Varning för SHG.BIZ

Permalänk

Varning för SHG.BIZ

Har idag 1 mars fått resterande 150 kr, detta efter att konumentvägledningen fått ringa till SHG två ggr samt att jag själv skickat 17 mail (sammanlagt från 6 dec) samt ringt säkert lika många gånger.
Det tog alltså nästan 3 månader att få tillbaka alla pengar.

Lång version

Mitt Pov 7800 GTX gick sönder den 6 december. Jag reklamerade detta och shg.biz fick kortet den 12 december, eftersom pov hade utgått bestälde jag ett asus 7800 gtx top.
Kortet fanns inte på lager och skulle komma in den 4 januari, ok tänkte jag det är ju bara några veckor.
Kollade på deras hemsida den 5 januari, då hade de ändrat leveransdatum till den 20 januari.
Ringde då upp deras support som sa att kortet blivit försenat från leverantören. Ok jag får väll vänta lite till tänkte jag.
Runt den 10 januari kollade jag på deras sida igen, då hade de tagit bort kortet helt och hållet.
Ringer upp deras support för att kolla vad som hänt.
-Jo vi har tagit bort kortet ur vårt sortiment säger supporten.
Ok tack för att ni medelar mig svarar jag.
-Ja men det är flera som vi inte har ringt till svarar dom då.
Jaha, och det ska jag bli gladare för tänkte jag.
Frågar om jag kan få tillbaka pengarna och köpa från annan handlare.
-Ja det ska gå bra.
Nice, jag beställer ett kort från komplett som kommer 22 timmar senare.
Väntar några dagar på att pengarna skall kommma men inga pengar kommer, däremot kommer det en räkning på 5 391:-
Ringer genast upp supporten igen och frågar vad det gäller.
-Det är din beställning på ett EVGA 7800 GTX KO.
Men jag har inte beställt något kort savarar jag, då säger dom att de automatiskt skickar ut kort på reklamationer.
-Men gör så här, hämta inte ut kortet så skickar vi pengar när kortet kommit tillbaka.
Snäll som man är går man till posten och säger att de skall skicka tillbaka koret.
Ringer tillbaka till SHG.BIZ idag och frågar när pengarna skall komma för kortet.
-Vi har inte fått något kort får jag till svar.
Skummt svarar jag, det står ju på tracenummret att ni hämtat ut det den 30 januari.
Då svara tjejen på supporten att dom skickar pengar i morgon.
Jag väntar även på pengar för portot 145:- sen den 6 december d.v.s 2 månader idag, dom pengarna har supporten sagt att de ska skicka sen mitten på december.

Kort version

Har väntat i 2 månader på en reklamation på ett grafikkort från SHG.BIZ

När jag frågar om någon slags kompensation svarar supporten att jag skulle kunna få gratis frakt på min nästa order.
Skulle inte tro att jag kommer att göra någon beställning från dom någon gång mer.

Var bara tvungen att skriva av mig, är så förbannad på detta skojföretag.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk

Jag har hört så mkt skit om d företaget angående reklamationer att jag därmed aldrig handlar där. Man får ju hoppas att dom tar åt sig all fruktansvärd kritik och förbättrar sig/inte tar åt sig och konkar utav bara helvete

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

Får hoppas att man hinner få tillbaka sina pengar innan dom kånkar.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk
Medlem

Bra, då ska jag hålla mig undan från dom inte kul att bli behandlad så när man handlar hårdvara för dyra pengar.

Permalänk
Medlem

fan ja som tycker shg.biz är bra, fast ja har ju inte skickat in nåt, då skiter jag nog i att beställa därifrån nåt mer!

Visa signatur

Jag hatar folk som skriver med massa smileys och förkortningar...

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har oxå bra erfarenheter av dem, men har inte returnerat något jag heller, och det är just då det brukar visa sig hur bra butiken är.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Re: Varning för SHG.BIZ

