Varning för Gamecom!! Multimediashopen tillbaka!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Ne, typiskt svenskt är att inte hoppa in i saker när man är inkompetent, utan man tar reda på fakta innan man gör något halvdant. Sen tycker jag inte man borde få driva företag utan viss ekonomisk utbildning.

Derox bara nu ser man att du inte verkar veta mycket om Sverige. Att du sedan klackar tillbaka med inslag som rasist verkar inte så givande i andras ögon.

Vad skall lilla memhet som bakar din pizza säga.

Dricksprit
Det är nog snarare du som inte läst på ordentligt. Om nu polisen är inkopplad hur kommer det sig att jag inte blivit inkallad för mitt bedrägerie. Och om så vart fallet hur kommer det sig att jag får brev som dagligen handlar om Multimediashopen. Och det väsrta av allt är att du drar upp något som redan bevisats att jag inte gjort.

Du skriver att det inte går att få tag på mig. Hur kommer det sig att kronofogden hälsade på mig i början av året ang multimediashopen.

Du kan vrida och vända på detta tills du slår knut på dig själv.

Jag tycker inte att du skall skriva här om inte du Kommer med något nytt och stå inte här och måla ut dig som en clown för det gör du just nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dricksprit
Vilken kusin i ordningen är du till Marko?

Polisen är ju inkopplad så uppenbarligen är det ju inga spekulationer eller anklagelser. Vad är det du inte läst i tråden? Det går inte att få tag i människan, hur ska man utreda nåt då? Allt rinner av honom som vatten på en gås, han har aldrig , förutom levererat några X-box tre timmar sent, gjort ett skit som han kan belastas för.

Du har inte gjort annat än försvarat Marko sen du reggade dig här, precis som så många andra som sagt nåt gott om honom, så ser dig mest som ett troll.

Om så nu är fallet att polisen inte kan göra något åt honom så all creds till Markos.

Då får vi följande:
-Ingen ha än visat sig och påstått att Markos har hotat denne (vilket påståtts av många)
-Polisen har inget/a brott att fästa på Markos (vilket påstås av dig)
-Den enda som verkligen anklagar Markos och som har lite trovärdighet i mina ögon är Karin1 och hennes historia har för många hål för min smak för att jag ska tro att hon är lika oskyldig som hon påstått.

Varför ska då en person som jag, som inte har koppling till någon i tråden och därför skiter fullständigt i vem som har skuld, lita på några som hela tiden påstår annat utan bevis?

Eller menar du/ni att Markos är så genialisk av sig att han kan begå sådana brott (hot, urkundsförfalskning, diverse eko-brott etc) utan att polisen kan sätta dig honom för något? För detta har ändå hållit på så länge att Markos vid det här laget borde ha fått en rättegång mot sig (och under tiden förbud mot att driva sin verksamhet kanske?)?

Nej, jag troratt många lögner/pajer/U name it har kastats här av många som inte kunnat backa upp sina påståenden samt att Karin1 dels får skylla sig själv att hon försatt sig i den situation hon befinner sig i, vetandes eller ovetandes om diverse saker. Hon är en vuxen mnniska och får helt enkelt stå sitt kast.
Vidare tror jag heller inte allt Markos säger, eller för den delen allt gott som skrivits om honom av imo suspekta karaktärer som råkat regga sig under samma två månader.

Så visst lär det finnas lögner och jävelskap från alla håll här, men änn så länge har jag inte sett något konkret som stödjer endera sidors historia till 100% och därför anser jag att man ändå fr ha nån måtta på försvarandet/anfallet av Markos/Karin1/alla nyreggade etc.

Permalänk

Okej nu börjar tråden nå en ny bottennivå så det är väl läge att styra upp det hela mot en någorlunda saklig debatt istället. Karin1 påstår att Marchello har gjort sig skyldig till en rad ekonomiska brott samt urkundsförfalskning. Huruvida det är sant vet vi inte eftersom vi bara har Karin1:s ord att gå på samt Marchellos dementi av hennes påståenden.

