Permalänk
Medlem

über nice

Visa signatur

#NetGameGroup <- Lan I Norrköping
www.ngg.se

Permalänk
Medlem

Snyggaste datornjag någonsin har sett. Tummen upp!

Permalänk
Medlem

Kolfiber-filtar, nya vattenblock osv, mängder med epoxy... Rik

Mycket roliga och orginella idéer! Jag skulle vilja veta hur servo kontrollern fungerar.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Kollade på alla andra saker han gjort också.. och har dragit följande slutsats.. Snubben är kåt på Unreal Tournament 2003..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Fan va coolt!

Nu fick jag lite att göra också Läsa hela arbetsloggen

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Kollade på alla andra saker han gjort också.. och har dragit följande slutsats.. Snubben är kåt på Unreal Tournament 2003..

Nja, mera sa att det ar ett av de fa spel som jag har original... Mindre kul om det varit en CDR som det var skrivet HL 2 pa

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eson
Kolfiber-filtar, nya vattenblock osv, mängder med epoxy... Rik

Mycket roliga och orginella idéer! Jag skulle vilja veta hur servo kontrollern fungerar.

Finns en och annan fordel med att jobba utomlands

Jag kommer skriva en liten guide for servo kontrollen framover.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Hur har du tid och råd att göra dina projekt? .. heltidsmoddare?

Jobbar dagtid, moddar nattetid...

Skulle ju inte tacka nej till att modda heltid dock

Visa signatur
Permalänk
Medlem

är servona inkopplade och styrbara via datorn och isåfall HUR??!!!

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

WOW!. Den var riktigt snygg och grymm. Men jag måste säga att sidorna var väldigt framtida looks. Men framsidan var lite torrare. Övredelen av power knappen kunde göras lite bättre.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Så jäkla bra idé, så jäkla välgjort, så jäkla bra helt enkelt !

edit: tycker dock att det är lite dåligt att du inte har länkat till sweclockers på din länksida.

Visa signatur

http://p1r.se/dator/ <--Byggen, Guider
http://p1r.se <-- Hemsida

Permalänk
Avstängd

Lite matrix-bläckfisk över det

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

Ruskigt fint, kan inte bli mycket bättre..
Hur mycket gick bygget på?
Så du höll på i sex månader? Skulle aldrig ha det tålamodet :p..

GJ

Permalänk
Medlem

MVG Deluxe

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Alltså du är så sjukt jävla duktig! Vill du svara på varifrån du fick din widescreen-tft någonstans ifrån? Den är sååå fin :). Förövrigt gillar jag din trea allra allra bäst. Du är finnemang på att gjuta i kolfiber också:D.

Kul att du finns på SweC

öööhhh... smööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör.
hödududu.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Avstängd

Sexigt med kolfiber!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Hedersmedlem

Gudomligt som alltid, Mashie

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!
Jag ska bli som dig när jag blir stor.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Vill du svara på varifrån du fick din widescreen-tft någonstans ifrån?

Det ar en Silicon Graphics (SGI) 1600SW med en Multilink Adapter (sa den kan kopplas till normala grafikkort). Kopte skarm och adapter fran nagon snubbe i Hong Kong over eBay vilket det var mindre kul att betala frakten for...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Satan va snyggt!! o du lär ju vara ensam om att ha en sån där najs pryl med

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

fy fan va najjs

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

min idol*
så jävla grym... som vanligt
Mera sådant
vad kostade projektet?

Visa signatur

Stationära - Intell Pentium 4 2.4ghz @ 3600mhz - Cooling/H2o - x800Pro - 2048DDr - /\ - Notebook (Nx7010 Upgraderad) - Intell centrino 1.6ghz - Ati radeon 9700pro 128mb Delat - 2048 ddr - Dvd burner - Wide screen - /\ - Server - AMD Athlon64 Newcastle 3000+ @ 2200mhz - 1024ddr - 3x 200gb Hdd 1x 40gb Hdd -

Permalänk
Medlem

förmycket fritid är bra för oss som tycker om modding mycket fint gjort!

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mashie
Nja, mera sa att det ar ett av de fa spel som jag har original... Mindre kul om det varit en CDR som det var skrivet HL 2 pa

hehe

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag har alltid hävdat att du är galen Mashie.
Och nu har du öppet bevisat det.
Kommer med tvångströjan nu.
gg

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Sover du aldrig?

Permalänk

ruggigt tufft!

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

FY FAN VAD ÄCKLIG!

Visa signatur

Deck me out

Permalänk

alltid lika snygga moddar från mashie... men en fråga bara.. skiter du pengar eller? haha...

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_wiz
Jag har alltid hävdat att du är galen Mashie.
Och nu har du öppet bevisat det.
Kommer med tvångströjan nu.
gg

Hehe, lite galen ar man nog alltid

Visa signatur