Permalänk

fan,PSP min ligger på posten nu,har kolli nummret och allt,men kan inte hämta ut själv eftersom jag ska till träningen snart.
räcker det med kolli nummret eller måste man ha legg också?tänkte att farsan kunde hämta ut det åt mej.

snabbt svar skulle uppskattas.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Varför inte bara ta vägen förbi postkontoret efter träningen?

Permalänk

så det krävs legg alltså?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

ge legget till farsan bara!

Permalänk

ok,tack för svaret.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

vad du än gör så uppgradera inte din psp om du skulle få med en skiva med ny firmwire!!!!!!

Permalänk

sålänge det inte blir nån automatisk uppgradering när jag sätter i skivan som följer med(vilket det nu inte blir som vissa skrev),så kommer jag deffinitivt inte att uppgradera.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

That my son!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
reggade mig precis på www.yourpsp.com för en gratis umd version av spindelmannen2 och möjlighet att delta i tävlingar.
kan säga att sidan är seg för tillfället men det går väl över om ett par dar

Gick inge bra, man måste ha en svensk PSP, min US version gick det inte så bra med

Permalänk
Medlem

Tänk er när Battlefield 2 kommer till PSP. Ligger man på kvällarna och spelar online :D:D LÄNGTAR!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phosphor
Gick inge bra, man måste ha en svensk PSP, min US version gick det inte så bra med

Jag reggade min japanska... Fast min version va inte med så tog jag bara en annan, så kom de upp "Dit packet är nu på väg" lr något liknande

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Jag reggade min japanska... Fast min version va inte med så tog jag bara en annan, så kom de upp "Dit packet är nu på väg" lr något liknande

HAHAHA!!!! Jag gjorde d oxå! valde version 1003 eller vad d nu va! Det bekfräftades! Hoppas att d inte sållas manuellt bland dessa anmälan!!! Få se om jag får nåt!

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vad man skulle få med förutom Spider-Man 2 utav yourpsp.com? Har för mig att det stod att man bl.a. skulle få filmen så man undrar ju lite vad det andra är

Permalänk
Medlem

Hoppas också jag får filmen när jag reggade min japanska psp!

Fan va aegda de blir isåfall!

Permalänk
Medlem

Hoppas jag vinner en av tävlingarna också med min japanska psp :D!

Edit: Fan va segt med tävlingen, Från och med den 15 december ska de var tredje månad dra vinnare... Läste reglerna, stog inget om att man måste ha EU version bara att man måste äga en PSP och bo i ett PAL-land...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad sugen jag är på en PSP alltså !!!!!! Men jag har fan inte en enda krona men då jag har pengar så tänker jag fan inte köpa en från Sverige, inte när den kostar här 2500:- och i Japan 1300:- då blir det import !!

Edit: Kazen hur mycket kostade din PSP ? Hur fick du tag på den ?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Betalade 1770kr för value pack... Känner en japan, som var i Japan under sommaren, så han köpte med en till mig...

Edit: Skrev om meningen, lät skumt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jag som ska ha 2gb MS fatta dyrt allt blir..

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Jag som ska ha 2gb MS fatta dyrt allt blir..

Haha, jo det är riktigt dyrt.
Priset per MB för det billigaste 1GB minneskortet (sandisk) ligger just nu på 0.86 kr / MB.
Priset per MB för det billigaste 2GB minneskortet (sandisk) ligger just nu på 1.05 kr / MB.

Jag har själv beställt en 1GB som jag ska använda tills 2GB blir billigare. När jag har köpt 2GB minneskortet i framtiden, ska jag använda min 1GB till min k750i.
Jag kommer då att ha en 32MB och en 64MB som ligger och skräpar.

Permalänk

fan också,min PSP hade inte kommigt tydligen,bilen som kör ut paket och sånt hade ej varigt där idag=/...ah well,bara att härda ut en dag till:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

vet någon nåt bra program att förminska mp4 filer.... förminska väldigt MYCKET !

Permalänk
Medlem

RaPiZ PSP Video Converter kan man välja en massa olika inställningar på vilken kvalitet ens mp4 filer ska bli.

Permalänk

Nån som kan förklara för mig hur man slänger in en film från datorn till sin PSP. Jag har fixat den i mp4-format å allting, jag behöver bara hjälp med att få in den i min PSP.

Permalänk
Medlem

http://www.pspvideo9.com är gratis och bra.

För att föra över filmer så kopplar du in psp i datorn med usb, har minneskortet i. Sätter på PSP och går till setting och väljer USB connection. Så kommer du få en "Flyttbar disk" i den här datorn, på den så skapar du en mapp vid namn MP_ROOT, i den mappen skappar du en till mapp med namn 100MNV01, och i den lägger du filmerna...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Det är ju det programmet jag använde för att konvertera filen till .mp4-format.

Hur skickar jag filen till min PSP är frågan!

EDIT: AHA! Det går visst genom det programmet såg jag nu.

Tack för förklaringen Kazen!

Permalänk
Medlem

Inte lige sugen man är på en PSP ju.
Såg nya screenshots från GTA till PSP skapligt fint blire har för mig det skulle släppas nån gång i oktober.
Ska köpa en PSP då eller innan, synd bara att den är så där. =/

Permalänk

Lyckades få över filmen nu. Shit va fin bild det blev! Mycket bättre än på datorn.

Hur gör man om man ska lägga över musik och bilder då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Consollus
Lyckades få över filmen nu. Shit va fin bild det blev! Mycket bättre än på datorn.

Hur gör man om man ska lägga över musik och bilder då?

gå in på den här datorn sen ska du in på flyttbar disk. sen psp sen pictures eller nåt annat.

Permalänk

Finns ingen sådan...Man kanske måste skapa den själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Consollus
Lyckades få över filmen nu. Shit va fin bild det blev! Mycket bättre än på datorn.

Hur gör man om man ska lägga över musik och bilder då?

Då ska du på memory sticken skapa en mapp vid namn PSP(Där du skapa MP_ROOT och inte i MP_ROOT den) i PSP, skappar du PHOTO och MUSIC. Så kan du lägga låtar och bildar i den mappen den ska va i, i PHOTO och MUSIC mappen kan du skapa fler mappar, men längre än så kan du inte skapa mappar... asså du kan inte skapa PSP/PHOTO/SEMESTER/JAG, max till PSP/PHOTO/SEMESTER...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.