Permalänk
Medlem

Mycket nice, tycker dock klistermärket från Sapphire var onödigt, passar inte på filt...

Visa signatur

| Intel i2500k | 16g Ram | ASUS ROG STRIX RX460 |

Permalänk

Vackert tyg.. och snyggt gjort.

Dock är inte alla sidorna på en kub lika långa?? Dock äre sak samma då det blev nice

Permalänk

har lagt till "stealtha cd och andra hål" på på 2-do-listan (:
Kommer typ uppdatera listan lite här:
http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=493...

Fantomenringen kommer inte från nån vridautomat, (har aldrig sett nån sån irl, bara i sunes sommar), utan faktiskt från år av trogen prenumeration på tidningen! grät lite när jag tog sönder den, men jag har flera så det är lungt (;

Jag vill också se bilder av moddare i farten! Tycker inte riktigt ett par fingrar här och där räcker! :/

Permalänk

vad har du för mått på lådan? har material och sånt hemma och tänkte innan ja såg denna tråd att göra en sån du har med sånt tyg för ja har alltid gillat det tyget. Men nu blev det lite sorgligt när ja såg ditt bygge..=) får klä det på nått annat sätt. Mycket snyggt gjort

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

vrid på "bio hazard" 90' motsols...

Permalänk
Medlem

Hur mycket väger lådan? Är det spån skiva?

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk

HubeRt . Har byggt ett sån låda som är 50x50x50x50 . 22mm spånskivor. Den väger Myycket ingen lan låda.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
HubeRt . Har byggt ett sån låda som är 50x50x50x50 . 22mm spånskivor. Den väger Myycket ingen lan låda.

Hehe har du en 4dimension låda? vore kul att se hur den ser ut

Permalänk

väger 22kg (: