Varning för Gamecom!! Multimediashopen tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Det är väl samma med alla som blir lurade på blocket, tradera, ebay etc. Dumma rackare är vad dem är. Vi pekar på dem och skrattar hahaha, ni får skylla er själva för att ni inte kollade upp er affärspartner bättre. För att inte tala om alla tjejer som blir våldtagna, det är ju bara för att dem är sexigt klädda. Rätt åt dem! De borde kolla upp var dem går nånstans när det är mörkt ute!

Hur kan du jämföra en person som blir våldtagen med detta är fean ett under, du måste inte vara riktigt funtad antar jag?

Min poäng är att du o jag vet inte vad som ligger bakom denna hela story, Karin1 var delägare att hon blivit lurad är ingenting som har bevisats, enda jag ser är att hon haft noll koll på företaget samt den hon var delägare med då dessa två personer verkar inte känna varandra tillräckligt bra om man ser hur de skriver till varandra och inte ens kan lösa detta privat utan måste skriva på ett forum med en publik som har noll koll på läget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorBiz
Hur kan du jämföra en person som blir våldtagen med detta är fean ett under, du måste inte vara riktigt funtad antar jag?

Min poäng är att du o jag vet inte vad som ligger bakom denna hela story, Karin1 var delägare att hon blivit lurad är ingenting som har bevisats, enda jag ser är att hon haft noll koll på företaget samt den hon var delägare med då dessa två personer verkar inte känna varandra tillräckligt bra om man ser hur de skriver till varandra och inte ens kan lösa detta privat utan måste skriva på ett forum med en publik som har noll koll på läget.

Jag hoppas du förstod min poäng? Våldtäkten kanske var att ta i, men det finns ju trots allt folk som resonerar så även när det gäller andra brott.
Det finns massor med folk som blir lurade idag. Och även om många utav dem är blåögda, naiva eller rent av dumma är det alltid den som utför bedrägeriet som är den skyldiga, eller hur?

Nu skriver du att varken du eller jag vet vad som är sant eller inte när det handlar om Karin och Marchello och det är ju helt korrekt.
Så här lät du tidigare:

"Men alltså en sak jag inte förstår detta med Karin1, är du en person som lixom ej kollar upp vad du går med i sedan har knappt någon som helst insyn i vad som pågår med företaget du är delägare i?

Jag menar är man så puckad att man skriver på och blir delägare och tror stålar ska bara rulla in för fulla muggar och själv rullar man tummarna som Karin1 verkar ha gjort så tycker jag att Karin1 ska själv stå sitt kast och nästa gång göra lite mer arbete innan du går in som delägare i ett företag.

Att du sitter här och tycker synd om dig själv att du får inkasso etc är ju för att du varit delägare, att marcello gjort något bakom ryggen på dig får du ta det med honom personligen men inte ska du skriva sådant på ett forum och försöka frimåla dig att du blivit röv***** för det är bara patetiskt."

Det låter precis som om allt var Karins fel där. Du kallar bla henne puckad, patetisk och att hon ska stå sitt kast. Detta trots att, som du nu skriver inte vet vad som hände bakom kulliserna! Märkligt?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Avstängd

Ja att hon tar upp en privatsak som hon antar gör sig bättre här kan hon, jag och alla andra glömma.

Men när du ändå igång så kan jag också fråga vart alla pengar som jag skickat dig tagit vägen.

Jag vill också har ett SVAR!!! om du skrivit att det borde vara skottpengar på mig. Var vänlig och bevsra detta för kan du vräka ur dig A så antar jag att du kan besvara resterande.

Permalänk
Medlem

Marchello: "Först och främst så behöver karin inte skanna in sitt kravbrev."

Är det rädsla vi ser?

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Avstängd

Du den som skrämmer mig finns inte här och det skall du bokstavligen fatta!!!