Vad vi vet
=======
* Marchello har skulder på ca 300.000kr hos kronofogden
* Marchello saknar F-skatt men firman är momsregisterad
* Marchellos tidigare bolag var/är svartlistade
* Marchello har kört två tidigare bolag i botten
* Marchello har låtsas vara kund till sig själv och berömt sin egen firma under påhittade alias (det finns IP-loggar från sweclockers, flashback och TBG som bevisar det, fråga admins bara). Därmed inte sagt att samtliga alias som postar positivt om firman härstammar från Marchello!

Min personliga åsikt är att en individ med historiken ovan inte är lämplig att bedriva liknande verksamhet men det är ju inte upp till mig, eller någon annan på Sweclockers, att avgöra. Som konsument kan man däremot göra valet att handla av någon konkurrerande firma. Det positiva med att Marchello tjänar pengar är att han ges möjlighet att betala av på sina skulder. Om så sker kan man lätt verifiera med ett samtal till kronofogden.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Okej nu börjar tråden nå en ny bottennivå så det är väl läge att styra upp det hela mot en någorlunda saklig debatt istället. Karin1 påstår att Marchello har gjort sig skyldig till en rad ekonomiska brott samt urkundsförfalskning. Huruvida det är sant vet vi inte eftersom vi bara har Karin1:s ord att gå på samt Marchellos dementi av hennes påståenden.

Vad vi vet
=======
* Marchello har skulder på ca 300.000kr hos kronofogden
* Marchello saknar F-skatt men firman är momsregisterad
* Marchellos tidigare bolag var/är svartlistade
* Marchello har kört två tidigare bolag i botten
* Marchello har låtsas vara kund till sig själv och berömt sin egen firma under påhittade alias (det finns IP-loggar från sweclockers, flashback och TBG som bevisar det, fråga admins bara). Därmed inte sagt att samtliga alias som postar positivt om firman härstammar från Marchello!

Min personliga åsikt är att en person med historiken ovan inte är lämplig att bedriva liknande verksamhet men det är ju inte upp till mig, eller någon annan på Sweclockers, att avgöra. Som konsument kan kan däremot göra valet att handla av någon konkurrerande firma. Det positiva med att Marchello tjänar pengar är att han ges möjlighet att betala av på sina skulder. Om så sker kan man lätt verifiera med ett samtal till kronofogden.

Bra sammanfattning på hur läget ser ut nu.

Det blev lite allt för många saker som sas och påstods/såldes för vara sanningar på slutet.

Permalänk
Avstängd

Men som alla ser så finns Gamecom och Multimediashopen:s garantier med I Marko´s Games.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FabianS
Är du rasist? Du får tycka vad du vill men ibland är det klokt att hålla sina åsikter för sig själv. Jag tycker du ska skriva till din riksdagsledamot och föreslå en lagändring och kräva att ekonomisk utbildning ska vara obligatoriskt för att få starta ett företag. Skicka ett brev till Ingvar Kamprad och Bill Gates också när du ändå är igång.

Förresten? Var det du som trodde att Ipren (den intelligenta värktabletten) var ett piller som gör dig mer på hugget, mer skärpt så att säga?

Ta en Ipren...

Rasist? Vad har det med någonting att göra?

Du är ju dum om du anser att folk får leva rövare med företag och göra så massa andra människor kommer i kläm, så länge de lärt sig nått när det går åt pipan. Jag tror på att förebygga misstag, inte köra på som en idiot och hoppas på det bästa.

"Han snodde folks pengar men han lärde sig att det är fel, så det är ingen fara!"

Nu har jag inte sagt att Marchello är brottsling eller liknande. Men det är ju något skummt med att han kör företag efter företag i botten men fortfarande hävdar att han är en utomordentlig företagare som har koll på alla lagar och regler. Om han nu är så duktig så varför sket det sig förut?

Jag själv har massa planer på företag, jag väntar dock med dessa tills jag gått klart min ekonomiutbildning på Stockholms Universitet. Varför? Jag vill inte slänga mig in i någonting där jag inte har rätt utbildning.

Är jag utbildad Lärare är jag kanske inte lämpad som Rymdfysiker...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Derox bara nu ser man att du inte verkar veta mycket om Sverige. Att du sedan klackar tillbaka med inslag som rasist verkar inte så givande i andras ögon.

Vad skall lilla memhet som bakar din pizza säga.