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken123
Lång version

Mitt Pov 7800 GTX gick sönder den 6 december. Jag reklamerade detta och shg.biz fick kortet den 12 december, eftersom pov hade utgått bestälde jag ett asus 7800 gtx top.
Kortet fanns inte på lager och skulle komma in den 4 januari, ok tänkte jag det är ju bara några veckor.
Kollade på deras hemsida den 5 januari, då hade de ändrat leveransdatum till den 20 januari.
Ringde då upp deras support som sa att kortet blivit försenat från leverantören. Ok jag får väll vänta lite till tänkte jag.
Runt den 10 januari kollade jag på deras sida igen, då hade de tagit bort kortet helt och hållet.
Ringer upp deras support för att kolla vad som hänt.
-Jo vi har tagit bort kortet ur vårt sortiment säger supporten.
Ok tack för att ni medelar mig svarar jag.
-Ja men det är flera som vi inte har ringt till svarar dom då.
Jaha, och det ska jag bli gladare för tänkte jag.
Frågar om jag kan få tillbaka pengarna och köpa från annan handlare.
-Ja det ska gå bra.
Nice, jag beställer ett kort från komplett som kommer 22 timmar senare.
Väntar några dagar på att pengarna skall kommma men inga pengar kommer, däremot kommer det en räkning på 5 391:-
Ringer genast upp supporten igen och frågar vad det gäller.
-Det är din beställning på ett EVGA 7800 GTX KO.
Men jag har inte beställt något kort savarar jag, då säger dom att de automatiskt skickar ut kort på reklamationer.
-Men gör så här, hämta inte ut kortet så skickar vi pengar när kortet kommit tillbaka.
Snäll som man är går man till posten och säger att de skall skicka tillbaka koret.
Ringer tillbaka till SHG.BIZ idag och frågar när pengarna skall komma för kortet.
-Vi har inte fått något kort får jag till svar.
Skummt svarar jag, det står ju på tracenummret att ni hämtat ut det den 30 januari.
Då svara tjejen på supporten att dom skickar pengar i morgon.
Jag väntar även på pengar för portot 145:- sen den 6 december d.v.s 2 månader idag, dom pengarna har supporten sagt att de ska skicka sen mitten på december.

Kort version

Har väntat i 2 månader på en reklamation på ett grafikkort från SHG.BIZ

När jag frågar om någon slags kompensation svarar supporten att jag skulle kunna få gratis frakt på min nästa order.
Skulle inte tro att jag kommer att göra någon beställning från dom någon gång mer.

Var bara tvungen att skriva av mig, är så förbannad på detta skojföretag.

Tycker du ska ta kontakt med din konsumentvägledare om detta genom http://www.konsumentverket.se/ därför att du ska ha dina pengar inom 30 dgr efter att ett avtal har brutits men som sagt ta kontakt med konsumentvägledaren om lämplig åtgärd för att få din rätt mot shg.biz

Permalänk
Medlem

Vad skulle Sverker säga? Ring han vetja!

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk

Re: Re: Varning för SHG.BIZ

Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Tycker du ska ta kontakt med din konsumentvägledare om detta genom http://www.konsumentverket.se/ därför att du ska ha dina pengar inom 30 dgr efter att ett avtal har brutits men som sagt ta kontakt med konsumentvägledaren om lämplig åtgärd för att få din rätt mot shg.biz

Har pratat med kosumentvägledare om hur jag skulle göra när kortet låg på mitt uthämtnings ställe.
Skickar jag tillbaka det så har jag inte några garantier för att få pengarna tillbaka men dom betalar inte ut innan kortet (som jag från början inte beställt) skickas tillbaka.

Min konsumentvägledare rekomenderade mig att skicka tillbaka kortet vilket jag gjorde.
shg.biz har hämtat ut kortet den 30 januari men inte skickat mig några pengar än.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk
Medlem

Ta kontakt med konsumentvägledaren igen och tala om för denne att shg.biz vad jag har förstått det som inte har betalat tillbaks den summa du har erlaggt för ett grafikkort som du reklamerade den 6 Dec + frakten för det kortet.

Ta även kontakt med shg.biz och begär ifrån dom skriftligen att dom skickar dig den summa dom är skyldig för det felaktiga kortet + frakt och andra utlägg du kan ha haft som kostnad föt relefon och förlorad arbetsinkomst Skriv där at du vill ha pengarna inom en vecka annars ser du dig nödsakad att gå vidare med ditt ärrende till ARN men som sagt prata med konsumentvägledaren innan du gör något.

Permalänk

Har fått mail från shg.biz idag där det står att de ska betala tillbaka pengarna men att jag bara får tillbaka vad det kostar nu och inte vad jag betalade för det. Låter skummt tycker jag.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk

BAH,
BAD butik
Lägg dem i ittbuttikens fack
fast ittbuttiken har ju bättre priser
så lägg dem i eget fack - dåligt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken123
Har fått mail från shg.biz idag där det står att de ska betala tillbaka pengarna men att jag bara får tillbaka vad det kostar nu och inte vad jag betalade för det. Låter skummt tycker jag.

