Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Önskar att man kan se hur många antal det finns i kategori bredvid länken som det fanns innan på eran sida.

Visa signatur

Amd athlon 64 X2 4600+ | TwinMOS 2048 ddr | AXLe 8800GTS 640mb |
|MSI K8N NEO4-F | Samsung spinpoint 200gb | XP pro |
| Cooltek 600w | Samsung Syncmaster 940B | Extern HD: WD Dual-option 250gb |

Permalänk
Medlem

En av de saker som jag kan känna behöver förbättras är ett uppgraderingspaket eller ett bygg själv paket med pentium D 805 (alla vet väl vilka OC möjligheter det har?) som har tillräcklig prestanda i övrigt för att kunna överklocka. Ok det behöver kanske inte vara det absolut värsta men exempelvis så är MSI PM8M3-V ett väldigt dåligt val av MoBo eftersom det dels bara kan ha 2GB Ram dels inte har stöd för snabbare minne än PC2-4300. Så det är lite tråkigt att detta kort är det enda som säljs i "uppgraderingspaket" med 805 proppen. För mig skulle MoBot kännas som en riktigt trång flaskhals även utan att överklocka...

Citat från Toms Hardware angående MSI: "Issues with MSI motherboards may very well stem from the vendor's decision to keep costs down, and to test its components and capabilities at memory speeds of only 200 MHz. Thus, using these motherboards at other speeds-especially higher ones - can lead to instability or even outright crashes."

Ett paket med exempelvis EliteGroups ECS C19-A SLI MoBo som kostar precis lika mycket skulle ge kunden (dvs mig ) otroligt mycket mer möjligheter för pengarna. Jag vet iofs inte hur bra kvalitet just det kortet har men båda kostar 799 i er webbshop men EGs kort kan ha 8x mer Ram ett snäpp snabbare samt snabbare Max Bushatighet.

Själv skulle jag föredra EliteGroups kort men då måste man köpa allt i styck pris vilket blir dyrare än paketpriserna.

Ok nu har jag svamlat en stund så summa summarum: Fler uppgraderingspaket eller "bygg-själv-paket" med Pentium D 805 som har lite bättre prestanda. Idag finns ett uppgradering och ett bygg-själv-Uppgraderingen är ett halvt bygg-själv-paket.... Ingen valfrihet ... synd.

Är Komplett.se intresserade av att ha fler "paket" eller är det mer intressant att sälja sakerna styckvis?

Jag själv skulle bli jätteglad om ni gjorde ett paket antingen uppgradering eller komplett med lite klockvänligare förutsättningar.

Tack annars för en bra sida med mycket info som är både lättnavigerad och överskådlig och där saker hittas där de logiskt borde vara!

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att jag verkligen gillar upplägget på sidorna för bygga egen PC. Särskilt för oss som gillar tanken på att bygga själv, men kommit upp såpass i åldern att man inte orkar eller hinner med att hålla sig ajour med vad som är vad på marknaden.

Dessutom, jättebra med med länkar till "byggarskolan" hos 64bits, möjligen att man kunde hitta länkarna tydligare. Lyfta fram dem. Mer information runt egenbyggande är alltid välkommet.

Nu när jag står inför ett eget bygge så kommer jag absolut att titta en extra gång på er sida. Vem vet man kanske beställer ett paket från er.:-)

Mvh. Magnus...

Permalänk

Är det fast pris på frakt hos komplett? För hur mycket jag än fyller kundvagnen så ändras inte frakt priset. är det 99kr med postpaket eller?

Annars så skulle jag vilja önska att ni kunde ta in "Sunbeam Tuniq Tower 120 Ultra Silent CPU Cooler" ? Hittar den hos många andra internetbutiker men ej hos er

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Är det fast pris på frakt hos komplett? För hur mycket jag än fyller kundvagnen så ändras inte frakt priset. är det 99kr med postpaket eller?

Annars så skulle jag vilja önska att ni kunde ta in "Sunbeam Tuniq Tower 120 Ultra Silent CPU Cooler" ? Hittar den hos många andra internetbutiker men ej hos er

'

Lägg på ett chassi eller två så ser du att fraktpriset ökar med 150-200 kronor

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jag är helt och hållet nöjd med komplett.se - bra produktsortiment, snabb leverans (nästan oansvarigt snabb!), och en support utan dess like. Jag kan nog inte hitta en enda sak att klaga över.

Ett förslag som någon i tråden redan nämnt vore ju att långtidskunder, eller vad man nu ska kalla det, kan få bättre priser på frakt eller något liknande.

Fortsätt i samma stil!

