Vilket spel har fångat dig mest?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazlo09
Är detta bra? Har det installerat, men inte gett det nån riktig chans ännu...

Ja det är sjysst, vissa uppdrag är det ganska mycket röj och action, spränga dörrar o så, andra uppdrag frå man planera, smyga och skjuta folk med ljuddämpare

Permalänk
Medlem

ja, det som fångat mig absolut mest är väll diablo II.
spelade det och endast det med polarn i cirka 4 år satt.

sen har jag väll spelat lite cs oxå, men det fanns inte så mkt bättre spel på den tiden + att alla andra polare lirade cs. själv tyckte jag det var lite enformigt

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Dawn Of War från THQ

FOR THE EMPEROR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tiiiger
STARCRAFT BW och d2 LOD, vet inte hur många timmar jag spenderat framför dessa spel, låg faktiskt top13 i hela sverige på BWladdern ^^,

Nickname och GE, PGT eller WGT-laddern?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joioi50
Never winter nights <- måste man älska!
NOLF2
Dungeon master 2 länge sedan, en riktig godbit.

Inte för att det på något sätt rör ämnet, men är det bara jag som tycker att Neverwinter Nights är oändligt tråkigt i början, innan man klarat "wailing death" osv osv? Jaja..
De spel som fångat mej är otvivelaktigt
Diablo II
Morrowind
Final Fantasy IX
SW KOTOR

Visa signatur

You dont need a reason to help people / Zidane

Permalänk
Medlem

Supreme Commander är det bästa strategispelet jag har spelat och jag är helt bessat av det nu.

Permalänk
Medlem

Sonic 2
warcraft 2
civilization 2
halflife 1+2
Star Wars KotOR 1+2

Visa signatur
Permalänk

world of warcraft.... urk

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Jag lider med dig gammarayburst.

Permalänk
Medlem

Warcraft 1 - 2
Zelda Ocarina of Time
Final Fantasy 7

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Spyro The Dragon (Playstation iofs men ändå ^^)
Battlefield 1942

Permalänk
Medlem

The legend of Zelda A link to the past till Super Nintendo

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

Zelda Ocarina of Time, Super Mario 64, FF IX.

Permalänk
Medlem

Mafia: The City of Lost Heaven och Fahrenheit

EDIT: Och jag och brorsan hade så kul när vi köpt en Xbox med två handkontroller och Halo: Combat Evolved, och varvade det på CO-OP. Det var härligt!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Haha. Jag kunde sitta och lira Alex Kidd hur länge som helst när jag var liten.
På senare tid skulle jag nog säga World of Warcraft, tyvär.

Permalänk
Medlem

Utan tvekan är det Diablo 2 som fånga mig mest.
Satt uppe med kompisen på en 350mhzare och shiftades om att spela. Kunde gå upp klockan 5 på morgonen efter att ha sovit 3h då kompisen inte orkade längre.
Sjukt var det.

Permalänk
Medlem

har inte hänt på länge men de spel som jag blivit helt fast i och stängt in mig tills jag klarat dem är nog dessa

delvis= var fast i dem ett tag.

Final fantasy 7. första spelet jag fastnade för och första rpg liret jag klarade
ff8 (delvis)
Final fantasy 9
chrono cross (delvis)
Kotor 1
kotor 2 (delvis)
Super tux
warcraft2 (delvis)

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Avstängd

Quake 1 -CTF
Wow

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem

Tur att man själv inte har börjat spela World of Warcraft.

Permalänk
Medlem

Settlers 4 fångade mig välidgt mycket, det var tider det allså spelade det varje dag med mina kompisar o.s.v

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7700 8-Core Processor, 3801 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s), Pure Rock 2 Black, ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 64GB, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super, Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 1TB, Kingston NV2 NVMe SSD 1TB, Fractal Design ION Gold 850W Fully Modular Power Supply & Phanteks Eclipse G500A DRGB Mid Tower (vit)

Permalänk

Hmm... jag har vart riktigt fast i Interstate 76 och expansionen nitro rider
sen så oblivion, command and Conquer serien å Star Craft de e väl de jag har spelat som riktigt fått fast mig

Visa signatur

I told you once, you son of a b**ch, I'm the best that's ever been...

Permalänk
Medlem

Har haft lite Wow-dille men det brukar gå över och komma tillbacka beroende på om visa kortet måste vila eller inte. Dock så fanns ju ett fint litet spel som heter Heroes 3 helst med armagendons blade, var skitroligt att lira online på msn-gaming zone.

Permalänk
Medlem

Quake, Starcraft, Descent 1 och 2, Total Annihilation, Diablo, Sonic The Hedgehog 1 och 2 för att nämna några

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem

Diablo 2 - Nästan skrämmande hur beroendeframkallande detta spel är. Detta är enligt mig det bästa spelet någonsin.
Lineage 2 - Spelade i stort sett varje dag i 3 år, men har nyligen bestämt mig att sluta spela.
Starcraft - Bästa LAN-spelet utan tvekan.
Oblivion - 200+ timmar speltid, finns nog inget annat SP-spel som fått mig att spela så mycket.

Permalänk
Medlem

Warcraft III
World of Warcraft
FF8
Counter Strike
Jade Empire

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk
Medlem

Utan tvekan UFO:Enemy Unknown

Bodde framför datorn med det spelet

Sen har man väl snöat in på spel som:
Jagged Alliance
Rainbow Six (R6,RS, RvS)

Permalänk
Avstängd

WC2,BW,QW,D2 i online
Nutida är det väll wow :D, börjat lira igen fast håller det på en lite lägre nivå, dvs pvpar lite då och då när man får lust.
Väntar på Quakewars,UT3 som fan nu

Permalänk

warcraft 2 helt klart. Tätt följt av Starcraft/brood war och diablospelen

Permalänk
Medlem

World of warcraft. Enough said

Som tur är sålde jag accountet för en vecka sedan, och införskaffade mig en Joystick - Saitek X45 (Hotas), och självklart Flight Simulator X (Beställde 2004, men fick, efter en veckas väntan, kompensation i form av Flight Simulator X, tackar och bockar Webhallen).

Man blir lite pratglad efter några öl

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Inaktiv

Final Fantasy IV