Permalänk

Data oulet?

Hur är denna nätaffär? Den ser seriös ut och har ganska bra priser. Jag tänkte beställa ett grafikkort därifrån så jag vill vara säkert på att den är seriös. Ioförsig så finns organisationsnummer å sånt utlämnat på sidan.

Är det nån som beställt därifrån?

Nån som haft problem med dom på något sätt?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

har handlat 10+ ggr och aldrig upplevt något problem så det är bara att köra på.

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk

okej får ta och beställa då när jag får mina pengar av dustin.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Jag har handlat från denna butik på plats i malmö. köpte en trådlös optisk mus för x antal år sen. musen slutade fungera, och när jag lämnade in musen så sade butiken att jag hade öppnat musen, vilket jag inte hade gjort. de visade på en uppslitning runt skruvhålet, som om man hade använt en för stor skruvmejsel eller något. denna var inte på musen innan den lämnades in. Jag fick ingen ny mus, o förlorade 500 kr på kuppen. inte lite pengar direkt för en som fick 300 kr i mån i månadspeng.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Jag handlade därifrån för ungefär en månad sen. Köpte ett 6800GT, inga problem alls, fungerar perfekt. Deras support var också snabb & hjälpsam.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).