Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
Du måste svetsa tillbaks biten från bakluckan som du tog loss.

Tac för hjälpen
Hur ska man veta att man ska behålla skrot

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
Tac för hjälpen
Hur ska man veta att man ska behålla skrot

Ja, det är skitdåligt. Man kan inte få tillbaks den när man väl sålt/slängt den heller.

Har precis klarat uppdrag 4, men skitspelet hoppar ut till windows när filmerna till uppdrag 5 har visats klart.

Permalänk
Medlem

Samma här!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
Ja, det är skitdåligt. Man kan inte få tillbaks den när man väl sålt/slängt den heller.

Har precis klarat uppdrag 4, men skitspelet hoppar ut till windows när filmerna till uppdrag 5 har visats klart.

Hur klarade du av det? Har satt ihopp allt! Men det är en sak som fortfarande är ett ? när man frågar jesse om hjälp. Slider något.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
Hur klarade du av det? Har satt ihopp allt! Men det är en sak som fortfarande är ett ? när man frågar jesse om hjälp. Slider något.

Jag körde modell nummer 1, och där skulle det inte finnas någon slider.

Permalänk
Medlem

Jo du ska ha en slider. Du ska ha allt som dom kan bygga!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
Jag körde modell nummer 1, och där skulle det inte finnas någon slider.

Körde modell nr 1 nu jag med.. Har allt grönt men när 7 dagen kommer kommer en ruta upp som säger "din bil är inte klar". Har 6st 100lbs vikter,2 66lbs och 2 11lbs vikter.
Är det något jag missat som man ska ta bort? Tagit bort motorn fram,fixat upphängningen bak, ja allt är fixat.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

behöver hjälp med bil 2...fått allt grönt...vad kan vara fel?
Edit: Nej, sliding gear drive har fortfarande ett frågetecken

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
behöver hjälp med bil 2...fått allt grönt...vad kan vara fel?
Edit: Nej, sliding gear drive har fortfarande ett frågetecken

Har samma problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
Körde modell nr 1 nu jag med.. Har allt grönt men när 7 dagen kommer kommer en ruta upp som säger "din bil är inte klar". Har 6st 100lbs vikter,2 66lbs och 2 11lbs vikter.
Är det något jag missat som man ska ta bort? Tagit bort motorn fram,fixat upphängningen bak, ja allt är fixat.

Jag körde med 10 st 110 lbs, 5 st på varje sida, då gick det bra.

Permalänk
Avstängd

hepp, ingen kan svara på vad det kan vara för saker man missar eller gör fel på första banan ......

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
hepp, ingen kan svara på vad det kan vara för saker man missar eller gör fel på första banan ......

Har du bytt ut fjädringen och hjulaxlarna? Tänkt kanske om du har glömt det eftersom du kör med orginaldäcken. Funkade förövrigt fint med monsterdäcken, kanske det som är fel att du inte använder dom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
hepp, ingen kan svara på vad det kan vara för saker man missar eller gör fel på första banan ......

Ta bort glasrutorna.

Vad missar man på ambulansen? När jag bygger den med utskjutbar vikthållare blir den inte klar och när jag bygger den andra stegrar den inte när jag kör (10 st 110lbs vikter).

Permalänk
Medlem

Frustrerad man kan bli, klarade att bygga limmon på bana 5(den 3:e varianten) men det går ju fasen inte att sikta mot elden med den, får väl försöka att bygga en annan variant inte helt lätt om man säger så
Edit: Nu klarade jag den med bilen som sprutar vatten

Ett bra tips är att man kan ändra kameravinkeln genom att högerklicka på musen och sedan ändra vinkel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
Hur ska man göra omman blir utsälndg då man har klarat fyran. Hinner se filmen till femman sedan blir jag utslängd till windows.

Från ett amerikanskt forum: solved it it seems. Restarted the 4:th mission. but this time I bought the new V8 engine (instead of fixing the old one) and got me 14 66lbs weights (instead of 12 of the biggest). And hey presto, mission 5 works. Even tried it twice with my first setup, same crash, and with the above one, it works, weird...
Hope it help someone, give it a try...

Visa signatur

P4 2.8GHz @ 3.5GHz C1 | 512MB Corsair XMS3500 DDR | Abit IT7 Max2 V.2 | Hightech Radeon 9700 Pro @ 415/362 | Dual 19" TFT | 0.8TB S-ATA-converted 8MB cache | Addtronics 7896A | 600W PSU [2*300W] | Eheim 1048 | Maze 3 | AC Twinplex | DD Heatercore | 3dmark 03 - ~6000p and climbing | 3dmark 2001 SE - ~20000p and climbing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KNAS
Från ett amerikanskt forum: solved it it seems. Restarted the 4:th mission. but this time I bought the new V8 engine (instead of fixing the old one) and got me 14 66lbs weights (instead of 12 of the biggest). And hey presto, mission 5 works. Even tried it twice with my first setup, same crash, and with the above one, it works, weird...
Hope it help someone, give it a try...