Jag menar bara väl för karins del. Och hur många är det som hoppar över till svarknappen utan att läsa?

jag har inte sagt att jag inte haft med Multimediashopen att göra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Jag hoppas du förstod min poäng? Våldtäkten kanske var att ta i, men det finns ju trots allt folk som resonerar så även när det gäller andra brott.
Det finns massor med folk som blir lurade idag. Och även om många utav dem är blåögda, naiva eller rent av dumma är det alltid den som utför bedrägeriet som är den skyldiga, eller hur?

Nu skriver du att varken du eller jag vet vad som är sant eller inte när det handlar om Karin och Marchello och det är ju helt korrekt.
Så här lät du tidigare:

"Men alltså en sak jag inte förstår detta med Karin1, är du en person som lixom ej kollar upp vad du går med i sedan har knappt någon som helst insyn i vad som pågår med företaget du är delägare i?

Jag menar är man så puckad att man skriver på och blir delägare och tror stålar ska bara rulla in för fulla muggar och själv rullar man tummarna som Karin1 verkar ha gjort så tycker jag att Karin1 ska själv stå sitt kast och nästa gång göra lite mer arbete innan du går in som delägare i ett företag.

Att du sitter här och tycker synd om dig själv att du får inkasso etc är ju för att du varit delägare, att marcello gjort något bakom ryggen på dig får du ta det med honom personligen men inte ska du skriva sådant på ett forum och försöka frimåla dig att du blivit röv***** för det är bara patetiskt."

Det låter precis som om allt var Karins fel där. Du kallar bla henne puckad, patetisk och att hon ska stå sitt kast. Detta trots att, som du nu skriver inte vet vad som hände bakom kulliserna! Märkligt?

Såklart det är Karins1 fel men även Marchellos då de drev ett företag tillsammans, det är väl hon som skrev på papper för att bli delägare, hon hade ett syfte att håva in stålar men tyvärr hade inte riktigt koll på sin delägare eller själva företagets ekonomisituation, varför då i hela friden sitta på ett allmänt forum och skylla på ena delägaren då företaget gått med skuld? Hon har inte blivit lurad fram tills hon lägger fram bevis och skulle hon blivit lurad hade hon ju kontaktat en advokat för länge sedan.

Detta är bara en underhållning för de flesta här som skriver och ger sina synpunkter som lixom inte säger ett dugg då ingen av oss är insatts i detta företag.

STÄNG TRÅDEN BARA!

Permalänk

läste hela tråden nu.. :S jesus vilken cirkus,hoppas rättvisan segrar i detta,,tror inte de dock.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

Har Karin kontaktat jurister får hon antagligen inte ens prata om det för det brukar inte vara öppet för diskussion inte minst i ett forum som detta.

Och det som gäller är att hon påstår att Marchello köpt saker utan hennes vetskap. På vilket sätt är det "hon får skylla sig själv"?
Inte ens i stora företag är det lagligt att köpa saker på olika konton utan godkännande. Så hur kan det vara karins fel att Marchello sätter henne i skiten pga olovliga affärer, konkar företaget och låtsas som om inget hade hänt?

Om det nu är sant...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Du nämner flera gånger att du betalat Karin. Hur mycket pengar rör det sig om?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Har Karin kontaktat jurister får hon antagligen inte ens prata om det för det brukar inte vara öppet för diskussion inte minst i ett forum som detta.

Och det som gäller är att hon påstår att Marchello köpt saker utan hennes vetskap. På vilket sätt är det "hon får skylla sig själv"?
Inte ens i stora företag är det lagligt att köpa saker på olika konton utan godkännande. Så hur kan det vara karins fel att Marchello sätter henne i skiten pga olovliga affärer, konkar företaget och låtsas som om inget hade hänt?

Om det nu är sant...

Drar jag ner byxorna och går runt så får jag räkna med att nån dum jävel kommer antingen kläcka en kommentar eller taffsa.
Visst, de har inte rätt att göra de sakerna egentligen, men jag har ändå viss skuld i det hela.

Get my point?

Karin borde, precis som hon sagt själv, kollat upp vad det är hon ger sig in på, och därför får hon skylla sig själv lika mycket som hon skyller på någon annan.

