Permalänk
Medlem

Radera msn 7,0

Tja.. är så att jag har lagt in ca 420 blinks och nu när jag ska trycka fram dom så hänger sig hela msn.. Min fråga är hur tar man bort allt som har med msn. Hjälper inte å avinstalera för allt finns kvar ändå.

Permalänk

Se om du hittar något relevant här:

C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[nummer]

Vet dock inte vad som är säkert att ta bort och vilket som hör till programmet som standard...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mysterium
Se om du hittar något relevant här:

C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[nummer]

Vet dock inte vad som är säkert att ta bort och vilket som hör till programmet som standard...

Det fungerade.. Tog dock alla.. Men nu kan jag ju lägga ditt några st bara i stället för flera 100
Tack så mycket

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mysterium
Se om du hittar något relevant här:

C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[nummer]

Vet dock inte vad som är säkert att ta bort och vilket som hör till programmet som standard...

Tack Mysterium

Jag skrev till MSN supporten för att få svar på hur man. sparar mina utrycksikoner men där får man ju inga vettiga svar
Letade här på sweclockers och då dök ditt namn upp

Med andra ord Sweclocker ÄR Bättre än Microsoft Support

Visa signatur

Låda Chieftec LCX-01SL-SL-B + Nätagg bluestorm 500W P4: 2.90 Ghz Minne: 3 GB DDR Dual Moderkort: Abit IC7-G Graffe: Saphire 1950 Pro AGP Ljudkort: AC97 6-Kanals Högtalarsystem: Cambridge Soundworks FPS 1600