Permalänk

cs 1.6 models

tjennare ja har cs 1.6 på datorn men ja har 1.5 models och ja fattar inte varför fast att ja intstalerar 1.6 blir de 1.5models? altså skin på tex "Sas" man väljer ja vill inte ha dom!!! tacksam för svar

Permalänk

Ok, jag förstår att du har CS men mer än så förstod jag inte... tyvärr

Visa signatur

Min spelblogg | Nicklas Ridewing

Permalänk

asså när man kommer in på en server och ska väla snubbe så får jag dom som är i 1.5 sas gerilla osv ja vill ha 1.6 modelsen/skinsen på sas,gerila osv (dom man väljer efter lagen)

Permalänk
Medlem

Det är inte så att du använder de vanliga CS 1.6 skinsen istället för Condition Zero modellerna då? Man får ju automatiskt 1.6 modellerna överskriva med CZ filerna, det som är felet säkert

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

nepp det är inte felet

Permalänk
Avstängd

Alltså, vad är problemet?
Är det skinsen med bl.a. en grön leet crew med glasögon?
Eller är det skinsen med bl.a. en arab i sjal?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

cl_minmodels 0

?

Permalänk

ja där är det jag har leet crew i glasögon men ja vill ha Araben med filten/schalen vet du vad man ska göra har testat allt nu

Permalänk
Medlem

1. Ta bort allt med CS
2. Installera om

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Använder inte CS 1.6 och CS 1.5 samma models typ? Bara att de på 1.6 är lite mer finslipade?

EDIT: Aha, de modellerna jag tror du snackar om, är CS Condition Zero modellerna, inte 1.6.
1337 Cr3w snubben har en sjal på sig i Condition Zero.

Jag tror CS CZ modellerna kommer i 1.6 om man installerar CS CZ. Har du det installerat? Om inte, testa det, sen avinstallera (om du vill)

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

har cz instalerat men de blir fortfarande vanliga modellerna och ja har testat att ta bort cs totalt och instalerat om de men de funkar inte