Angående scanningen: jag vile se det bara för att se om hon verkligen har något att komma med eller ej, för att öka sin trovärdighet helt enkelt.

ATt säga att någon är skyldig mig pengar är väldigt lätt annars.

Edit: Jag vill se kvitton och räkningar från båda håll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorBiz
Såklart det är Karins1 fel men även Marchellos då de drev ett företag tillsammans, det är väl hon som skrev på papper för att bli delägare, hon hade ett syfte att håva in stålar men tyvärr hade inte riktigt koll på sin delägare eller själva företagets ekonomisituation, varför då i hela friden sitta på ett allmänt forum och skylla på ena delägaren då företaget gått med skuld? Hon har inte blivit lurad fram tills hon lägger fram bevis och skulle hon blivit lurad hade hon ju kontaktat en advokat för länge sedan.

Detta är bara en underhållning för de flesta här som skriver och ger sina synpunkter som lixom inte säger ett dugg då ingen av oss är insatts i detta företag.

STÄNG TRÅDEN BARA!

Om du läst tråden nämde karin att inga köp fick göras utan hennes underskrift (vilket är normalt med delägarskap). Dock har köp ändå gjorts. Detta är i var fall vad karin1 skrivit, om det är sant är inget vi kan sia i.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd

Om du ville veta så kunde du bara fråga mig. Inte att han behöver skanna fram bevis. Jag finns ju här.

Vad det gäller kvitton och bevis så behöver varken jag eller karin bevisa något här i forumet.

Det är ju samma sak som att fråga karin att klä av sig inför en bunte alias.

Jag börjar undra hur gammla dem flesta e här inne.

Som jag också sa i tidigare inlägg så gör tråden till en fritidsgård för 10åringar. Inga påhopp och spekulationer samt detektiv samlande = tråden öppen.

Börjar ni leka detektiver och hoppar på varandra så kommer jag kontakta mods.

Men för allt i världen så tycker jag att tröden skall vara öppen för dem vuxna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Du den som skrämmer mig finns inte här och det skall du bokstavligen fatta!!!

Jag menar bara väl för karins del. Och hur många är det som hoppar över till svarknappen utan att läsa?

jag har inte sagt att jag inte haft med Multimediashopen att göra.

Marchello: "Men som alla ser så finns Gamecom och Multimediashopen:s garantier med I Marko´s Games."

Vad är det här då?. Och du säger att du inte har med multimediashopen att göra. Vem försöker du lura?

Marchello: "Om du ville veta så kunde du bara fråga mig. Inte att han behöver skanna fram bevis. Jag finns ju här."

Vem som helst kan skriva något på ett forum
ex du är skyldig mig 1399:- för en konsol som jag inte fått utan fick en "bättre" vara. Jag ville inte ha någon "bättre" vara jag vill ha varan jag beställde inget mer inget annat.

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Avstängd

vad jag vet så har jag aldrig sagt att jag inte har med Multimediashopen att göra. Var vänlig och läs innan du skriver.

Permalänk

Karin: Red ut ärendet på juridisk väg istället för att komma med anklagelser som du sen inte kan styrka. Som du håller på nu underminerar du bara din egen trovärdighet för du har bara dina ord och som du vet är man oskyldig tills motsatsen bevisats. Du kan aldrig bevisa att Marchello är en bedragare genom att enbart påstå det, tvärtom kommer du själv framstå som en person som kommer med vilda anklagelser som du sen inte kan styrka. Fram med fakta om du ska fortsätta med dina anklagelser annars gör du nog bäst i att ligga lågt och låta "kvarnarna mala".

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Har hon kontaktat jurister så får hon väl knappast skriva så i detta forum heller.

Marchello!

Blev väldigt ledsen när jag idag fick följande kravbrev med posten
avseende KILOHERTZ AB.

Beloppet är på 38429 kronor och 93 öre!

Detta känner du säkert till. För jag har ingen som helst inblandning i detta!

Saker som du gjort, utan min vetskap och samtycke!

Tycker du att det är rimligt, att jag ska behöva ta emot sådan här skit
efter dig??