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken123
Har fått mail från shg.biz idag där det står att de ska betala tillbaka pengarna men att jag bara får tillbaka vad det kostar nu och inte vad jag betalade för det. Låter skummt tycker jag.

Det skulle jag aldrig godta. I så fall ska du ha tillbaka vad kortet kostade när du skickade in det, dvs den 12e december (och inte ens det skulle vara ok egentligen med tanke på hur lång tid det har tagit). Grafikkort rasar ju i pris hela tiden och butiken ska inte vinna något på att låta kunden vänta i över två månader.

SHG ligger på min svarta lista efter detta iaf, grymt fult gjort.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken123
Har fått mail från shg.biz idag där det står att de ska betala tillbaka pengarna men att jag bara får tillbaka vad det kostar nu och inte vad jag betalade för det. Låter skummt tycker jag.

det där fick mig att ändra åsikt om shg, aldrig mer någonting därifrån!

Visa signatur

Jag hatar folk som skriver med massa smileys och förkortningar...

Permalänk
Medlem

Japp, där föll SHG bort.

Permalänk
Medlem

Köpte från dom förut, men om reklamationen är såhär så aldrig igen.

Permalänk
Medlem

Hade tänkt att skriva en egen tråd om detta, men jag fyller på i denna istället:

Kort version

Gör en RMA till shg.biz runt november-dec 2005, supporten löser det riktigt smidigt genom att skicka ett begagnat men fungerande kort gratis som utbyteskort, eftersom mitt trasiga kort inte längre finns med i systemet.. (supporten säger att jag kan göra vad jag vill med det gamla)

2 månader senare får jag en faktura på ca 1200kr.
Ringer shg och undrar vad det är.
Då skall jag betala för mitt krot jag fått i ersättning, till fullpris.
Undrar vad fan dom pysslar med och drar den hela långa historien.
Dom vill under inga omständigheter låta udda vara jämnt utan säger att den anställde gjort ett misstag och att jag måste skicka tillbaka mitt kort och det trasiga kortet som legat och dammat i garderoben i 2 månader.
Blir grinig som fan, dels för att jag inte vill vara utan moderkort pga då också utan dator och dels för att jag skall behöva lägga ut kostnad för frakt och krångla med att skicka tillbaka grejer när dom begått ett misstag.
Jag vill istället köpa ut kortet för en rimlig penning.
400kr säger dom, får senare en faktura på 525 kr.
Betalar in ändå.

Bestämmer med supporten att de skall byta ut mitt trasiga moderkort mot ett kort jag väljer själv, då hon också inser att jag inte har nytta av 2 likadana moderkort.

skickar in kortet med ett handskrivet brev om att jag vill ha det utbytt mot ett annat moderkort av typen PCI-express. (skriver ner artikelnummer och tillverkare osv.)
Ringer även upp supproten och dom lägger in min förfrågan i RMA systemet också.
Beställde strax därpå ett 7800GT från DB.

I dagarna får jag informationen om att kortet är utbytt, mot ett exakt likadant plus att jag inte får ersättning för frakten jag fick lägga ut när jag skickade in kortet.

Så, nu är jag riktigt sur och har pratat med shg, supporten skall ringa upp mig imorn (säger dom iaf, men vem vet) och försöka lösa det då, eftersom folket på retur hade gått hem för dagen när jag ringde idag.

någon som kan sånt här bra, vad har jag som kund för rättigheter i ett sådant här fall?
Hursomhelst tycker jag det är otroligt uselt, dom måste ha ignorerat mitt handskrivna brev totalt, där jag skrev att om dom ville byta ut kortet mot ett likadant eller inte gickmed på bytet så skulle dom höra av sig antingen via mail eller telefon innan dom skickade något.

