Permalänk
Medlem

CS e inte kodat för nyare datorer. o driversen gör inte för att stödja det gamla spelen. o CS e fan gammalt nu

EDIT: införskaffa ett Gforce3 o en äldre dator så funkar det nog

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

nya kort gillar höga uplösningar Som tex dos spel fyter FÖR bra på din dator

Visa signatur

i7.

Permalänk

Varför finns det ingen klistrad CS tråd precis som WOW?

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

1. Bli medlem på www.fragbite.se
2. Skapa en tråd.
3. få svar.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

e det inte så att om man kör i 640x480 så tar väll den de mesta kraften från processorn??

Permalänk

Re: Re: Varfoor? lagg :s

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Hjälp, världen går under.

Hehe

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Hedersmedlem

Ni som klagar över Counter-Strike kan väl hoppa in i någon passande kanal och klaga där istället för att hålla på här. Nu när killen faktiskt försöker få lite hjälpt.

Idioti.

Sen för övrigt så borde du testa sökfunktionen också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liberty_aa
Varför finns det ingen klistrad CS tråd precis som WOW?

Jag hade då inga problem att hitta den klistrade tråden som heter Samlingstråd för spelforumet - Läs innan du skapar en ny tråd!, näst längst upp här i spelforumet.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jag hade då inga problem att hitta den klistrade tråden som heter Samlingstråd för spelforumet - Läs innan du skapar en ny tråd!, näst längst upp här i spelforumet.

Precis. sökfunktionen är också bra. finns fruktansvärt många trådar om 100fps i cs. seriöst. jag lirar cs. väldigt mycket. men att folk ska börja starta trådar så fort dom får fpsdrops är ju sanslöst.. tycker det är dags att dom tar tag i sitt liv. kommer ihåg när jag började lira cs på enn 166mhz med 2mb grafik (eller vaar det 4mb?).. i vilket fall.. jag spelade, sket i fpsen och hade kul istället.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Precis. sökfunktionen är också bra. finns fruktansvärt många trådar om 100fps i cs. seriöst. jag lirar cs. väldigt mycket. men att folk ska börja starta trådar så fort dom får fpsdrops är ju sanslöst.. tycker det är dags att dom tar tag i sitt liv. kommer ihåg när jag började lira cs på enn 166mhz med 2mb grafik (eller vaar det 4mb?).. i vilket fall.. jag spelade, sket i fpsen och hade kul istället.

Jo men då var det ju lika för alla

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jag hade då inga problem att hitta den klistrade tråden som heter Samlingstråd för spelforumet - Läs innan du skapar en ny tråd!, näst längst upp här i spelforumet.

Jo visst men det var inte direkt något svar på min fråga. Tycker det är lite konstigt att det finns en klistad WOW tråd och inte CS. Det skrivs ju äckligt många trådar som denna och det har det gjorts ett bra tag nu..

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Jag har svaret på din fråga "Fella".
1. ändra till AMD och ATI
2. spela inte CS!
3. ööööh!?

Permalänk
Avstängd

Varför gnäller han för 70 fps? Då ska han spela Diablo II med D3D kort så får han se nåt som rycker :D. Jag antar att även CS(som Diablo II) är skapt för Voodookorten och inte för ATI eller GeForce

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

varför är inte den här tråden låst än?

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PlastAnka
varför är inte den här tråden låst än?

Du har inte spammat tillräckligt i den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Escudero
... och jag har dubbelt så dåligare...

Ok...? När jag ser en sån här mening känner jag att jag ska sluta surfa för att inte dra ner mitt språk i tramseträsk!

1. Det heter sämre.
2. Dubbelt så sämre? Iiihhhh! Panik! Det heter hälften så bra! Man kan inte säga dubbelt så sämre utan att skapa en otrolig förvirring om vad som egentligen menas. Menas "hälften så bra"? Menas "lika mycket sämre än hans dator som hans dator är sämre än nån annans"? Menas "dubbla skillnaden nedåt i datorkapacitet som skillnaden mellan hans dator och nån annans"?

AAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!

P.S. Ja, jag är dryg IRL också!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liberty_aa
Jo visst men det var inte direkt något svar på min fråga. Tycker det är lite konstigt att det finns en klistad WOW tråd och inte CS. Det skrivs ju äckligt många trådar som denna och det har det gjorts ett bra tag nu..

Du klickade inte pa lanken jag gav dig eller? Det finns en CS-FAQ. Okej da, jag ska hjalpa dig pa traven. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=1450984...

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
snälla ta inte upp diskussione hur många fps ögat kan se.

Fella: Tror du Cs eliten gnällde för 3 år sen när de inte fanns datorer som orkade 100fps i cs? Spela och va glad istället. Typiskt den inbitne cs nörden:

ffs! har lamE FPS på Aztec yard när jag b00star pWono..... Siktet AiMar skit laggigt, Ska jag spara till 6800ultra i SLi istället? WooT?

De äldre Cs versionerna krävde absolut inte lika mkt, steam och alla andra uppdateringar drar ner på fps mkt mer genast, har sj testat ex. 1.5 och 1.6 på en och samma dator, en 400mhz :P, 1.5 funkade helt flytande, 1.6 hackade.

Visa signatur

where is the slyswat when you need one?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Du klickade inte pa lanken jag gav dig eller? Det finns en CS-FAQ. Okej da, jag ska hjalpa dig pa traven. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=1450984...

Jo då jag såg den. Men jag menade inte en FAQ utan en tråd där man kan snacka om cs generellt bara. Eftersom det är så många som spelar det (fler än som spelar wow) tycker jag det behövs. Dessutom så tror jag att det är många som struntar i att läsa den tråden du hänvisade till eftersom dom är för lata helt enkelt. Det är ju därför det fortfarande dyker upp trådar som denna lite då och då. Men jag vet inte.. det är ju bara min åsikt angående detta "problem".

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liberty_aa
Jo då jag såg den. Men jag menade inte en FAQ utan en tråd där man kan snacka om cs generellt bara. Eftersom det är så många som spelar det (fler än som spelar wow) tycker jag det behövs. Dessutom så tror jag att det är många som struntar i att läsa den tråden du hänvisade till eftersom dom är för lata helt enkelt. Det är ju därför det fortfarande dyker upp trådar som denna lite då och då. Men jag vet inte.. det är ju bara min åsikt angående detta "problem".

Roger. Jag trodde att du menade en FAQ.

Jag tror att vi har haft en klistrad CS-tråd, men det var nog längesedan. Det behövs nog en, ja.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

skriv det här i consolen :
rate 25000
fps_max 101
cl_rate 9999
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

Visa signatur

pr0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zWeaX

FACT: ögats "hz" ligger på 72"hz".. alltså kan inte ögat uppfatta mer en 72 bilder i sekunden.

FACT: Ditt "FACT" stämmer inte.