Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
Ni har mail

Tack så mycket

Visa signatur

"Det är inte lätt när det är svårt"

Permalänk
Medlem

Verkar vara ballt som tusan!
Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp lite bilder på spelet? Det var så dåliga bilder på hemsidan.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
Ni har mail

skicka till mig med:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

På lvl 3, måste man använda Ab Foam som finns att köpa? Pengarna räcker ju inte till alla prylar i så fall. Vad kan de annars vara för fel. Har svstesat dit den plåtbiten man skär bort, fixat styrvingar till propellern, fixat så att ramen funkar som skjuter ut motorn bak, fixat båda sidokjolarna, fram kofångaren, nått mer som skall göras? passagerar sätet sitter i. Kommer ändå inte vidare.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Ja, man ska använda Ab Foam'et, och ja pengarna ska räcka om du spelat dina kort rätt..

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig som spelet ballar ur....slår av sig och åker ut till windows....?

Visa signatur

Den som lever får se...så dö inte!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lipos
Är det bara för mig som spelet ballar ur....slår av sig och åker ut till windows....?

Spelet är fullt av buggar, alla upplever de problemen och många till. Borde komma en patch snart (3 månader räknat i activisiontid)

Permalänk
Medlem

jag har problem med bana 3, amfibie bilen, jag hittar inte vart man får tag på avgasröret, blir helt tookig

den finns inte i katalogen..

tacksam för svar

Visa signatur

Processor : AMD XP 1700+ @ ( 1700+) | Moderkort : ASUS A7V266 | Minne : 512Mb Samsung PC2100 | HDD : IBM 60GXP 40Gb + IBM 120GXP 120Gb | Aggregat : 300W < Grafikkort : ASUS GeForce2 PRO 200/400 @ 229/456

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CondiS
jag har problem med bana 3, amfibie bilen, jag hittar inte vart man får tag på avgasröret, blir helt tookig

den finns inte i katalogen..

tacksam för svar

Du får avgasröret som freebie på 7'e dagen...

Permalänk

nån som har screens ifrån spelet, har sett dom på activision

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
[tråd rensad]

Ett otrevligt eller warez-relaterat inlägg till och den här tråden åker till himlen.

Räcker det om man pratar om warez rent allmänt eller måste det vara relaterat till monster garage? Eller räcker det om jag tar med ordet cepar.(Som inte har nåt med sjukdomen CP att göra).

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brorsan
Lite OT: Om ni gillar monster garage så kommer ni nog även gilla "American choppers" som går fredagar kl 23 på Discovery

Sjukt bra program!

Visa signatur

Ork...

Permalänk

Hur får man bort botten på Amfibiebilen? kan inte svetsa loss den

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tråkigt att det ska jävlas när man vill testa något spel jag körde igång det och fick efter en stund dumpar fysiskt minne förbannad som man var för man nästan var färdig med 1:a uppdraget så tog man det som en nypa salt och klockade ner processorn lite sen när man nästan är färdig för andra gången så hoppar den ut till windows Ännumer förbannad nu. laddar hem patch 1.03 så jag hoppas att det ska bli bättre nu snart.

Visa signatur

Overloaded