problem med kollispårning idag?

Permalänk
Medlem

problem med kollispårning idag?

har haft väldiga problem med att få fram uppgifter för mina kollin på postens hemsida idag, får "Tyvärr kan vi för tillfället inte visa var ditt paket befinner sig. Vänligen, försök igen senare." vilken är otroligt jobbigt när man väntar spännt är det någon mer som haft problem med det idag eller är det bara min vanliga tur? har fungerat en gång då allt verkade korrekt och ett få antal gånger då det stått att den passerat sista postcentralen och är på väg till kiosken 5 timmar innan den tid som stod när man fick se tid och datum (vilket gav mig förhoppningar om att kunna hämta idag men slutade med besvikenhet ochen dags väntan).

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Permalänk
Dustin

Hej,

posten har nyligen bytt plattform för sina webbtjänster och det har ställt till det lite de senaste dagarna, verkar fungera bra nu i alla fall.

mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Avstängd

men det brukar ta någon dag innnan man kan se vart det är.
så har det alltida varit för mig nästan.

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
men det brukar ta någon dag innnan man kan se vart det är.
så har det alltida varit för mig nästan.

Stämmer nästan - men detta berör ett annat problem.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej,

posten har nyligen bytt plattform för sina webbtjänster och det har ställt till det lite de senaste dagarna, verkar fungera bra nu i alla fall.

mvh
Mikael Carinci

Jepp har märkt det. Men så länge du kan se ett kolli id så är paketet skickat. Kunde inte se mitt förs det var på vårat post center...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Så hade jag det också, först på kvällen funkade det..

Permalänk
Medlem

Så länge alla på posten gör som de ska och skannar alla paket så kan man se var de befinner sig, men nu är det så att ibland kan man glömma skanna in paket om man är lite stressad! Och man vänder inte på motorvägen för att åka tillbaka och tömma handdatorn på terminalen så alla som väntar på paket, det kan vara på väg i alla fall! Bara att ge sig till tåls och vänta. Det kommer inte fram snabbare för att man ringer och tjatar!

Visa signatur

Asus P5B-VM | Intel C2D 6400 @ 2.13 Ghz | Kingston 2048 Mb | Geforce 7950 GT