Var så vänlig och gör rätt för dig, i såväl detta ärende som allt annat,
rörande Multimedia Shopen!

Med vänlig hälsning

Karin1.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Om du ville veta så kunde du bara fråga mig. Inte att han behöver skanna fram bevis. Jag finns ju här.

Vad det gäller kvitton och bevis så behöver varken jag eller karin bevisa något här i forumet.

Det är ju samma sak som att fråga karin att klä av sig inför en bunte alias.

Jag börjar undra hur gammla dem flesta e här inne.

Som jag också sa i tidigare inlägg så gör tråden till en fritidsgård för 10åringar. Inga påhopp och spekulationer samt detektiv samlande = tråden öppen.

Börjar ni leka detektiver och hoppar på varandra så kommer jag kontakta mods.

Men för allt i världen så tycker jag att tröden skall vara öppen för dem vuxna.

Men herregud människa vilken dålig jämförelse du lyckas dra där.

Hade jag helt "oprovocerat" bett karin om bevis så hade det varit en sak, men när hon hela tiden tjatar om diverse räkningar på tiotusentals kronor så är det hon som tar upp saken för diskussion.

Att du sen inte kan inse det och istället avfärdar saker som inte faller i din smak för att vara barnsliga är bara löjligt.

Antingen håller hon och du tyst om skulder och avbetalningar och sköter det i det privata eller så öppnar ni munnen och får förvänta er att folk vill se bevis på att det just ni säger är sant.

Enkelt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Karin: Red ut ärendet på juridisk väg istället för att komma med anklagelser som du sen inte kan styrka. Som du håller på nu underminerar du bara din egen trovärdighet för du har bara dina ord och som du vet är man oskyldig tills motsatsen bevisats. Du kan aldrig bevisa att Marchello är en bedragare genom att enbart påstå det, tvärtom kommer du själv framstå som en person som kommer med vilda anklagelser som du sen inte kan styrka. Fram med fakta om du ska fortsätta med dina anklagelser annars gör du nog bäst i att ligga lågt och låta "kvarnarna mala".

Det karin säger stämmer till en viss del. Men att jag skall ha bedragit henne är ju helt galet. Hon fick ständigt pengar av mig och då kan man väl inte bedra så länge motsatsen kräver och får det.

Permalänk
Medlem

Vilka delar av Karins anklagelser är det som stämmer? Och hur mycket pengar är det hon har fått?

Visa signatur

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

vad jag vet så har jag aldrig sagt att jag inte har med Multimediashopen att göra. Var vänlig och läs innan du skriver.

Du har sagt det i andra diverse forum när folk började förstå att det var du som drev de nya företagen.
Var vänligt och ljug inte innan du skriver.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

Permalänk
Avstängd

Det stämmer att jag var delägare i multimediashopen.

Det stämmer att Multimediashopen gick i konkurs och jag är delaktig i den. var annars får jag brev ifrån.

Det stämmer att vi hamnade i skulder.

Det som stör mig mest är att karin målar ut sig som att hon aldrig haft med Multimediashopen att göra. varför skickade jag då pengar dagligen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du har sagt det i andra diverse forum när folk började förstå att det var du som drev de nya företagen.
Var vänligt och ljug inte innan du skriver.

Men han har ju sagt nu och tidigare i denna tråd att han hade med Multimediashopen att göra, vad som sagts i andra forum o så är väl inte relevant. Så det finns väl ingen anledning att kalla honom för lögnare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför skulle inte det vara relevant om han påstår olika saker i olika forum?
Högst relevant tycker jag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men nu har han ju sagt att har varit delägare. vart ligger problemet ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jo det är ju väldigt ointressant att han dementerat det helt i andra forum... när han fått exakt samma kritik där som här.. Är väl tack vare de andra forumen han erkänner det här t ex

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sen att han påstår att han inte skrev hotfulla inlägg på Flashback kan man ju tro vad man vill om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hej alla gamla som nya kunder!

Detta är Marchello Josefsson som skriver!

