The Battle For Middle Earth-tråd

Permalänk
Medlem

The Battle For Middle Earth-tråd

Lord of the rings: The battle for middle earth

Detta spel förtjänar en egen tråd. Snacka om allt som hör spelet till.

Så medans vissa väntar på MMORPG spelet, så väntar andra på detta. Kanske det fetaste av dem alla (än så länge). Real time strategy har aldrig varit så enormt. Total kontroll över dina armeer. Stor värld att utforska. Besök alla kända platser. Nyskapt AI med känslor. Oj oj.

Nu jäklar ska sagan komma till liv.

Lite länkar om spelet:

INFORMATION

http://www.eagames.com/official/lordoftherings/thebattleformi...

http://www.ferrago.com/story/3170

http://www.gamespot.com/pc/strategy/battleformiddleearth/prev...

http://pc.gamespy.com/pc/the-lord-of-the-rings-the-battle-for...

http://lotr.ugo.com/games/battle_for_middle-earth/

http://internetgames.about.com/b/a/041149.htm

SCREENSHOTS

http://internetgames.about.com/library/screen/blbfmeindex.htm

Om du har några fler länkar eller några andra intressanta fakta så skriv gärna det så jag kan fylla på.

Visa signatur

Undras egentligen om jag faktiskt ÄR dum i huvudet?!

Permalänk
Medlem

det är så jävla kung! måste verkligen köpa det! det bästa med spelet är att gubbarna har fått en hjärna! ^^

EDIT: första inlägget *stolt*

Permalänk
Medlem

lär äga riktigt mycket, det är njut med en egen "hjärna" för varje soldat
kampanjen är också riktigt soft, då man kan skicka in en arme på flera tusen alver rakt in i lejonnästet och sen låta sauron förgöra gondor med en arme på hundra tusen orcer och några balrogs

Permalänk
Medlem

Ska bli så extremt kul o lira när det kommer, har redan bokat mitt exemplar :D, det ser ju helt fantastiskt ut, ska bli skoj med både single och multi

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Jag tycker det verkar riktigt ballt, men ändå har jag en känsla av att folk kommer bli besvikna =/

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Avstängd

Uh, spelet kommer nog bli bra men du får inte dubbeposta tyvvär!

EDIT: MITT FEL FÖRLÅT!!! såg nyss att detta va battle for middle earth! Förlåt mig!!!

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Desperat försök i att få ett ansikte i forumet?

Visa signatur

En del lever sitt liv, högt upp på en piedestal
En del lever sitt, bara för å rasa av

Permalänk
Medlem

Verkar väl ganska skoj. Fast inte så värst nyskapande. Jag menar hur kul är det att spela ett spel där man redan har exakt koll på vad som kommer att hända.
Om man sedan spelar multi och inte singel så borde det väl finnas roligare teman? Känns som att de mjölkar ur alla pengar som går ut LotR just nu och vi som tyckte om böckerna innan filmerna kom bara tröttnar på hypen.

Tillägg, toksnyggt är det. Så man får ta och testa iaf.

Visa signatur
Permalänk

Kul att båda dina trådar ser exakt likadana ut.
Fin topic också...

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av narlith
Jag menar hur kul är det att spela ett spel där man redan har exakt koll på vad som kommer att hända.
Om man sedan spelar multi och inte singel så borde det väl finnas roligare teman? Känns som att de mjölkar ur alla pengar som går ut LotR just nu och vi som tyckte om böckerna innan filmerna kom bara tröttnar på hypen.

Tillägg, toksnyggt är det. Så man får ta och testa iaf. [/B]

Folk gillade ju filmerna trots att de flesta visste hur det kommer att sluta så varför skulle
inte ett datorspel funka...

Visa signatur

[ SHG Note 9000 laptop ][ Centrino 2.0 ghz ][ Radeon X700 256Mb ][ 2048mb DDR333 ]

Permalänk
Medlem

Det kommer funka perfa

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Detta spelet kommer å bli de bästa av lotr spelen. Helt klart. får vel prova moorpg:et o de andra oxå men det e detta jag hoppas på.

Sååå fett. Hoppas reralesen e snart.

får bara orna en ny mammabräda först.

Permalänk
Hedersmedlem

Ämne redigerat.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fofoo
Detta spelet kommer å bli de bästa av lotr spelen. Helt klart. får vel prova moorpg:et o de andra oxå men det e detta jag hoppas på.

Sååå fett. Hoppas reralesen e snart.

får bara orna en ny mammabräda först.

vem hoppas inte på detta??

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Exerco: Min pappa, min lillasyster och tja min granne

Permalänk
Medlem

Fan såg att det bara kommer på DVD nu, nu får jag definitivt köpa en! eftersom hl2 oxå är DVD, sen så var release datumet uppskjutit en månad

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Tror det kommer bli jävla fett. Tycker kampanjen verkar bäst, kartan är så grymt bra gjort

Permalänk
Medlem

HUr kommer det bli på internet fattar ej? Blir det Warcraft3 stilen man kör typ 1on1 m.m.
Eller... Hur blir det? PM helst

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

det blir nog mer än bara 1on1, antingen e du god eller ond

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Tror man kan köra ganska många, man lär kunna köra två goda mot varann osv.

Permalänk
Medlem

jo det borde gå

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

jo men 12$ i månaden för att köra över internet enligt webhallen

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
jo men 12$ i månaden för att köra över internet enligt webhallen

Nej du såg fel. Det gäller middle earth online, mmorpg spelet.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot det som fan, har tankat varenda film som finns om det tror jag synd att det blivit försenat till december bara... =(

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

Jag är inte så imponerad. Det enda speciella är att det är LotR och ser stundtals snyggt ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bran
Ser fram emot det som fan, har tankat varenda film som finns om det tror jag synd att det blivit försenat till december bara... =(

tycker jag med

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Jag är inte så imponerad. Det enda speciella är att det är LotR och ser stundtals snyggt ut.

LOTR är ju så mycket mer. Visst är det ett plus när spel är snygga men det kan inte lyfta ett helt spel (tänk doom3). Battle for middle-earth verkar vara så mycket mer. Och för oss LOTR-fans är det bara guld.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
LOTR är ju så mycket mer. Visst är det ett plus när spel är snygga men det kan inte lyfta ett helt spel (tänk doom3). Battle for middle-earth verkar vara så mycket mer. Och för oss LOTR-fans är det bara guld.

Ja detta verkar bli det LOTR spel som är underhållande, de andra har inte alls varit särskilt toliga

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

kom några riktiga flopps direkt efter filmen som man varvade på 6 timmar.

Nu blir det nog annorlunda

Visa signatur

Undras egentligen om jag faktiskt ÄR dum i huvudet?!

Permalänk
Medlem

hoppas ni har checkat de videor o bilder som finns på ign.com

Visa signatur

Abit AN7 uGuru | XP-M 2600+ 45w @ 2.8Ghz (prime stabil), mer kommer =) | Corsair TwinX1024 - 3200XL 2-2-2-5(sync) | 200GB Maxtor | XFX Geforce 6600GT @ 650/1280 Vmod| Maze4 Cpu