Lagom kort version ^^

Lång version:

Utdrag ur ett brev jag skickade till en supporttej på shg för att förklara "starten" på problemet

"Från första början behandlades det på detta viset:
Jag skrev en RMA in till shg:

83271 MSI K8N-NEO2-Platinum/54, nForce3, WLAN

Det uppstod komplikationer för mig hemma som ledde till att jag inte kunde skicka iväg moderkortet innan dec som det var tänkt.
Då ringde jag istället in till shg och fick tala med en kille vars namn jag inte kommer ihåg.
Jag förklarade mitt ärende för honom och efter att jag erbjudit mig att betala för ett nytt MSI kort och sedan få tillbaka pengarna när jag skickar tillbaka mitt gamla kort så sade han att det inte fanns några mer MSI-kort, men han skulle gå ut i lagret och titta om det fanns något liggandes.
Efter några min så kom han tillbaka och sade att det fanns ett kort som var helt och funkade, men ingen kartong eller manualer osv. fanns till kortet.
Han hörde med mig om det var ok att han skickade ett sådant kort istället varpå jag frågade vad det skulle kosta, han satt å räknade lite och sade att han kunde släppa det för 400kr eftersom det var begagnat och ingen låda, manual, drivrutiner eller manual fanns tillgänglig. Jag undrade då hur jag skulle göra med det gamla kortet och manualer osv. som fanns med till det.
Då funderade han en stund och gick iväg och pratade med någon, varpå han kom tillbaka efter en stund och sade att han skulle skicka det kortet som fanns på lagret gratis och att jag kunde göra vad jag ville med det trasiga kortet.
Jag tog det som väldigt positivt och tackade så mycket för bemötandet.
Dagen därpå fick jag orderkopia på mailen hemskickat till mig där det stod ordervärde 1100kr.
Lät lite konstigt tyckte jag så jag ringde upp igen och då sade han att det inte var något att bry sig om, ordervärde var inte samma sak som jag skulle betala.
Sant, när jag hämtade ut paketet några dagar senare så fanns ingen betalning knutet till kollit och ingen faktura i lådan.

När jag sen haft kortet hemma fungerande en månad så får jag ett mail skickat till mig där det står att jag har en faktura som förfallit och att jag skall betala 1.143kr

Efter att ha pratat med "Emma" så fick jag förklarat för mig att mitt kort som blev skickat till mig var satt till kreditering 30 dagar, vilket jag verkligen tycker är konstigt.
Hursomhelst så ville ni att vi skulle vi lösa det genom att jag skickar tillbaka mitt trasiga MSI-kort i den lådan och med det tillbehör jag fick till mitt ersättningskort (dvs. inget) tillbaka till SHG.biz så skulle fakturan strykas och det hela vara löst.

Kom strax efter dock på en del saker som gör att jag inte vill gå med på detta, dels är kortet jag fick som utbyte begagnat och kan därför givetvis inte betraktas som likvärdigt med det kort jag köpt från början. 400kr som personen jag pratade med från första gången värderade det till låter mer rimligt.
"

Efter att supportjejen tagit kontakt med mig så kommer vi överens om att jag skickar in mitt trasiga kort, betalar 400 kr för det begagnade kort jag fått hemskickat och skall få mitt trasiga kort utbytt mot ett annat kort (eftersom jag nu har ett likadant begagnat kort så bestället jag hem ett 7800GT kort och väljer ett PCI-E moderkort som passar mitt system bra) som jag skall välja själv (samma pris eller mindre givetvis).

2 dagar senare får jag fakturan för det begagnade kortet via mail, men då är summan 525 kr?
Då vill dom att jag skall betala för frakten också, visar det sig när jag ringt och pratat med supporten. Något grinig blir jag, men ok, jag går med på det och betalar in pengarna.

Dagen efter skickar jag iväg mitt moderkort till shg och det tas emot 23-01-2006.
den 24 skickas kortet till förhandlare enligt shg's kundsida.
Ringer till shg och dom säger att det är för att jag inte skickat med I/O plåten. (använder ju det till det begagnade kortet som jag från början fick i ersättning för det trasiga)
Hon på supporten tycker att det låter helt ok och skickar iväg ett mail till förhandlaren.

Så nu idag ändrades ordern, i status står det "kort utbytt".
Ringer upp shg för att kontrollera det hela och då visar det sig att dom har beställt ett nytt kort av _samma_ sort som det trasiga jag skickat in och ersatt mitt gamla med.

Så jag kommer snart att stå med 2 stycken MSI kort AGP, varav jag har ett begagnat som jag betalat 525 kr för, plus att det tagit mer än 2 månader innan det hela blivit "löst".
(Hon skall ringa upp mig imorgon efter att hon pratat med sin chef. Säger hon iaf.)

