Permalänk
Medlem

Vista msdn aa

Hej, vilken version av vista ligger ute på msdnaa? Är det business eller business N? Står ingenting på själva sidan om det. Business N är europeisk version utan media player.

Permalänk
Medlem

Re: Vista msdn aa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlfonsA
Hej, vilken version av vista ligger ute på msdnaa? Är det business eller business N? Står ingenting på själva sidan om det. Business N är europeisk version utan media player.

Vanliga 32 bitars Vista Business

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

Ja men N eller inte?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlfonsA
Ja men N eller inte?

Om det hade varit Business N så hade jag väl skrivit Business N?

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

Ok tack. Det står ju inte N på sidan, men det verkar konstigt att inte få en europeisk version . Det står nämligen uk i marginalen. Den innehåller alltså wmp från start?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlfonsA
Ok tack. Det står ju inte N på sidan, men det verkar konstigt att inte få en europeisk version . Det står nämligen uk i marginalen. Den innehåller alltså wmp från start?

ja. Sitter själv med Vista Business som jag fick genom MSDNAA och wmp finns med.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

lysande! tackar! Någon som vet varför de skickar den versionen och inte N?

Permalänk
Medlem

Det är kanske enklast för MS. Och så har de koll på vilka versioner som MSDNAA-folket får använda (nämligen en enda). Inte för att det spelar nån roll tycker jag, jag hade nog laddat ner WMP ändå, eftersom iTunes funkar dåligt.