Permalänk
Medlem

battlefield vietnam krånglar...

För det första vill jag bara säga att jag ber om ursäkt för att jag skriver en tråd till om detta...fast det är för att min andra tråd ligger nog på fel kategori och jag vet inte hur jag flyttar den...

Jag fick datorn igår och nu spelar jag battlefield vietnam...och det går att spela i ca 3-4 minuter sen hakar spelet upp sig och det enda man kan göra är att trycka på viloläge knappen och logga ut ur windows, och sen logga in igen och stänga av spelet....

Cpu: athlon x2 4200+
minne: 2gb
grafik: nvidia geforce 7800gtx

datorn är så vitt jag har förstått det väldigt bra, förstår inte hur det kan hacka så är...den kan väl knappast vara för svag???...tackar för all hjälp jag får..och ber om ursäkt för att jag skrev samma tråd på två ställen...men den andra tråden ligger under "Spel" och heter "Hack i spel", ni kan ta bort den om det går...

Permalänk
Medlem

Jag är ingen expert, men detta kan vara värt att kolla upp:

1. Om du överklockat, ställ tillbaka till normalläge.

2. Kontrollera temperaturer på CPU och grafikkort.

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Asså jag har inte överklockat..fick datorn igår...det enda jag har gjort är att installera nvidia drivisar för grafikkortet...installera ljudkortsdrivisar...och installerat spelet...mer har jag inte gjort...

Och tempen på grafikkortet och cpu..vart gör jag det?

Permalänk
Medlem

du kör antagligen mrd de allra nyaste , har haft ungefår samma problem, men sen laddade jag ner 78.01 . prova med den, den kommer lungt att fungera!

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Tack...det fungerar nu...