Re: Re: Missnöjd kund
Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Jag undar hur du tolkar ordet lurad? hade jag lurat dig så hade du väl inte fått en fungerande vara vid leverans. Snarare en tegelsten Att den sedan gick sönder vart ju något som du kunde göra något åt. Du har ju min adress och den står nog klart och tydligt på ditt kvitto.
Sen att det vart olika serie nr så har inte det med en ring of death att göra. Varför Mr payam inte kunde laga den har jag inte något svar på.
Att du fick ett annat serie nr på konsolen och ett annat på Chassi måste ha vart ett misstag från min tekniker.
Hur somhelst så finns du i Borås. och då ber jag dig att komma in till oss efter den 7:e September. Oavsett så kommer jag att få igång din konsol. Och det har du mitt ord på.
Om du behöver få kontakt med mig direkt så kan du slå en pling på 0736-935674
Som ni alla se här så är denna man en riktig MAN och inte bakom ett futtigt litet alias. Kom fram med era garanti ärenden oavsett om det gäller Multimediashopen eller Gamecom. Jag står för dem!!
Detta är inget nytt som vi erbjuder. Kolla här >> http://www.markosgames.se/news.php?ID=17
Hej igen
En "riktig man" tackar man ju för... Här är det snabba svaret från Marchello:
****
Hej
Jag förstår inte vad du menar med att detta skall vara en så kallad löngn
??? eller lurendreier. Jag snackar om att folk säger att jag lurat dem på
pengar samt att jag hotat dem. Ditt fall har inte med detta att göra.
Hur somhelst så kan du lämna in den direkt till mig på Sockenvägen 18B
Om du inte kan komma så kan du skicka den till mig så skall jag göra allt
i min makt för att få igång den.
Ang olika serie nr så spelar det ingen roll. uppger du serie nr som finns
under fliken system setings så ärt det den som gäller.
*****
Mitt reply till Marchello idag:
Hej
Tack för ett snabbt svar.
Vad gäller försöket till reparation så är det nog lönlöst enligt
chipper.se då de, enligt egen utsago, har skickat den till tyskland i
ärendet. Jag ser det som ännu mer bortkastade pengar att skicka den fram
och tillbaka. Mitt förslag är att du kompenserar oss rimligt. Har du något
förslag på kompensation?
Jag var medveten om att jag köpte en modifierad konsol och med allt var
det innebär, men konsolen skall ha ett serienummer, inte olika. Vad gäller
fliken "System Settings" så är det svårt att få fram den när inte maskinen
startar...
Återstår då bara att lösa kompensationsfrågan.