Från vilket forum? har letat efter ett forum med "monster garage" del.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Detta funkade alldeles utmärkt. Nu är jag äntligen på uppdrag 5!!!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk

undrans om de fixat några utav de tusentals buggar

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
...Nu klarade jag den med bilen som sprutar vatten :)....

Hur gör man får att få dit avgasröret efteråt?
Det står bara att det inte passar!

EDIT. Nääävermind, nu funkade det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KNAS
Från ett amerikanskt forum: solved it it seems. Restarted the 4:th mission. but this time I bought the new V8 engine (instead of fixing the old one) and got me 14 66lbs weights (instead of 12 of the biggest). And hey presto, mission 5 works. Even tried it twice with my first setup, same crash, and with the above one, it works, weird...
Hope it help someone, give it a try...

Dom är duktiga på di dära amerikanjska forumen Värkar varra än rijtigt elajt kille som skrev det dära o_O

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaws
Ajajaj, sådär får man inte säga!

MEn ser du inte att han är ironisk .. Ingen på swec gör såna dumheter vad tror du om oss

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

Hahaha vilket skitsnack

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Du B0B, snacka om grym farsa alltså... Jobba på Orange County Choppers kan inte vara en dans på rosor... Alla som inte har Discovery måste skaffa det nu!!! Måste ses...

Discovey och Sci-Fi Channel är det enda man behöver.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Är det fler än jag som har problem med gräsklippar-bilen? Alltså så fort jag ska köra utmaningen och har fällt ner gräsklipparen så försvinner min bil under marken, jag har testat med alla tre modeller och samma sak händer varje gång. =/

Snälla hjälp mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DoZ
Är det fler än jag som har problem med gräsklippar-bilen? Alltså så fort jag ska köra utmaningen och har fällt ner gräsklipparen så försvinner min bil under marken, jag har testat med alla tre modeller och samma sak händer varje gång. =/

Snälla hjälp mig

Jag har grymma problem med gräsklippar-bilen, inte samma problem som dig. Jag får bara inte ihop bilen Har testat med alla 3, får ju taskigt med pengar så jag säljer tex taket och bak-sidorutorna, men jag vet inte om det är "tillåtet" att sälja det? Jag tror att jag har klarat att sätta ihop bilen men dom säger att den inte är klar, så jag vet inte om det är för att jag inte har något tak eller om det är något annat. Kan du berätta lite

Frågar igen som någon annan gjorde, finns det något bra forum för Monster Garage-människor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Robin
Frågar igen som någon annan gjorde, finns det något bra forum för Monster Garage-människor?

www.buildersedge.org är på väg att öppna en forums del för Monster Garage.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk

DAMN måste nog köpa spelet när det kommer.

Och det är ingen gattling han maler sönder rx-7:an med det är en dillinger minigun 3000+ rpm =0)

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

Har precis klarat det 7:e och sista uppdraget, men spelet hänger sig så fort man har sett videon efter körningen. Någon lösning på det problemet?

Permalänk
Avstängd

Hallå hallå igen, är på andra uppdraget nu :), har inte kunnat lirat något för har haft mycket skola .. men nu är det så här:

Jag är på andra uppdraget, och jag vet vad jag ska göra, köper allt rätt och så, men när dom är klara med alla saker så säger dom att man måste ha ramen för själva drivbanorna. Hmm tänkte jag, köpte råmaterial och såg att jo, man behövde visst 30 aluminiumhjul! MEN VA KUL ATT DOM INTE GÅR ATT KÖPA!? Får man dom typ sista dagen eller vad är det frågan om? kanske jag som har en bugg? snälla hjälp mig, vill komma vidare nu

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
Hallå hallå igen, är på andra uppdraget nu :), har inte kunnat lirat något för har haft mycket skola .. men nu är det så här:

Jag är på andra uppdraget, och jag vet vad jag ska göra, köper allt rätt och så, men när dom är klara med alla saker så säger dom att man måste ha ramen för själva drivbanorna. Hmm tänkte jag, köpte råmaterial och såg att jo, man behövde visst 30 aluminiumhjul! MEN VA KUL ATT DOM INTE GÅR ATT KÖPA!? Får man dom typ sista dagen eller vad är det frågan om? kanske jag som har en bugg? snälla hjälp mig, vill komma vidare nu

Köp en bit aluminium från raw materials så kan dom bygga hjul åt dig.