Produkttest: Cyber Snipa PC Game Pad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Bra, nu kan även vi vänsterhänta få bättre kontroll, iall fall jag då jag sty musen med vänsterhanden och använder piltangenterna för resten av kontrollen, kan ju säga att det blir väldigt jobbigt då layouten runt piltangenterna.

Prova keypaden.

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk

Hums, på den tiden jag lirade Q3/Ra3 skulle jag nog ALDRIG kunna köra med en sådan. Skulle bli helt skevt och dant.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Fler som försöker slå mynt ur "gamers".

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Testa Saitek Pro Gamer Command Pad (USB) nästa gång!

http://images.ncix.com/forumimages/3FA17470-3048-21D1-4E84B59...

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Jo det är ett sätt att dra pengar ur Gamer. men alla som spelar är inte gamers iaf inte om man bedömmer på samma sätt som förr. då var det i stil med folk som spelade för att vinna turneringar som VM och liknande.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Ser lite onödig ut, men tydligen ska det vara mer ergonomiskt att ha händerna närmare varandra än vad normallånga tangentbord tillåter. Men själv använder jag ett mini-tangentbord istället (utan keypad mm) och det är skitskönt, så den här prylen är överflödig för min del.

Visa signatur

Bro!

Permalänk

Provade denna hos en bekant och värre skit har jag sällan skådat. Ergonomi? Ha vilket skämt. Knapparna är värdelösa.

Visa signatur

A64 3500+ | DFI LP NF3 Ultra-D | 1024MB | 120GB | TruePower 480W | 6600GT 256MB | SB Audigy | Copperhead | G15
AMD Athlon64 X2 4600+ säljes! http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=31316

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe Nukem
Lustigt att se att så många är övertygade om att sina grejor är bäst fastän de inte testat andra...

Skrev "nästan" i mitt inlägg.. dock så var priset en större skilnad -> 200kr och man behöver bara rycka ur tangentbortet och in med adaptern, i med tangentbordet samt PC Dash...

Fast den där var nog USB

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

Usch va fult och äckligt det ser ut med tangentbord som är skapat för spel. Tacka vet jag Logitech UltraX Flat

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Avstängd

Alltså, namnet på produkten är verkligen skojigt. Cyber Snipa, det låter som ett halvsjukt Internetskämt, typ Snel Hest.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=3R4$3R=-
Testa Saitek Pro Gamer Command Pad (USB) nästa gång!

http://images.ncix.com/forumimages/3FA17470-3048-21D1-4E84B59...

Snygg pryl
Vad går en sån där lös på tro?

Hmm, hittar inte just den modellen på bilden. Bara en som ser ut ungefär så, fast plastigare och lite fulare :/ ("Pro Gamer Command Unit")

Visa signatur

"..make the move over to a rackmount case, because rackmount cases get you chicks.."
-- Routermonkey

Permalänk
Avstängd

Har sätt nåt liknande i en lokal affär. Då jag personligen har en förmåga att trycka på fel tangenter så är ju lite större knappar något för mig kanske

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

lite offtopic kanske men den här var cool, lite dyr kanske
http://www.dustin.se:80/dacsaportal/?ProdID=5010088104

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk

saxat ur recensionen

-- 8< ------------
Det känns som om Flexiglow fastnade i tankebanor kring symetri när de designade produkten istället för verkligen ta tillfället i akt när de hade fria händer att placera knapparna där de faktiskt är enklast att komma åt. Detta feltänk illustreras tydligast med Alt/N-knapparna som sitter lika oåtkomligt som Z och X gör på ett tangentbord.
-------------------

Hallå där!
Symmetri är väldigt viktigt! Vet inte hur många ergonomiska möss jag fått rata för att jag är vänsterhänt. Det är helt otroligt att det skall vara så svårt att göra ergonomiska prylar till oss vänsterhänta!

Tack för att de gör en produkt som går att använda oavsett om man är vänster eller högerhänt!

Tänk på det i era tester tack!

Visa signatur

"Open Source programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life." (M. Sinz, CBM Inc.)

Permalänk
Medlem

Jag har en sådan och den funkar kanon när man väl lärt sig den..det var ett väldigt stånkande innan man fick in snittsen med fingersättningen för den blev lite annorlunda, tummen fick plötsligt mer plats att jobba på och det underlättar en hel del.

Det går ju faktiskt att progga knapparna i spelet ( CoD 2 ) så att man får viktiga funktioner på en knapp som passar handen på ett helt annat sätt än med vanligt tgb..så mitt intryck är att den funkar bra när man väl vänjer sig vid den.

Visa signatur

Geekier than you

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvonS
Kör också sen en massa månader tebaks med cyber... funkar utmärkt. Framförallt till bf o dyl.
Kan nämna att jag även har ultra-x med tråd o trådlöst.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av magnus_101
jag har en och den funkar bra, innan spelade jag på ett ultraflat, men detta funkar bättre till framförallt bf2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Snipan e grym, jävligt bekväm.

Ni tre som har lirat med den där Cyber Snipa, skulle ni kunna säga mig hur den fungerar med det andra tangentbordet på datorn? Fungerar knapp W på Snipan tillsammans med W på tangentbordet, så att man kan använda det vanliga när man vill skriva men Snipan när man vill lira, eller blir det vanliga tangentbordet helt urkopplat, eller blir endast de knappar som återfinns på Snipan urkopplade i det vanliga tangentbordet?

Hoppas att ni förstår min frågeställning
Tacksam för svar,
Adam.