Vad är rasistiskt? Det ÄR typiskt svenskt att vara jävligt feg och inte göra saker de har 100% koll på. Men inom företagsbranschen är det jävligt bra att faktiskt ha kött på benen innan man gör något.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

[B]Det stavas "skumt", inte "skummt".

Jag har skummat igenom vad du skriver så nu är jag också dum?
Tack för den kommentaren.

Jag hade fått för mig att du var 13 och ville bli polis eller rättshaverist när du blir stor.

Visst kan du vara lämpad som rymdfysiker om du är utbildad lärare inom kärnfysik, så den analogin förstod jag inte riktigt.

Jag är faktiskt inte intresserad av att du har en "massa planer på företag" eller anledningen till varför du går en ekonomiutbildning. Jag tror även att andra är föga intresserade. Det jag reagerar på är dina rasistiska uttalanden samt dina påhopp, anklagelser och ovårdade språk.

Rasistiska påhopp? Detta är vad FishBone skrev till mig:
Ursprungligen inskrivet av klFishBone
Typiskt svenskt att ge upp direkt. Tycker du är tragisk..

Detta om något är ju rasistiskt. Jag sa bara att Svenskar ger inte upp, däremot är de försiktiga och satsar inte allt när de inte har en aning om vad de gör. Har jag någonstans skrivit något rasistiskt? Har jag sagt att andra etniciteter är sämre än Svenskar? Nej!

Förklaring av ordet rasism då du inte verkar veta vad det betyder "Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra." (Taget från wikipedia).

Sen finns det såvitt jag vet inga lärare inom kärnfysik, däremot finns det nog ett antal professorer/doktorander som håller i utbildning inom ämnet.

Om du inte är intresserad behöver du inte läsa vad jag skriver

Sen är det kul att det viktigaste för dig verkar vara att det inte är olagligt att konka företag och försöka igen. Ingen har väl hävdat att det var olagligt, däremot kan man ju begrunna hur snällt det är mot kunder/medfinansiärer.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Det stavas "skumt", inte "skummt".

Jag har skummat igenom vad du skriver så nu är jag också dum?
Tack för den kommentaren.

Jag hade fått för mig att du var 13 och ville bli polis eller rättshaverist när du blir stor.

Visst kan du vara lämpad som rymdfysiker om du är utbildad lärare inom kärnfysik, så den analogin förstod jag inte riktigt.

Jag är faktiskt inte intresserad av att du har en "massa planer på företag" eller anledningen till varför du går en ekonomiutbildning. Jag tror även att andra är föga intresserade. Det jag reagerar på är dina rasistiska uttalanden samt dina påhopp, anklagelser och ovårdade språk.

So, it's down to this
Your bags are packed, you're at the door
Boy how sad it is
You're telling me it's over
Words don't come in an easy way
But now we're face to face
And all that I can say is

Oh Derox, don't go
Can't we try and work it out
Isn't that what love's about
Oh Derox, I know
That I'd be a broken man
If you turn me away
Baby, won't you stay

So, you're serious
You just don't feel it anymore
Baby, look at us
We used to have forever
Let's not talk about who's to blame
I need you back on my side
There's got to be a way to your heart

Let's not talk about who's to blame
I need you back on my side
There's got to be a way to your heart, to your heart
-refräng-

LOL?

Om du nu tycker att inlägg bryter mot forumets regler så anmäl inlägg
istället för att fortsätta med påhopp själv.

Sen skriver man vanligtvis under den text man citerar.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Rasistiska påhopp? Detta är vad FishBone skrev till mig:
Ursprungligen inskrivet av klFishBone
Typiskt svenskt att ge upp direkt. Tycker du är tragisk..

Vad är det som är rasistiskt med den texten? Jag ser då inget rasistiskt i texten.

I detta land får man tydligen inte uttrycka sina åsikter utan att folk kallar en för rasist.
Det är tragiskt att det finns personer som kallar folk för rasist bara för deras åsikter. Om det ska vara på det viset, så är vi alla rasister i detta land.

