Permalänk
Medlem

Bullet time HL2

När du spelat igenom spelet på alla möjliga svårighetsgrader, eller helt enkelt bara är uttråkad - så är det dags att testa Bullet Time "moden" - http://www.gamershell.com/news/18807.html

Fysiken förändras dessutom när man aktiverar det, så att allt man skjuter flyger all världens väg. Hehu. Gravity gun blir även starkare, och man kan lyfta sjukt tunga saker.

Kanske inte dagsfärska nyheter (hittade iaf ingen tråd här, så jag tänkte sprida budskapet till SWECare som inte kikar någon annanstans ) men så underbart roligt ändå

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk

Ingen mod direkt men tufft med bullettime. Jag ställde ner timescalen (host_timescale) ännu mer. Riktigt skoj att kuta omkring och skjuta i slowmotion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaskpastan
Ingen mod direkt men tufft med bullettime. Jag ställde ner timescalen (host_timescale) ännu mer. Riktigt skoj att kuta omkring och skjuta i slowmotion.

Inte mycket till mod, men lite småroligt.

sv_cheats 1
bind b "+BT"
alias "+bt" "host_timescale 0.3;phys_pushscale 20;cl_phys_timescale 0.1;Physcannon_maxforce 10000;physcannon_minforce 3000;physcannon_tracelength 1000;physcannon_maxmass 8000;physcannon_pullforce 8000"
alias "-bt" "host_timescale 1;phys_pushscale 1;cl_phys_timescale 1;Physcannon_maxforce 1500;physcannon_minforce 700;physcannon_tracelength 250;physcannon_maxmass 250;physcannon_pullforce 4000;"