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem

Vill bara göra ett tillägg. Snälla ta in följande;

HD-DVD spelare av märket Toshiba. Verkar bara finnas en enda försäljare i hela landet och därför är priset skithögt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX

Lägg på ett chassi eller två så ser du att fraktpriset ökar med 150-200 kronor

mjo men vart går gränsen?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är jätte bra att ni har delat upp det i 7 delar, för man hittar sakerna man söker mycket enklare, tycker jag :P.
Å det där med hämtbutik tycker jag också är jätte bra ( För de som bor i när heten av Göteborg ) för tunga saker kostar jätte mycket i frakt så det var jätte bra med hämtbutik. Själv beställer jag allt från komplett:P

Visa signatur

Quad Core 6600 @ 3,0 GHZ,2gb 800 MHz,
8800 GTX, 650 W, 2 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
mjo men vart går gränsen?

599:- i frakt för privatpersoner är det höggsta... men för företag och hemleverans så ökar frakten ju mer tunga grejjor du lägger på typ 100 chassin går på flera tusen.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

*Produktsortering efter typ, märke, datum och/eller användarbetyg. (Förutom pris och lagerstatus som ni har nu)

*Större/bättre produktbilder

*Fler produkter under "exptertalternativ", varför kan man inte välja ett chassi från t.ex antec?

*Dynamisk pc-byggare, alltså om man väljer ett chassi med tre hårddiskplatser kan man välja tre hårddiskar, om man väljer ett moderkort med sli kan man välja två stycken grafikkort.

*Vattenkylda eller Tysta paket. (Alternativt att man lägger till en rullmeny "kylning" i pc-byggaren)

Permalänk
Medlem

Helt nöjd med sidan o kommer att föredra handla från götebord en kompis åker dit ofta så han plockar med sig grejerna , ett problem jag har upplevt med hemsidan är att den INTE funkar ,när jag går in till sidan så kommer det en fel ruta fram där det står IE 6.0 har stöt på problem o måste avslutas. det går inte att undvika.det är konstigt o synd jag vill påpeka att detta fel har jag inte märkt av innan utan i början av detta år kanske 2 månader eller mer e osäker på det men jag har förmig att ni uppgraderade sidan, för jag kan vara inne på er sida kanske i en minut om jag har tur,annars 2-3sekunder å sen dess kan jag inte kika in hos er har testat från ett antal olika datorer,så ni får byta tillbaks till er gamla sida som funkade helt felfri.

Permalänk
Medlem

Har inte orkat läsa igenom tråden så någon har kanske nämnt allt detta tidigare. Eller kanske inte. Here goes.

Trevligt att ni har öppnat en fysisk butik, synd bara att den ligger på fel ställe
Jag tror definitivt det finns en marknad för fler datorbutiker i Stockholm, speciellt för er...
Största problemet med att handla online brukar vara frakten för mig (speciellt när det handlar om stora saker typ skärmar) å andra sidan gillar jag inte riktigt de butiker som i dagsläget finns i Stockholm (t.ex. mycom och webhallen). Garantiäranden och liknande brukar också kunna bli mycket smidigare om det finns en fysisk butik att gå till. Men eftersom det bara handlar om en "hämtbutik" än så länge så antar jag att ni kanske inte tar emot garantiärenden än. Tänk isåfall över det, tror många känner sig tryggare av det när de handlar datorprylar.

Tycker inte att ni ska ha gratis frakt för den måste ju betalas ändå och då går det bara in i produkternas pris. Smidigare att ha det separerat så man ser den exakta kostnaden för allt.

"Tillbehör till denna produkt" som finns på varje produktsida är en smart idé men funkar inte alltid helt bra. På vissa produkter som t.ex. moderkort spottar den ut alla grafikkort som funkar med moderkortet och listan blir needless to say ganska lång och jobbig att scrolla förbi. Kanske ni kan lägga en länk där istället som tar en till en sån lista, eller kanske att man trycker på knappen "grafikkort" och då expanderas listan... Just nu känns varje sida väldigt proppfull iaf. Annars är sidan väldigt funktionell och fin.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

har alltid varit extremt nöjd med komplett.se men det jag saknar är ett större kylningssortiment och då menar jag inte bara luft. Det är bra att ni har vattenkylda nätagg (senast jag kollade iaf) osv men jag skulle gärna se att ni tog in saker som denna http://www.coolitsystems.com/
och liknande kylningslösningar. Ni har även en minneskonfigurator för att välja minnen men jag litar inte riktigt på den men det var en väldigt bra grej.

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem

Har inte så mycket att klaga över faktiskt...

Kanonservice och snabb leverans har övertygat mig inför framtida köp iallafall.