Har läst igenom hela tråden och kan då inte se ett enda rasistiskt påhopp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohnSilver
När man läser här så känns det direkt som om "Markosgames", klFishBone samt Manikin är en och samma person.
Alla tre konton är nya med Markosgames som det äldsta. Markosgames-kontot samt Manikin används enbart i denna tråd och klFishBone används till vanliga kommentarer på Swec. som Mr. Marko inte vill skriva med användaren "Markosgames".

Självklart används dessa konton från olika IP-nummer. För övrigt så kan jag bara säga att jag som har läst igenom tråden alrig i livet skulle köpa utav denna person.

Det verkar troligt ja, gör en kort sökning på de inlägg klFishBone gör, finns inga vettiga alls.
de senaste "Bedrifterna" :
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Modd/Admin borde ta sig en titt på detta.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag behöver inte säga så mycket mer, du får ha de åsikterna om du så önskar men jag delar dem inte.

Vad jag vet jobbar professorer och även doktorer som lärare.

Det stavas "begrunda". Puss!

Då du anser det vara viktigt att vara snäll så kanske du borde börja med dig själv.

Professorer != lärare
Lärare har man i "dagisutbildningarna" innan högskola/universitet.

Wow! Ett stavfel!!!

Klart det är viktigt att vara snäll. Dock är det viktigare för en företagare att vara snäll mot kunder/finansiärer än det är för mig att vara snäll mot random person.

Marchello har ju skrivit att senaste butiken stängdes ner därför att han "inte orkade". Hur seriöst är detta? Så fort det inte är kul längre skiter man i det? Som företagare har man förpliktelser som man inte kan skita i bara för man inte orkar...

Aja, jag önskar Marchello lycka till! Så länge han gör som han skrivit i sina inlägg på senare tid hoppas jag det går riktigt bra för honom!! Behövs fler duktiga företagare!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den här tråden är ju grymt underhållande nu för tiden. Den borde flyttas till ÖÄ och endast Marko, Derox, FabianS och superboss borde tillåtas skriva inlägg i den, så att pajkastningen från alla håll kan fortsätta.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Det är väl ganska tydligt att något är fel???

Det är inte 17 sidor påhittade rasistiska påhopp och smutskastning.....

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Så det är obefogat att varna för en person vars företag han kört i botten 2ggr? Eller vad syftar du på? Eller det är rasismen i alla andra forum med där de av någon "okänd" anledning har klagat på detta alldeles förträffligt skötta företag?

Skulder upp över öronen, personer som påstår han handlat i deras namn, extramt skumma handlingar i diverse forum som svar på kritiken. Har du sett dbmannen eller någon annan företagsrepresentant göra sånt? Eller detta är normalt agerande i folks ögon? Inga varningsklockor alls?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

FabianS du gör ju precis likadant som många utav de du klagar på. Anmärker på stavning och kallar folk för rasister. Ta upp ämnet Ipren hela tiden? Vilken ädel vit riddare du är.......

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

FabianS du kan väl fortsätta via PM eftersom skitsnacket både
är offtopic och saknar allmänintresse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
FabianS du kan väl fortsätta via PM eftersom skitsnacket både
är offtopic och saknar allmänintresse.

Det får han gärna göra, inte för jag tänker svara men vill han skriva av sig får han väl det.

Jag håller med om att jag inte alltid är snäll, men man kan ju inte alltid vara det. Dock har jag nog tillfört en del tankar med, så jag skriver inte bara skit

Anyhow, lycka till Marchello

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Jag tycker att denna tråden ballat ur totalt. kan vi bara inte sitta häre och vänta på att något skall hända istället för att göra massa onödiga inlägg.

Att vi börjar på ruta 1 hela tiden gör så att jag slösar min tid på massa snack som inte har med detta att göra. Jag finns här och kommer stå för mina fel.

Vad det gäller mig och Marko´s games så kommer jag att ge 100% och bevisa för alla att jag inte kommer ge mig.

Då jag vet vad jag går för så kommer jag heller inte besvara något inlägg om det inte gäller någon garantivara eller folk som skriver bluffinlägg.

För dig som vill kasta paj. Varsegod jag tar inte åt mig eftersom det syns att den person som gör så vill bara förstöra.

