Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

det är ett redigt skit spel tyvärr :((

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

På tredje uppdraget ska man göra en amfibiebil som både kör på land och vatten. Jag har gjort klart alla punkter men bilen är inte klar. Det enda jag märker jag inte har gjort är avgasröret som kommer upp från vattnet. Hur gör man det?

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

har du gjort 2 vingar?

Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100

Permalänk
Medlem

tre vingar

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Avgasröret är en freebie. Sätt in passagerarsätet så ska det funka.

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem

Men...vad har jag då glömt?
Jag har köpt allt som går att köpa och satt in det. Det spelar ingen roll om jag köper mer raw material, dom kan ändå inte bygga nåt mer. Men ngt har jag glömt.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Frågar väl igen då. Vart har ni köpt detta spel? Antar från utlandet. Isf, vart? url kanske? hur funkar leveransen och leveranstider? Vad kostade frakten? Något krångel?

*försöker spela dum*

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk

Tja jag har gett upp nu! För mig så stängs spelet av hela tiden...Så jag skiter nog i det här nu! OCH jag lånade spelet av en polare som va i usa hos sin syrra!

Permalänk
Medlem

På tredje uppdraget hade jag bara glömt sätta in en passagerarstol. Läste det via ngt amerikanskt forum.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

nån som vet nåt bra forum för spelet? enda jag hittade var hos gamefaq, o där var det typ bara 10inlägg

Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100

Permalänk
Medlem

För mig så stängs spelet bara av på 2:andra uppdraget. är det så för er med?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jo, lite buggigt är det. Men ett sätt som förhindrar är att man bara bläddrar vänster då man väljer vad gubbarna ska bygga. Det har hjälpt för mig i alla fall. Ett annat måste är att spara ofta.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkStormZ
Frågar väl igen då. Vart har ni köpt detta spel? Antar från utlandet. Isf, vart? url kanske? hur funkar leveransen och leveranstider? Vad kostade frakten? Något krångel?

*försöker spela dum*

Laddade ner det på dc...såklart =P

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Ajajaj, sådär får man inte säga!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
Laddade ner det på dc...såklart =P

vem tankar på DC? topsites ska det vara (eller presite) allt annat är för slött.

jaja får väl testa spelet senare, verkar juh få bra kritik iaf

Får väl börja diskutera det sen när det släppts här i sverige så man inte får någon moderator på sig eller då. *försöker hålla sig till regelboken...*

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
Ett problem. På första uppdraget. Bergsklättraren. jag har uppfyllt alla punkter men då man ska köra står det att jag inte gjort det. Vars ser man vad som fattas. Det borde ju inte göra det men...

Hur klara du det?

Permalänk
Medlem

nån som kan visa eller vet vart man kan få se lite screenshots??

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Hedersmedlem

Så slutar vi med warezpratet tack så mycket

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

J!mb0!
Jag tog bort alla fönster på bilen. Hade inte sett att man skulle göra det men då jag gjorde det så blev allt klart.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
J!mb0!
Jag tog bort alla fönster på bilen. Hade inte sett att man skulle göra det men då jag gjorde det så blev allt klart.

Tack tack

Permalänk
Medlem

nån som klarat limon? får inte pengar nog att köpa allt, sålt allt som går o sälja

Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100

Permalänk
Medlem

Hur ska man göra omman blir utsälndg då man har klarat fyran. Hinner se filmen till femman sedan blir jag utslängd till windows.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

antagligen en bugg, en del verkar ha det, men jag hade det inte

Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100

Permalänk
Avstängd

Alltså kan någon snäll själ säga EXAKT hur man ska göra på första uppdraget? jag har gjort allting men han säger hela tiden att bilen inte är klar även om den är det .. gör fan ALLT rätt .. såg till och med i ett amerikanskt forum att jag skulle ha originaldäcken kvar på skorvbroncon, men inte *** hjälpte det ..

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

Titta på filmen som visas vad som ska göras. Se den om och om igen då ser du kanske ngt du missat.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Har stora problem med bil nummer 3, träskbilen, vet inte vad jag har missat, men det står fortfarande ett ? vid "navigation", någon som vet vad som ska göras?

Edit: Har testat båda bilarna, både den med 3 vingar och den med 2, var samma sak på båda, mycket mystiskt

Måste man använda mer "foam" än 1?

Permalänk
Medlem

har du satt upp vingarna? Minst två st!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Hjälp på ambulansen tack!
Jag har grönt på allt, men ändå är den inte klar...

Edit: Nu är amdulansen klar...

Ni som är på 3:an och har problem med navigation:
Har ni passagerarstolen i bilen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
Har stora problem med bil nummer 3, träskbilen, vet inte vad jag har missat, men det står fortfarande ett ? vid "navigation", någon som vet vad som ska göras?

Edit: Har testat båda bilarna, både den med 3 vingar och den med 2, var samma sak på båda, mycket mystiskt

Måste man använda mer "foam" än 1?

Du måste svetsa tillbaks biten från bakluckan som du tog loss.

Permalänk
Medlem

Skulle ngn kunna maila mig en save på level 5. Tar mig inte förbi buggen som finns mellan fyran och femman. Maila på: guztav.lindahl@home.se
Då skulle jag bli väldigt tacksam!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"