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem

Är trogen kund. Köper nästan enbart på komplett. Jag beställde två grejor söndag eftermidag. Hämtade ut dom på måndag eftermiddag och jag bor i Trelleborg, sverigest sydligaste kommun. Super service, kan inte bli bättre. Aldrig telefon kö iheller. Det är grymt skönt. Mycket bra kundservice.

Har sagts innan ett fleratal gånger men,
Fler bilder på produkterna speciellt chassi.
Lite dyr frakt, ni som är så stora måste ha något sorts avtal med posten. Det är synd att inte FEDEX, UPS, TNT etc... är lika stora i sverige som i U.S.A så det hade funnits något allternativ så det hade blivit konkurranse.

Jag har alldrig sett att komplett har haft dags erbjudande. :S Jag kanske bara är blind.Skulle sitta fint om ni kunde ha ett weekend erbjudande på 320 gigar från seageate för 895 eller likande i slutet av summarn när vi ungdomar har fått våra lön från sommarjobbandet och ska uppgradera filservern.

Släng er i väggen datorbutiken.com är allt jag kan säga.

Permalänk
Medlem

Har gjort ett par beställningar med nya sidan, mycket bra och lättare att överskåda. Valde upphämtning i Göteborg och det sparade mig runt 100 kr vilket jag är glad över. Servicen är också mycket bra, aldrig några problem om någon del varit defekt.

Skulle gärna se att ni satsade på att ta in mera DVDfilmer annars är jag helnöjd.

Permalänk
Medlem

Till att börja med så gillar jag eran webbshop till layout och funktion bäst av de datorbutiker jag kollat på, så det är verkligen bra.

Ni har också ett brett utbud, det är inte ofta ni inte har det man vill ha, och är ofta billigast när jag kollar på pricerunner och buggy.nu

Har tänkt beställa från er flera gånger, men det som avskräckt mig när det handlat om mindre saker som t.ex. CPU-kylare och RAM-minne är frakten, som är väldigt hög enligt mig och fått mig att istället handla på den lokala datoraffären trots att de är dyrare, t.om. inklusive frakt, då det då blir smidigare med retur osv. Så om någonting är billigare hos er inklusive frakt än på den lokala datoraffären så känns nära och därmed billig service som något som kan vara värt lite extra pengar om det itne handlar om stora summor.

Det vore alltså bra om ni kunde skicka mindre paket ex. RAM-minnen med billigare frakt som t.ex. brev?

Gadgets med datoranknutning som finns på t.ex. Thinkgeek.com vore kul att se i eran webbshop :).

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Ett problem jag har upptäckt med hemsidan är att den blir hemst bred i sidled om man lägger någonting i kundvagnen och den produkten har låång produktnamn jäntemot andra saker som ligger i kundvagnen. Det är riktigt störande att scrolla i sidled varje gång man lägger nåt i kundvagnen och vill se totala priset.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Jag håller med om att frakten allvarligt talat MÅSTE sänkas.
Liksom, visst, det är dyrt att skicka stora grejer, men när en dator, en router, en hårddisk och en bärbar dator kostar 1300:- i frakt... Ja, det känns lite överjävligt då.
Liksom, varför köpa en bärbar från er för låt säga 9000:-, när frakten går på sisådär en femhundring? Köper man samma dator på dustinhome så går det på kanske någon hundralapp mer, men gratis frakt = man tjänar 400:-, utan att butiken på något sätt är sämre.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jag saknar möjligheten att köpa lite äldre saker, det är ju så att man kan behöva reservdelar och inte vill slänga hela datorn för att det inte finns socket-A moderkort att köpa eller dylikt.

Jag älskar verkligen att det finns så mkt information om alla saker, klickar man på en kylare med fläkt så finns det oftast angett vilka varv den går i, ljudnivå etc.

något som skulle kunna vara till hjälp kanske är att när ni har sålt över 100 st av samma produkt, t.ex en maxtor 250 gb HD så skulle det anges felprocent, alltså antal godkända reklamationer.
konsumenterna skulle tjäna på det, ni skulle slippa lite ärenden med returer och reklamationer eftersom man skulle hålla sig borta från produkter som har en väldigt hög felprocent.

Visa signatur

E6600, P5W DH, 2gb 800 mhz corsair etc etc. Minhembio.com/forum

Permalänk
Medlem

Har inte orkat läsa igenom tråden, men här kommer vad jag tycker.