Hade lagom svårt att få in all info överallt ser jag nu i efterhand, men jag hoppas ni förstår någorlunda iaf, har skrivit allt i en enda jobbig text på några minuter. är nog nästan lättast att läsa bägge om man verkligen vill fatta min taskiga beskrivning

Permalänk
Medlem

Tur att man inte köpt något där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken123
Har fått mail från shg.biz idag där det står att de ska betala tillbaka pengarna men att jag bara får tillbaka vad det kostar nu och inte vad jag betalade för det. Låter skummt tycker jag.

Vad?! Aldrig i h*****e att jag skulle godta det för enligt KKL på http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19900932.HTM så:

---------------
30 § Köparen har rätt till ersättning för den skada han lider genom att varan är felaktig............
---------------

vilket jag tolkar som att du ska ha tillbaks hela köpeskillingen + ev kostnader du haft för reklamationen + div andra kostnader som t.ex telefonkostnader mm så ta kontakt med shg.biz igen och skriv denna gång till dom skriftligt att du ska ha tillbaks hela köpeskillingen och transportkostnader för annars går du till KO och i slutänden ARN så får dom fälla avgörandet isf.

Edit: Skickat epost till support@shg.biz där jag tycker det skulle vara kul att höra deras åsikt.

Permalänk
Medlem

Det är klart att du ska ha tillbaka de pengar som du har betalat.
Annars skulle ett företag kunna sälja icke fungerande produkter i en vecka, sen dumpa priset och komma undan med en stor vinst.

Och för att komplettera Olirc inlägg ovan så ska du, förutom extrakostnader, även ha ersättning ifall den felaktiga varan har haft sönder något annat hos dig (ex. nätaggregat som går sönder och förstör resten av datorn).

Visa signatur

AMD64 2800+, radeon 9250, 512mb, Win 2000

Mathematicians is a device that turns coffee into theorys

Permalänk
Medlem

Ok nu vet jag att jag aldrig mer skall handla ifrån SHG ialla fall...
Personligen har jag haft tur och sluppit någon RMA därifrån men så mycket nytt jag köper hela tiden så är det bara en tidsfråga...

SHG är nu svartlistad hos mej också...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Skitsupport. Tror de att de kan behandla kunder hur de vill utan att det straffar sig?

Permalänk

wtf, var as nöjd med grejorna jag köpte för 1 månad sedan.
glöm att jag rekommenderar dem igen ! stå på dig!

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk

Jag har reklamaerat 2st moderkort och skickat tilbaka minnen och kylare, jag har minsann fått pengarna tilbaka.. det gäller bara att snacka med danskarna direkt.. inte dem svenska servicen, dom är helt fuckedup. jag ringde upp danskarna och skicakde det dit direkt istället för att skicka det först till jönköping

Visa signatur

Landator: Q6600 @ 4ghz | 4gb Ballstix pc8500 | ASUS p5k-vm Matx | Asus 8800GT 512 | 150gb raptor | WD 250gb | 2x500gb seagate | Tagan 480w | Aplus micro-atx chassi | Samsung 226BW | Audigy ZX 5.1 |

Permalänk

Jag måste säga att d va d jävligaste, när det gäller båda fallen.
Måste säga att d känns inge vidare att ha en leverands liggande därifrån just nu. Borde föresten anlända idag, men d borde man väll inte vänta sig.

Visa signatur

Bytte till Mac och slutade spela.

Permalänk

Känns helt oseriöst. Inte värt att spara några kronor på komponenterna när man handlar om man får ett helvete vid garantiärenden.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem

Tråkig historia, ska aldrig handla på shg

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Så tycker en del att det är konstigt att t.ex. Dustinhome överlever fastän dom är lite dyrare än de flesta nätbutiker?.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lerutis
wtf, var as nöjd med grejorna jag köpte för 1 månad sedan.
glöm att jag rekommenderar dem igen ! stå på dig!

shg gör inte grejjerna, de säljer dem. och det är när det blir att skicka tillbaka eller något annat krångel en butiks sanna konsumentbemötande visas.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag snackade med konsumentverket när jag beställt saker därifrån och betalt vid beställningen, men inte fått något efter nästan 2 månader, och ringt dem ett antal gånger. Då tog det ungefär ett dygn, så hade jag pengarna tillbaka på kontot

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB