Permalänk

Köpa Processor i Thailand?

Pärona är i Thailand och Bangkok och jag undrar om nån vet prisuppgifter får AMD 64 (AMD +3500 minst) processorer där nere? Skulle det vara märkbar skillnad kanske man slår till i stället för att beställa från USA?

Permalänk
Medlem

Varför inte söka lite i google, säkert Du får svar på Din fråga väldigt snabbt, eller ring föräldrar och säg till de att gå in i data butik och fråga!

Visa signatur

Krash

Permalänk
Medlem

Köp i sverige istället. Det skiljer inte många kronor. Generellt så är data/it/teknik prylar inte speciellt billiga i Thailand.

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

Piraternas paradis. I Thailand är man mästare på att märka om och förfalska märkesvaror. Skulle inte förvåna om du springer på en falsk prolle.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krash
Varför inte söka lite i google, säkert Du får svar på Din fråga väldigt snabbt, eller ring föräldrar och säg till de att gå in i data butik och fråga!

Kunde förvänta mig sånt svar. Men som svar på din fråga så får man snälla svar som nedan i stället

Jookeer, Inte jag som är där nere utan mina päron

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Piraternas paradis. I Thailand är man mästare på att märka om och förfalska märkesvaror. Skulle inte förvåna om du springer på en falsk prolle.

Det skulle förvåna mig jättemycket. Jag har aldrig uppfattat priserna på elektronik som låga i Thailand.