Menyn till vänster hade jag lite svårt att förstå första gången jag kom in på sidan. Skulle ha tag i chassi eller något liknande och tittade i menyn under datorutrustning och tänkte var tusan har dom sina chassin, det måste ju ligga under rubriken datorutrustning. Sen till sist förstod jag att om man tryckte på rubrikerna så öppnades en helt ny värld. Och i nästa steg insåg jag att menyn var kopplad till tabbarna där uppe. Men detta var inte användarvänligt och logiskt för mig. Sket tom i att försöka leta upp chassina i menyn första gången och gjorde en sökning istället för att få fram dom.

Något som skulle kunna få mig att använda datorbutiken istället för er är deras datorkonfigurator. Rent för jobbigt att pilla sig genom menyerna (speciellt om man är menyhandikappad som jag) och leta fram varje produkt.

Tuniq cpu kylare är ett måste. Den har visat sig vara bra i många tester och den nämns alltid när någon frågar efter bra kylning.

Gratis frakt vid större ordrar, eller något annat som premierar att man sätter ihop hela sin dator hos er.

Visa signatur

Du är min fiende tills motsatsen är bevisad, och bevisbördan ligger hos dig.

Permalänk
Medlem

En sak som jag tycker är konstigt med komplett är att dom har "Antal" värdet med decimaler (tex 1.00, 2.00 osv) lite underligt när man så vitt jag vet inte kan beställa 1.50 (en och en halv) eller liknande av en vara

har sett att den avrundar men endå...

sen kan jag hålla med om att frakten är hög...

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att eran datorkonfiguration har för få allternativ i gällande t.ex. Chassi till dom flesta paketen.
Det känns som att ni har avtal med en del tillverkare, vilket resulterar i att vissa av de komponenter som ni säljer i butiken inte går att välja i datorkonfigurationen även om de är kompatibla med resten av systemet.

Permalänk
Medlem

Har inte läst igenom alla kommentarer så kanske något redan har blivit sagt, men iaf. Jag vet att jag saknade Viewsonic LCD-skärmar hos er när jag skulle beställa, nån speciell anledning att ni inte har dom?

Sen saknade jag även en del musmattor, t.ex func. Det är väl ändå en av de populäraste "mattorna" så kanske vore en bra idé att ha den inne. Även Q-pad saknades har jag för mig.

Era leveranstider är däremot så bra dom kan bli, frakten något dyr, men servicen klockren oftast. Egentligen bara såna småsaker att klaga på, kanske också att ni borde ha fler alternativ i eran datorkonfigurator. Kanske lite billigare demo-produkter med, men vet inte hur prissättningen funkar där.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

jag tycker att er nya design på sidan är sämre än förut. Nu måste man trycka på tex datorkomponenter för att få upp kategorin kylning och sedan trycka igen för att komma in på tex cpu kylning. När andra personer som går in för första gången på sidan så tar det ett bra tag för dom att orientera sej fram dit dom vill. jag har själv observerat min bror göra detta. Jag tycker att man ska komma till datorkomponenter menyn först och ha dom andra kategorierna som flikar. Produkt informationen på dom lite mer udda grejerna är ofta bristfällig, det är en sak som ni bör jobba på!
Jag och många andra skulle uppskatta om ni hade mera vattenkylningsprodukter. Inte bara dom aldra billigaste tillverkarna och dom billigaste kitten.

Något som är väldigt positivt är att ni har skapat en bra webshop som känns trygg att handla i. Bra färg val, bra information, olika fraktalternativ mm. Att ni erbjuder sms avisering är guld värt! Att kunna hämta ut sin grej dagen efter ni skickar det gillar jag skarpt.

Visa signatur

vill du verkligen veta så fråga!

Permalänk
Medlem

Hej.
Handlar 90% av mina datorprylar på komplett och det mesta jag har att säga om sidan är positivt. Ni har riktit bra leveranstider (jag som bor i Lappland får sakerna dagen efter om jag brställer tidigt på dagen) och om man beställer på kvällen brukar ni packetera direkt så att paketet kommer iväg på morgonen.

Får man problem med en produkt går det alltid smidigt att skicka tillbaka och man får en ny på kort tid.

Bra att man kan kolla beställningen direkt på sidan och att man kan betala med kort.

Tycker att ni har lite dåligt utbud från vissa företag t.ex Lian Li och ViewSonic, men det har säkert sina orsaker.

Vad gäller designen föredrar jag den gamla bättre. Vissa saker med den nya är bättre t.ex jämföra (visste inte ens om den fanns förr..kanske den inte gjorde heller ) Även när man är inne på en prudukt och kolla specifikationerna så tycker jag att det är bättre nu än förr. Men det är lite svårare att navigera på sidan med den nya desigen. Fina färger som går lätt att titta på.

Övrigt så tycker jag att ni har bra priser och är en pålitligt företag som jag gärna handlar från.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det nämnts innan men iaf...

