Kommer inte vidare i GTA San Andreas, vart ska jag ?

Permalänk

Kommer inte vidare i GTA San Andreas, vart ska jag ?

Har klarat uppdraget Robbing Uncle Sam men sen kommer jag inte längre. Jag vet inte vad jag ska göra. Det finns inga uppdrag nånstans att göra.

Skulle vara skit schysst om ni kunde berätta vart fan jag ska nånstans nu.

Mvh//Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

vänta på att någon ringer tror jag

Permalänk
Medlem

Precis som geeken sa.
Men om någon skall ringa dig, så ska du inte sitta inne i en bil, vandra runt i staden lite så ska du se att någon ringer dig.
Om nu någon inte ringer dig, så kolla runt lite extra noga på kartan, finns alltid något du har missat!
Have fun.

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

hm men det ringer ju aldrig, har suttit i två dagar det har väl gått kanske 2 veckor i spelet utan att nån ringer, jag har gjort alla brorsans uppdrag, den där hysteriska låtsas rapparens uppdrag, och den där galna militärfreakets uppdrag samt rejsat med syrrans pojkvän och gjort några lowrider utmanningar. Men jag kommer fan inte längre helt otroligt.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Ar det en laglig version?

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuperApa
Ar det en laglig version?

Man kommer förbi det stället med olaglig version också.

Permalänk

Va nu hänger jag inte med? Vad menar ni, har dom satt in slags spärr eller vad då?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

www.GTA-SanAndreas.com Här kan du kolla alla uppdrag o sånt skit...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
Va nu hänger jag inte med? Vad menar ni, har dom satt in slags spärr eller vad då?

Nej. Men vissa personer vill alltid klämma ur sig och fråga om det är en laglig version.
Klart som fasiken att olagliga fungerar också, annars hade det gnällts mer om att spelet inte funkar. Känns som vissa tror att köpta versioner är helt buggfria medan piratversioner tydligen ska vara fulla av problem. Säger sig självt att det inte är så, ty isf skulle väl ingen vilja använda piratversionerna och kanske istället köpa spelet istället.

on topic: Läs här och se vilka uppdrag du inte gjort: http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/
Kanske något som står om vad som krävs för att börja med dem. Var ju ganska länge sedan men jag minns inte av något problem att komma vidare efter "Robbing Uncle Sam".

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Zooma ut kartan så du får med hela staden, och lägg upp fotot här så kan vi se var uppdraget ska göras.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Avstängd

hade samma problem men det är Sweets uppdrag som är lite tidsbaserat. Stick bort och kolla där du sparar, lyser det inte rött så gå in och spara spelet och gå ut igen så har du hoppat fram sex timmar och då kanske

Permalänk

Nu hittade jag rätt, gick igenom alla uppdrag jag hade gjort och kom fram till att jag skulle till vapen affären. Dock är det lite surt att spelet bara la av sådär mitt i när jag spelade för jag har gjort 9 uppdrag till utan att spara dessutom tagit över alla lilas områden *snyft nu pallar jag inte spela på några dagar. Nu vart man på dåligt humör.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Testpilot

Att ta över områden i början är helt onödigt, man måste ändå göra det igen i slutet av spelet. Skit i områdena och gör dom vanliga uppdragen istället.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]