På återseende

Mvh
Marchello/Marko´s Games

Permalänk
Medlem

Håller med om att tråden håller på att balla ur en aning. Det viktigaste har tagits upp och fler ointelligenta spekulationer gör att denna tråd förlorar sin auktoritet. Underlag varför ni ska och inte ska köpa av Marchello har framgått sen ett antal inlägg tillbaka.

Läs på de sammanfattningarna som Superboss m.fl har skrivit. Då får ni en klarare bild av läget.

Permalänk
Avstängd

Balla ur en aning? det är bara förnamnet på hela tråden. hela tråden har flippat ut totalt. Sweclocker skall inte vara ett forum som folk skitar ner varandra. Tråden borde låsas. Men jag vill att den fortsätter vara öppen om alla sköter sig på ett snyggt sätt.

Då många inte sett ett enda bevis mot mig, så är det bara spekulationer om att jag har blåst eller lurat någon.

Enligt mig och många andra så har jag fått min rätt. bluff inlägg är förnamnet på dem personerna som säger sig ha blivit blåsta och lurade av mig.

Många inlägg har skrivits om mig i olika forum, visst stämmer det att jag lovat guld och gröna skogar till mina kunder(Det står klart och tydligt i andra forum) Men några blåsningar eller hot har jag aldrig gjort.

Vad det gäller Marko´s Games så hjälper det inte om kungen skulle be mig lägga ner den. Även om jag så ville så kan jag inte eftersom då skulle snacket om Marko´s Games börja.

Vad det gäller alla pajkastningar så börjar detta se ut som ett barnkalas. Slutar ni inte upp nu så anser nog många att detta är en tråd som man bara kan hoppa in och leka ut sig. Sluta nu!!

Jag tackar alla som är bakom min sida. Men sluta att skydda mig, för alla tror att ni är jag så det hjälper inte vad ni säger och tycker om mig eftersom det hela kastas tillbaka till mig. Så jag ber er sluta skriva om ni inte har några garntiärenden som gäller Multimediashopen, Gamecom eller Marko´s Games

Permalänk
Avstängd

Kanske dags att låsa denna tråd?

Permalänk
Avstängd

Vad alla än tycker så skall den vara öppen. om ni stänger den så anser jag att många andra snackar vidare i andra forum. Låt den vara öppen.

Alla personer som är emot mig och även med mig. Jag ber er att sluta skriva E-paj inlägg och påhopp för det leder till att dem låser tråden.

Tråden hade vart låst förlängesen. Men eftersom jag bad mods att öppna den så kunde personer som E.dalton svara vad det gällde garantin.

Uppför er som vuxna så kommer tråden leva länge. Kan du inte uppföra dig så skall jag personligen be mods att kolla kränkande inlägg.

Permalänk
Medlem

Marchello Markosgames

Marchello!

Blev väldigt ledsen när jag idag fick följande kravbrev med posten
avseende KILOHERTZ AB.

Beloppet är på 38429 kronor och 93 öre!

Detta känner du säkert till. För jag har ingen som helst inblandning i detta!

Saker som du gjort, utan min vetskap och samtycke!

Tycker du att det är rimligt, att jag ska behöva ta emot sådan här skit
efter dig??

Var så vänlig och gör rätt för dig, i såväl detta ärende som allt annat,
rörande Multimedia Shopen!

Med vänlig hälsning

Karin1.

Permalänk
Medlem

Markosgames växer ju så det knakar så han kan säkert betala detta krav utan några som helst bekymmer...... eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karin1
Marchello!

Blev väldigt ledsen när jag idag fick följande kravbrev med posten
avseende KILOHERTZ AB.

Beloppet är på 38429 kronor och 93 öre!

Detta känner du säkert till. För jag har ingen som helst inblandning i detta!

Saker som du gjort, utan min vetskap och samtycke!

Tycker du att det är rimligt, att jag ska behöva ta emot sådan här skit
efter dig??

Var så vänlig och gör rätt för dig, i såväl detta ärende som allt annat,
rörande Multimedia Shopen!

Med vänlig hälsning

Karin1.

Scanna in bilden (eller få in den på datorn på något sätt) så vi också får se annars är det inget av värde ju.

