butik i England som endast skickar till england?

Permalänk

butik i England som endast skickar till england?

hur löser man detta?

Permalänk
Medlem

Har du beställt något? Vad är "problemet"? Du förstår nog

Permalänk

jag har inte bestält, men det är från ett företag där man måste ordna transporten själv från butiken.

Permalänk
Medlem

dyrt, men be DHL, FedEX, UPS att hämta?

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
jag har inte bestält, men det är från ett företag där man måste ordna transporten själv från butiken.

När butiken är klar med allt så går du till tnt.com och beställer hämtning på deras adress.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem

Lånar tråden lite:

Jag skulle behöva frakta ett ganska stort paket(10 Pokerbord och 10 lådor Chip) från Falkenberg till Karlstad, tänkte hyra en liten lastbil och åka ner dig men det kanske skulle vara mer lönsamt att anlita någon av dom där företagen, någon som vet vad som skulle kunna kosta och vilken av dessa som är billigast att anlita för sånna leveranser innom sverige samt om det finns något annat företag som skulle passa bättre.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alleand
Lånar tråden lite:

Jag skulle behöva frakta ett ganska stort paket(10 Pokerbord och 10 lådor Chip) från Falkenberg till Karlstad, tänkte hyra en liten lastbil och åka ner dig men det kanske skulle vara mer lönsamt att anlita någon av dom där företagen, någon som vet vad som skulle kunna kosta och vilken av dessa som är billigast att anlita för sånna leveranser innom sverige samt om det finns något annat företag som skulle passa bättre.

Går icke, håll dig till topic!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Om du beställer nåt och företaget skickar till dig så är det dem som får ordna upp om paketet försvinner på vägen.

I detta fallet där du själv ordnar frakten får du lösa eventuella problem med fraktbolaget.

Bara så du tänker på det om det är dyrare prylar du beställer.
Typ spårbar försändelse och försäkring.