Jag vill ha tillbaka siffran som fanns efter varje produktgrupp som visar hur många produkter det finns i den.

T ex så här (tror det såg ut såhär innan iaf, man glömmer snabbt. Men det var en bra funktion iaf. )
Då vet man snabbt och enkelt om det tillkommit försvunnit en produkt utan att man behöver ha hela listan i huvudet.

Processorer
- AMD Socket 754 (5)
- AMD Socket 939 (10)
- AMD Socket 940 (7)
- AMD Socket AM2 (14)

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

En sak jag nyligen börjat titta på och som helt saknas hos er är ip telefoner, altså usb telefoner och adaptrar.

Ni har ju nån SIP baserad produkt men ingen som kopplas direkt till datorn för att användas med skype eller Woize.

MVH

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Först och främst: Bra jobbat komplett.se! Ni är en mycket bra datorbutik, absolut bland dom bästa i Sverige.

Det som kan förbättras:

1. Hämtbutiken är bra tycker jag, men den kan ju ändå bli bättre. Det vore trevligt om ni kunde ha ett litet lager där med dom allra mest sålda produkterna, förutsatt att dom har en rimlig fysisk storlek (t.ex. RAM-minnen, dom är vad jag förstått populära, och ~20 moduler tar ju knappast upp jättemycket plats). Ananrs har ni en liten nackdel jämfört mot vanliga butiker i GBG och kommand STHLM, jag har en stark känsla av att en förvånanssvärd stor mängd folk gladeligen betalar några procent mer för att kunna "ha det i handen" samma dag. Ni skulle kunna ha det som information på hemsidan också, t.ex. 100+ på lager, 10 i hämtbutik eller liknande.

2. Produktbeskrivningar. Dom är ju obefintliga! Det finns inga små korta (eller för den delen långa) beskivningar av produkterna, och då syftar jag på en sammanhängande text. Det enda som finns är ju specsen, och för produkter som man är oinvigd för så är det svårt att veta. Det hade förstås varit extra bra om ni själva kunde skriva några något mindre subjektiva texter, jämfört med tillverkarnas ord, men det är inget måste, det kan ju bli ganska segt och skriva produkttexter till alla

3. Lite ytterligare sorteringsmöjligheter skulle inte skada. Till exempel ATi/nVIDIA hos grafikkort, men lika gärna efter t.ex. chipset (moderkort), features eller så.

4. En sak jag stör mig på är att ni ibland skriver m-atx och ibland matx. Detta leder till att vissa produkter utesluts när man till exempel skriver "754 m-atx" i sökfältet. Jobbigt. Detta gäller förstås nog itne bara m-atx/matx, finns antagligen andra produkter som lider av liknande problem. Det skulle i viss mån åtgärdas med fler sorteringsmöjligheter som i 3.

5. En liten sak jag märkte, varför har ni så höga priser på ESD-armband? Billigaste jag hittade kostade ~150kr! I och för sig inte något man startar krig över, men på Biltema köpte jag ett för 35kr, det var kortare och kanske inte lika hög kvalite, men jag hade ju kunnat köpa fyra stycken! Ni borde åtminstone ta in någon kortare och billigare.

6. Överlag lite (=inte mycket) lättillgängligare info på hemsidan. Nya produkter-sektionen är ju nerskuffad i högra hörnet. Definitvt en sak jag skulle vilja ha mer koll på. Sen skulle ni kunna ha lite nyheter typ, till exempel som lite större produktintroduceringar eller prissänkningar liknande den på AMD:s processorer nyligen. Gtek har imho en bra nyhetsrapportering.

7. Ni har överlag billiga priser, men är ändå inte riktigt billigast på så många saker känner jag. Det är förstås omöjligt att vara billigast på allt alltid, men det känns ändå som om det är lite för få saker som ni är billigast på.

8. Ni har ju inom varje produktkategori produkter som ni själva rekommenderar. Det vore trevlgit om ni skrev varför, det kunde eventuellt integreras i 2.

Men ni måste självklart fortsätta med era goda sidor, som en i övrigt lättnavigerad hemsida, snabba leveranser, stort sortiment och fina priser. Gillar också era Veckans erbjudande och superweekends. Finns också saker som jag missat här men som ändå är bra.

Till sist, det finns säkert en hel del saker som jag klagat på som inte egentligen är fel, utan bara är jag som har missat en liten länk nånstans. Detta ber jag isåfall om ursäkt för. Observera också att jag inte har gått in på enskilda produkter öht, förutom esd-armbandet. Jag har alltså knappt några requests i denna post.

Tack för mig

// Smolk

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.