Permalänk
Medlem

Monster Garage.

Nu har det kommit ett Monster Garage spel. Ni vet, programet som går på femman.

Byggt på Street legal motorn. Verkar skapligt kul!
Detta ska iaf köpas.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=23614&traff=1

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Ahhh.. grymt!! , jag som är som såld för tv-serien..

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freeeman
Ahhh.. grymt!! , jag som är som såld för tv-serien..

jag med. Sista var rätt sjysst, byggde ler racer utav en corvette stingray som hade haft en ägare!

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Byggt på Street Legal motorn... Ja... Och vad vet vi om den? Buggig som aldrig förr i spelhistorien!

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bubba
Byggt på Street Legal motorn... Ja... Och vad vet vi om den? Buggig som aldrig förr i spelhistorien!

SL Redline är inte speciellt buggig efter en eller två patcher, inte heller SL 1 motorn.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
SL Redline är inte speciellt buggig efter en eller två patcher, inte heller SL 1 motorn.

Jag engagerade mig inte tillräckligt för att ladda ner patcher till SL, så du har säkert rätt.
Vi får väl vänta och se vad som händer med Monster Garage då. Jag själv tycker tv-serien är underhållande, bortsett från de larviga effekterna, den larviga rösten och den larviga klippningen.

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem

Lite OT: Om ni gillar monster garage så kommer ni nog även gilla "American choppers" som går fredagar kl 23 på Discovery

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brorsan
Lite OT: Om ni gillar monster garage så kommer ni nog även gilla "American choppers" som går fredagar kl 23 på Discovery

Jag har ju inte Discovery Hoppas femman köper in den serien också.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

är det den när dom är på ett skrotupplag och bygger prylar?

Visa signatur

När du ser svart & vitt så får du välja fritt!

Permalänk
Medlem

Näe det är Scrap Heap..
American Choppers handlar om ett amerikanskt familjeföretag som bygger custom hojar..
Riktigt feta byggen de gör..

OnT: Måste kolla upp spelet.. tack för tipset..

Permalänk
Medlem

Vara hittar man patcharna till SL 2?

För de är buggigt som fan på min burk när de är opatchat.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

har ju inte femman, kan nån berätta lite mer om programet som går på 5:an samt spelet.
älskar street legal serien:D är det här nåt liknande?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Du B0B, snacka om grym farsa alltså... Jobba på Orange County Choppers kan inte vara en dans på rosor... Alla som inte har Discovery måste skaffa det nu!!! Måste ses...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Du B0B, snacka om grym farsa alltså... Jobba på Orange County Choppers kan inte vara en dans på rosor... Alla som inte har Discovery måste skaffa det nu!!! Måste ses...

Fast igår lipade han hehe.. fattar inte.. trodde inte att snubbar som han var utrustade med tårkanaler

Permalänk
Medlem

Lite mysko att femman sänder Monsters garage men inte discovery själva.

Visa signatur

[Nf7-s v2][Xp1700+ Tbred-B Jiuhb 2086@1.72vcore][Volcano 9@2500rpm][512mb twinmos pc2700][Abit siluro G4 ti4200 64mb][Ibm 120gxp 120gb, 2x80gb]ICQ:39526420 MSN/mail:per.bjore@telia.com I intend to live forever or die in the attempt. Kör Civic -92 sohc VTEC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lynxen
Lite mysko att femman sänder Monsters garage men inte discovery själva.

Men den kanske sänds på dom andra discovery-kanalerna?
Enligt aftonbladet tv så finns discovery, discovery mix, discovery civilisation och discovery science. Det kanske sänds på ngn av dom andra

Permalänk
Medlem

Hehe.. the Hot Dogster.. hoppas man får bygga den i spelet..

Permalänk
Medlem

Jag hoppas man får bygga den där skateboardrampen dom tryckte fast på en buss

Permalänk
Testpilot

Monster Garage tror jag bara sänds på den amerikanska Discovery, i Sverige har vi Discovery Europe.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Jag hoppas man får bygga den där skateboardrampen dom tryckte fast på en buss

mmm, den var skön

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0b
Fast igår lipade han hehe.. fattar inte.. trodde inte att snubbar som han var utrustade med tårkanaler

Nej haha, inte jag heller

EDIT: dom borde göra spel av det dmed

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem

Ett problem. På första uppdraget. Bergsklättraren. jag har uppfyllt alla punkter men då man ska köra står det att jag inte gjort det. Vars ser man vad som fattas. Det borde ju inte göra det men...

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
Ett problem. På första uppdraget. Bergsklättraren. jag har uppfyllt alla punkter men då man ska köra står det att jag inte gjort det. Vars ser man vad som fattas. Det borde ju inte göra det men...

Var har du fått tag på det då?

Releasedatum: 2004-01-27 <- direkt kopierat från webhallen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0b
Var har du fått tag på det då?

Releasedatum: 2004-01-27 <- direkt kopierat från webhallen..

va går spelet ut på?? va är det för sorts spel?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som ngn skrev i ett annat inlägg här på sweclockers, "Med hjälp av internet är det inte svårt att beställa från tex usa" Ngt liknande skrev han. Spelet går ut på att bygga saker. Man får en bil och ett uppdrag vad man ska göra. Då beställer man grejor och sånt. Inte så svårt men underhållande.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Jag har inte alls stora förväntningar på spelet.
SL kom ut en kort tid innan streetracingtrenden startade, inledd av 2 Fast 2 Furious och sedan NFS Underground. Jag fick för mig att testa spelet, på min dåvarande P3-burk. Spelet var extremt buggigt, även efter ett halvår då jag fick tag på en patch så var spelet fortfarande buggigt och mycket obalanserat (det berodde inte på datorn, jag har testat spelet på starkare datorer utan bättre resultat).

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem

Någon som har spelet och kan lägga upp några screenshots? Verkar intressant.

Permalänk

Muhahahaha! Detta spel måste klart införskaffas!
Älskar serien!! Dagens program va ju fett som fan... Bytta om en legendarisk Slingshot dragster till världens snabbaste korvvagn
Älskar jesses inställningar: Om du misslyckas så e de bara o skaffa fram en Gattling o börja röja moahahaha

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0b
Hehe.. the Hot Dogster.. hoppas man får bygga den i spelet..

världens snabbaste korv vagn 215 kilometer

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

De enda ja inte gillat me denna serien va när jesse inte gillade sin RX-7a så han rullade fram en gattling o satt o matade kulor i typ nårra timmar... känns så onödigt..

Visa signatur

Serru...