det nått bra företag i Sverige som man kan registrera dotcom domän hos?

Permalänk
Medlem

Finns det nått bra företag i Sverige som man kan registrera dotcom domän hos?

Finns det nått bra företag i Sverige som man kan registrera dotcom domän hos?
Jag hittade bara en som man kunde göra det hos och då kostade det 650 spänn. I canada kan man komma undan med 102 spänn på dom billigaste platserna.
Tycker ju att det borde finnas billigare Svenska dealers.
Om det inte finns är det väl bara å tjaffsa med dom där canadensarna. Lite jobbigt eftersom jag inte har nått Kredit kort. heh.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

prova www.clichehosting.com. Dom säljer .com för 1öre. Sedan får du betala 200kr per år, och du måste ha den i 2 år, så totalt 400,1kr för 2 år. Inte dyrt.

Direktlänk:
http://www.clichehosting.com/se/default.asp?wid=100&mid=0

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

www.smartdomain.se är billiga.

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

NeBulan: Tackar! Kollade in den. Priserna du nämnde var exklusive moms. Annars bra

Kloppe: Tackar, det var riktiga bra priser där. Im going for it

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sir_Manfred
NeBulan: Tackar! Kollade in den. Priserna du nämnde var exklusive moms. Annars bra

Ohhh, aj fan! Glömde visst bort det Brukar alltid kolla sådant, missade visst det denna gång.

Visa signatur

-

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Misstänkte att jag skulle lagt den där. Var osäker dock. Oh well

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk

Har någon av dessa några begränsningar, eller kan man använda och kontrollera domänen hur man vill?

Permalänk
Hedersmedlem

www.domain-expert.com 99 spänn inkl. dns-tjänst med bla url-frame samt 100 mailforwards. Dock går det inte att beställa för tillfället. (Kontrollpanel etc. från enom.com)

Finns för under 99 spänn också, men hittar inte länken nu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
www.domain-expert.com 99 spänn inkl. dns-tjänst med bla url-frame samt 100 mailforwards. Dock går det inte att beställa för tillfället. (Kontrollpanel etc. från enom.com)

Finns för under 99 spänn också, men hittar inte länken nu.

Leta gärna fram den länken..

Permalänk

Spray.se tar 199:- per år inklusive dns-tjänst och lite annat.. verkar rätt ok.

Permalänk

Är de olika alternativen här bra ifall man vill sköta allt med servers o.d. själv?

Jag menar, jag vill bara ha domännen registrerad och kanske någon DNS så att det går att anväanda...eventuellt ihop med www.xname.org.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {76th}Johan
Leta gärna fram den länken..

Hittade den efter lite googlande :).

De tar 58:- exkl. moms, dvs 72,50 inkl. moms. Jag har inte kollat så noga, men verkar vara utan dns-tjänst och tjafs. Har heller aldrig köpt av dem och kan därför inte uttala mig om de är seriösa eller snabba.

http://webb-hotellet.com

Permalänk
Medlem

www.webb-hotellet.com
Jag beställde där för ca 2 veckor sen. Har inte hört ett ljud från dem. Ingen bekräftelse, ingenting. Har även mailat och frågat varför (de säger att de alltid svarar inom 24h) utan att få ett dugg tillbaka. Så liten varning utfärdas.

Visa signatur

5D MkII