Permalänk
Avstängd

Först och främst så behöver karin inte skanna in sitt kravbrev. Om du nu inte vet vad en räkning är så ta då reda på det. Ingen behöver bevisa något personligt till någon här i forumet. Och om karin är en idiot och visar sitt krav brev till en bunte Alias som hon inte ens varken sett eller hört förutom ett alias så får hon väl göra det.

Vad det gäller brevet så vill jag att du skickar upp det till mig. så skall jag ta kontakt med det företaget.

Men mina frågor till dig har inte besvarats?

Har du skrivit att det borde vara skottpengar på mig.

Och vad det handlar om multimediashopen så kunde du också be mig skicka pengar till dig. Om det inte passade hur kommer det sig att det gick bra och ta emot pengar.

I det slutliga skiter jag i men eftersom folk har ringt mig mitt i nätterna och sagt "du vet vad du gjort" gör så att man blir en aning orolig. Hade jag bott själv så hade jag inte vart orolig men nu har jag mina barn och min fru här. Jag hoppas att du tar dina konsekvenser för vad du skriver.

Permalänk
Medlem

Men alltså en sak jag inte förstår detta med Karin1, är du en person som lixom ej kollar upp vad du går med i sedan har knappt någon som helst insyn i vad som pågår med företaget du är delägare i?

Jag menar är man så puckad att man skriver på och blir delägare och tror stålar ska bara rulla in för fulla muggar och själv rullar man tummarna som Karin1 verkar ha gjort så tycker jag att Karin1 ska själv stå sitt kast och nästa gång göra lite mer arbete innan du går in som delägare i ett företag.

Att du sitter här och tycker synd om dig själv att du får inkasso etc är ju för att du varit delägare, att marcello gjort något bakom ryggen på dig får du ta det med honom personligen men inte ska du skriva sådant på ett forum och försöka frimåla dig att du blivit röv***** för det är bara patetiskt.

Sen förstår jag inte varför denna tråd e öppen, en moderator borde stänga då detta är en pajkastningstråd som bara flyter på utan alls något väsentligt innehåll samt ger Marcello massa reklam bara.

Permalänk
Avstängd

Reklam är bara förnamnet. Detta är bätte än blocket, samtidigt är det STOR fokus att att inte göra något fel. Går något fel så vet jag att det hamnar ett inlägg här i tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorBiz
Men alltså en sak jag inte förstår detta med Karin1, är du en person som lixom ej kollar upp vad du går med i sedan har knappt någon som helst insyn i vad som pågår med företaget du är delägare i?

Jag menar är man så puckad att man skriver på och blir delägare och tror stålar ska bara rulla in för fulla muggar och själv rullar man tummarna som Karin1 verkar ha gjort så tycker jag att Karin1 ska själv stå sitt kast och nästa gång göra lite mer arbete innan du går in som delägare i ett företag.

Att du sitter här och tycker synd om dig själv att du får inkasso etc är ju för att du varit delägare, att marcello gjort något bakom ryggen på dig får du ta det med honom personligen men inte ska du skriva sådant på ett forum och försöka frimåla dig att du blivit röv***** för det är bara patetiskt.

Sen förstår jag inte varför denna tråd e öppen, en moderator borde stänga då detta är en pajkastningstråd som bara flyter på utan alls något väsentligt innehåll samt ger Marcello massa reklam bara.

Det är väl samma med alla som blir lurade på blocket, tradera, ebay etc. Dumma rackare är vad dem är. Vi pekar på dem och skrattar hahaha, ni får skylla er själva för att ni inte kollade upp er affärspartner bättre. För att inte tala om alla tjejer som blir våldtagna, det är ju bara för att dem är sexigt klädda. Rätt åt dem! De borde kolla upp var dem går nånstans när det är mörkt ute!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Ehh om du nu missat det FabianS så handlar tråden om just Marchello och hans affärer. Tråden handlar också OM han lurat folk ELLER om han kört med öppna kort.
Jag tycker det högst väsentligt att sån här information kommer fram i tråden då den handlar om precis detta. Ointressant är det definitivt inte!
Att karin1 fortsätter att upplysa om liknande saker är väl ganska solklart va? Det är ju givetvis för att hon vill varna folk för Marchhello.

MEN, detta betyder det ju inte att det karin1 säger är sant. Lite bevis hade ju inte skadat.

Visa signatur

Let's go Rangers!