Roligaste onlinespel om man vill reta folk?

Permalänk
Avstängd

Roligaste onlinespel om man vill reta folk?

Hej, undrar vilket onlinespel som är roligast om man vill retas (jävlas) med folk.

Tänkte på något FPS där du kan skjuta folk i egna laget.

Någon som har tips?

Permalänk
Medlem

CS med friendlyfire på, förstår dock inte vad som är kul i det hela.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Otroligt störande och meningslöst att förstöra för andra spelare i sitt eget lag. Spela på riktigt och njut av utmaningen istället för att förstöra.

Visa signatur

Det finns inga dåliga kläder, endast dåligt väder.

Permalänk
Medlem

Funderat på att bli spion i något PvP-fokuserat MMO som Eve typ?

Visa signatur

“It’s not that you can’t speak. It’s that other people can hear you. And they’re telling you what you’re saying is crazy.” -Elizabeth Gumport

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonestar
Otroligt störande och meningslöst att förstöra för andra spelare i sitt eget lag. Spela på riktigt och njut av utmaningen istället för att förstöra.

Kul med lite omväxling...

Folk kan ju bli så himla uppretade för ingenting. Det är komiskt.

Permalänk
Medlem

Prova gärna det på min server, så får vi se hur länge du får vara kvar

Tycker väl kanske inte att det låter som något bra att göra..

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

eve-online... men en liten skit unge som vill reats lite kommer inte långt.

En duktig pvp å andra sidan kan förstöra månaders arbeta för en annan.

Bästa pvp spelet i mmorpg grenen lätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ACDC
Kul med lite omväxling...

Folk kan ju bli så himla uppretade för ingenting. Det är komiskt.

Ingenting? Ta och tänk om och sluta förstör för andra. Så länge det är bara du som drabbas låtgå men om det drabbar andra så lägg ned.

Vad är det för komiskt att förstöra glädjen för andra? väx upp.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Ingenting? Ta och tänk om och sluta förstör för andra. Så länge det är bara du som drabbas låtgå men om det drabbar andra så lägg ned.

Vad är det för komiskt att förstöra glädjen för andra? väx upp.

Är din glädje mer värd?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ACDC
Kul med lite omväxling...

Folk kan ju bli så himla uppretade för ingenting. Det är komiskt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Ingenting? Ta och tänk om och sluta förstör för andra. Så länge det är bara du som drabbas låtgå men om det drabbar andra så lägg ned.

Vad är det för komiskt att förstöra glädjen för andra? väx upp.

Haha, det där var rätt komiskt tyckte jag iaf...

En kille säger... det är komiskt hur lätt folk blir irriterade och av det nästa citatet är den snubben irriterad.

Du behövde inte ens logga in på ett spel för att hitta det du letade, lol

Permalänk
Avstängd

Om du vill förstöra kör cs med aimbot och skit, sen att du blir bannad är en annan sak. Men du kanske har lite skoj ett tag, vad vet jag.

Twizz yes väldigt komiskt, förstöra och fuska är jätteskoj, rly. Inte konstigt Dax säger som han gör.
Mindre småbarn på Swec, tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ACDC
Kul med lite omväxling...

Folk kan ju bli så himla uppretade för ingenting. Det är komiskt.

Är du 12år och därför som du tycker det är komiskt?
Idiotinlägg.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik.
Är din glädje mer värd?

Mer värd än din ja

Om man håller på och förstör gör man inte det för 1 person utan ALLA som finns på den servern så jag ger en fråga tillbaka, är "din" glädje värd mer än kanske de 20 pers som kanske är inne på servern du förstör?

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubben
Mer värd än din ja

Om man håller på och förstör gör man inte det för 1 person utan ALLA som finns på den servern så jag ger en fråga tillbaka, är "din" glädje värd mer än kanske de 20 pers som kanske är inne på servern du förstör?

Han loggar på och spelar med de regler som servern tillåter. Att sen du har moraliska värderingar på hur man bör uppföra sig är en annan sak.

Permalänk
Medlem

Att skjuta folk i det egna laget är som regel alltid emot reglerna på alla servrar i alla spel. Det har ingenting med moraliska värderingar att göra utan är en förutsättning för att spelet ska fungera.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Folk tar spel lite för seriöst helt klart...

Den här tråden gled in lite på CS låter det som och i det spelet kan man ju dra en vote om man vill ha ut någon eller har jag fel?

Personligen bryr jag mig inte så mycket om det kommer in någon och skjuter på mig tills jag har 1hp för det händer inte så ofta, dessutom vet jag att han kommer åka ut inom kort.

Kan tänka mig att en "stats-fantast" som spelar på sin favvo server tar illa upp men men... det är bara ett spel.

Permalänk
Medlem

Egentligen så är det ju förargelseväckande beteende även fast det är i ett spel. Även om det inte lagligen är förargelseväckande beteende:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ser då ingen mening med att låta den här tråden leva kvar iaf.
*låst*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200