Permalänk
Medlem

World of warcraft..

skall bli en wow modd ...denna har gjort att allt annat jag har liggandes blivit stillastående ..på gott å ont...

leker lite mer gravyrer som kanske inte är min starka sida men det funkar hyffsat...

dock svårt att ta kort på genomskinlig plexi som graverats då det skall synas vad det är¨åsså..

men men här e början..

skall graveras,

har graverats men skall fortsätta lite med detaljerna.. onda sidan..

och en sida till graverad.. goda sidan

det som va lite synd var att det inte fanns mycke bilder på omgivningar etc så det blev en del frihand ...men det funkade hyffsat..

Permalänk
Medlem

Hur orkar du med alla små detaljer
Väntade på att få se resultatet och ja vad säger man ? otroligt noga och detaljrikt ! Fortsätt med det

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart, underbart.

Permalänk
Medlem

Nice GoTaLL, Diggar verkligen Warcraft Det är otrligt snyggt gjort tummen upp. Forsätt så !

Permalänk
Medlem

Gå in på http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx... där finns det hur mkt bilder som hellst!
//Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk
Medlem

sant och kan tacka men de e inte riktigt såna bilder ...vill säga inte screenshots från spelet ..utan det ska vara mera "art pics" då de inte är lika fyrkantiga och innehåller mer skarpa konturer och detaljer..

men tackar ändock

sen om nån vet vart jag kan köpa plexirör och plexi "pinnar/stänger" så vore jag tacksam för tips... claes olsson hade slutat med rören.. eller kanske plexi tärningar.. i butik eller svensk webshop

Permalänk
Medlem

mums

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

fan, nu blev min dremel avundsjuk
otroligt snyggt! Bra jobbat, som vanligt
Ska chassit bli helt i plexi eller ska det till lite anat mojs som på rock-chassit?
Måste säga det igen, snyggt som fan

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem

kommer lite annat på då jag inte gillar helplexichassin..

Permalänk

Även om spelet är en SKAM för spelvärden och jag skulle TA BETALT för att ens ta i kartongen kan man inte säga annat än att du är grymt snitsig på gravering, men att du borde valt andra motiv.

Permalänk
Medlem

Detta kommer förmodligen bli vansinnigt snyggt... Som vanligt Good luck to you GoTall! Peace!

Permalänk
Medlem

Trevligt att bilderna funkar ^^

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

fusk ,, det e ju en mall ju , som att måla i barnböcker ,, lol

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .:B9:.SiNNeR
fusk ,, det e ju en mall ju , som att måla i barnböcker ,, lol

jo jag skrev just det tidigare att det var lite svårt att hitta bilder så det blev en del frihand ...så det blir som barnböcker då "vissa " inte kan hålla sig innanför linjerna...

men visa gärna hur du gör ...

Permalänk

De e dock WC3, men de ska väll inte spela ngn roll. Tycker den e snygg ja

Visa signatur

Dothan

Permalänk

OMFG!
Alldeles... alldeles... alldeles UNDERBART!

Visa signatur

//The_Wuper
-------------------------------
Normal är överskattat.

Permalänk
Medlem

Snyggaste på länge, fortsättningen på detta måste man bara se!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

riktigt, riktigt, riktigt fin :D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det bara för mig bilderna inte funkar :S

Edit: Det funkar nu PeerGuardian 2 blockade!

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Ruggigt vackert..

Men om du vill ha art bilder GoTall, så leta reda på, om du inte redan gjort det, nån som har Collectors Edition av spelet, där får man nämligen med en hela bok "Art of World of Warcraft".. så där kan du ju kanske hitta ett gäng bilder..

Permalänk
Medlem

kommer update mot kvällen då jag sitter å skissar upp 2 nya sidor...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL

sen om nån vet vart jag kan köpa plexirör och plexi "pinnar/stänger" så vore jag tacksam för tips... claes olsson hade slutat med rören.. eller kanske plexi tärningar.. i butik eller svensk webshop

jag rekommenderar www.akriform.se dom är helt underbara och de har även billigt plexiglas

Permalänk
Medlem

tackar jag för

Permalänk

Du har ett PM Gotall, ser ruskigt fint ut det där!

Permalänk

Klockren. Behöver mer Horde dock

Permalänk
Medlem

håller på för fullt...men tar lite tid då de e en del streck att måla ... det kommer mer av både horde och alliance då sidorna som jag postat inte ens e halvfärdiga brara grov graverat ännu..
sen består ju burken av fler än just dessa 2 sidor ..

Permalänk

Det är kväll nu.... Så ge osss en update....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

oki detta är ena jag grovskissar på just nu , men ett jädra plåtter att få det som det ska vara ...

den e inte klar utan ska suddas lite å lite mer ska dit..

Permalänk
Medlem

Ja vad kan man säga.....

GREAT !

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