Permalänk

Gratis email?

Har endast haft en seriös emailadress in my whole internet-using life och vill nu byta. Funderade på att använda yahoo men fick höra att det kostar att använda mailprogram.

Jag söker en bra sida som jag kan kolla och skicka mail genom thunderbird/outlook, självklart gratis och helst om man kan använda punkter i namnet.

Några tips?

Permalänk
Medlem

www.home.se har väl sådana e-mails? Har jag för mig. Punkter kan man ha iaf. Och vad jag vet, så är de gratis ^^

Visa signatur

Ska man skriva något orginellt här? :)

Permalänk

Det är @home.se jag använt i alla dessa år Har fått tokmycket spam till min adress och home har problem med att skicka mail, smtp är fuckat där, därför vill jag byta

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

https://secure.surfnet.fi/webmail/

använder jag, har inte haft några problem.. än

Permalänk
Medlem

Man ska akta sig för vissa gratis email levrantörer då de ibland lämnar ut ens personuppgifter till vem som helst som söker på ens emailadress.

Permalänk
Medlem

Gmail.

Ingen POP-mail men bättre än vanlig mail ändå.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Visa signatur

under construction

Permalänk
Medlem

Gmail

Om du surfar med firefox kan du lägga in en plugin som kollar din inbox och meddelar dig när du fått nya mails.

Permalänk

det gör jag.
vart hämtar man plug-inet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur gör jag för att få testa Gmail? Hur väljer de ut vilka som skall få testa?

Jag är iaf intresserad.

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlay
Hur gör jag för att få testa Gmail? Hur väljer de ut vilka som skall få testa?

Jag är iaf intresserad.

Det är invite-baserat, man får 5 invites till att börja med (och sen nya efter ett tag, helt på random), när dom är slut får man några till, bara så under beta stadiet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Det är invite-baserat, man får 5 invites till att börja med (och sen nya efter ett tag, helt på random), när dom är slut får man några till, bara så under beta stadiet.

Hmm okey. Så det är alltså andra users som invitar (många engelska ord )? Och hur går det till i såfall? De får min mail te.x och gör något med den?

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco

Är nog bara vissa som får 5 st. Jag har haft det ett bra tag nu och inte fått en enda :(.

Permalänk
Medlem

www.softhome.net funkar faktiskt bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har bara fått 1 invite hittils, och ja har haft min gmail i ~2 månader

Här är Gmail Plugin-mojen till firefox http://nexgenmedia.net/extensions/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av winmine
www.softhome.net funkar faktiskt bra.

instämmer. webmail, pop och smtp (på port 25000 så man kommer igenom BBBs dumma spärr).

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.

Permalänk

Dumma spärr? Enligt SoftHome själva så är den spärren (port 25) väldigt bra.