Jag skriver här eftersom jag inte orkar stå ut med alla anklagelser som jag fått på mig. Först vill jag säga att jag INTE blåst någon och kommer heller inte att göra det. Att jag lade ner Multimediashopen var pga av min fru som fick lungenboli (blodproppar i lungorna) annars hade jag aldrig gjort det. Eftersom butiken rullade som bäst i slutet. Många anklagelser har gjorts mot mig och jag har heller inte orkat att besvara dem eftersom det inte är kul att dumpa sitt levebröd som man byggt upp för bara några hundralappar till ett stort företag. Man tar det INTE som en klackspark eftersom det tar både psykiskt och fysiskt. Något som jag verkligen skäms över är att vi lovade våra kunder en dag/tid medan dom fick vänta i veckor. Det var fel och det ber jag er alla om ursäkt för. Men att säga att jag blåst någon är INTE godkänt eftersom jag inte gjort det. Och det svär jag på över mina två kära barn! Nu säger väl dessa ord inget för er men att jag skriver av mig här är som att jag lätta på en ryggsäck med massa tyngder. När det gäller Multimediashopen så har jag bestämt mig för att öppna den igen. Inte för att jag själv vill men för att många, gamla Multimediashopen kunder som handlat från Marko´s Games gillade konceptet. Det går inte en dag som jag tänker på att jag gjort många kunder besvikna eftersom jag lovade dem att skicka på tid, men att jag inte gjorde det. Just i denna branschen så vill man vinna kunden, för om jag säger 2 veckor så går han helt enkelt vidare. Nu har man lärt sig av sina misstag och tro mig, har jag inte varan i lager eller inte hinner skicka så tipsar jag om närmaste återförsäljare av tv-spel och tillbehör. På så sätt ser inte mina kunder ner på oss som dem gjorde på Multimediashopen. Jag vet att fel som gjorts kan inte repareras eftersom det har varit tomma löften. Men som många säger idag att "om man gjort ett fel som gör man det inte igen" . Återigen angående att jag har blåst någon så vill jag gärna ha det svart på vitt för mitt samvete är helt rent så vitt jag vet.

Multimediashopen lades ner pga sjukdom. Gamecom pga anklagelser via multimediashopen. Men Marko´s games är här för att stanna och jag kommer att ta emot all kritik eftersom det gör mig och Markos games bättre på alla sätt. Marko´s games har många kunder och växer så det knakar! Det STORA felet som jag gjorde med Multimediashopen var att annonsera i varje hörn. Det slutade med att jag sköt mig själv i foten! För ju större man är desto mer beställningar fick vi och desto mer kunder blev besvikna, jag var helt enkelt DUM eftersom jag inte såg felet i våra annonser! Med Marko´s Games är det helt och hållet en annan riktning. Jag annonserar det som finns i lager och skulle kunden ändå beställa en vara som är slut i lager så kontaktar vi han omg. På så sätt blir det inga konflikter och på så sätt har både kunden och jag bättre kontroll.

Jag finns fortfarande kvar på samma adress som Multimediashopen föddes på och ALLA är mer än varmt välkomna att kontakta mig på 0736-935674 alla dagar mellan 08:00 - 22:00 eller så är ni varmt välkomna in över en kopp kaffe! Var vänlig ring innan

Adress:
Sockenvägen 18B
417 16 Göteborg

Så har ni något att säga oss eller visa upp ett så kallat sol och vårar objekt så är det bara till att kontakta mig. Jag har inget att dölja och kommer heller inte att göra det!

Gamla Multimediashopen kunder!
Återigen ber jag hemskt mycket om ursäkt för alla förseningar och lovade löften. Jag vet att jag har gjort STORA fel mot er. Besvikna barn, födelsedagar och mycket mer som jag har på mitt samvete! Vilket är oförlåtlig. Detta borde skrivits för länge sedan.

En nyfiken fråga till er alla på Sweclockers?
Hur många av er har fortfarande en fungerande Xbox eller Ps2 som Multimediashopen har sålt eller chippat? Jag skulle mer än gärna uppskatta alla svar eftersom det ser ut som att vi aldrig ens chippat en konsol i Multimediashopens tid. Jag tror att många kommer ihåg vår super STORA banner på Swecklockers!!

Återigen! Snälla, jag ber er vara ärliga eftersom jag vill inte bli anklagad för något som jag inte gjort! Och har vi missat något i någons beställning så var vänlig och ta upp det med mig. Jag lovar att återställa det även om det så går 10år framåt!

Regards
Marko´s Games / Marchello Josefsson

Det framgår tydligt att personen ovan har en koppling till multimediashopen men i texten nedan är skriven och publicerad av en mr gamecom på flashback.se och där står det att (om vi antar att det är samma person då samma sak diskuterades) klart och tydligt att gamecom inte har någonting med multimediashopen att göra.
Man får hålla koll på vad man slänger ur sig mr gamecom.
Företaget verkar inte trovärdigt då flera personer verkar haft samma problem.

Först och främst så har vi inte med multimediashopen och göra, vad är det ni håller på med och anklagar oss för nått som vi inte vart.Ni är bara för mycket alltså

Vi skickar eller kör ut varan direkt till våra kunder.På så sätt så ser dem vad dem köper.Detta har bara gått för långt, så jag anser att hela forumet är ett stort gäng pundar nollor.Mej ser ni inte här mer bara slöseri med tid att svara er nollor.

Ang reklam om du kallat detta gratis reklam hahahahah

Vi annonsera på metro, city gbg och lite mer seriösa ställen¨

Sist: att ni bara kan förstöra för oss, som inte gjort något

Du som anklagat oss, jag vill at ni kontaktar mig via mailen
eller så kan ni ringa mig så att i göra upp

Visa signatur

När datorerna saknade os.

Permalänk
Medlem

finns för mycket hål i alla historier här nu alltså... tar 2 snabba ex:

Marchello's historier blir svåra att ta om man läser här och på flashback och drar en slutsats.

Karin1 blir också jobbig att förstå sig på, eftersom man kan inte bara gå med som delägare i ett företag bara sådär, sen OM hon nu var delägare så måste hon skriva under papper osv för att beställningar osv ska kunna gå igenom, om dom papprena blivit underskrivna med ditt namn förfalskat så går detta enkelt att bevisa då man faktiskt kan jämföra skrivstilar osv, (även om man kalkylerar osv)

till sist, enda anledningen till att tråden fortfarande lever är för att Marchello ber mods att låsa upp och rensa då han får gratisreklam (inte lite heller, detta är nog bästa reklamen man kan få i sverige gratis?)

Permalänk
Medlem

Marchello

Marchello!

Vad är det för förbannade lögner du kör med??

Du pratar mest skit!

Du frågar vart "alla pengar" du skickat har tagit vägen?
Att jag fick ständigt pengar. Sedan att du skickat pengar
dagligen!

Du får det att låta som det handlade om några "megasummor"?
Du har endast vid ett par, tre tillfällen satt in några tusenlappar
till mig.

Såg det enbart som en mindre kompensation för hur jag ställt upp
för dig, så att du över huvud taget kunde starta en affär med
lokal i Göteborg!

Jag undrar? Hade jag någonsin några krav på ev. avkastning från
dig? Svar: Nej!

Kom ihåg en sak! Vi har aldrig drivit företaget tillsammans!
Det var aldrig något tal om att du skulle få göra "affärer"
som eventuellt skulle kunna äventyra min framtida ekonomi!

Det är "äckligt" att se hur du försvarar dig!!!!

Huruvida dum och pucko jag är i andras ögon, låter jag vara
osagt. Det är upp till var och en att bedöma den saken.

Karin1.

Permalänk
Avstängd

Oavsett vad ni spekulerar om hurvida jag erkänner eller inte så sitter jag här och svarar.

Vad är det ni inte förstår! Jag säger inte emot vad det gäller Multimediashopen. Vad mer skall jag göra för att ni ska förstå.