Varning för Gamecom!! Multimediashopen tillbaka!

Permalänk

"Kommanditdelägaren saknar förvaltningsrättigheter och riskerar ej heller att förlora mer än satsat kapital i det fall kommanditbolaget skulle hamna i betalningssvårigheter"

Marchello stod som kommanditdelägare såvitt jag förstår? I sånt fall är det just avsaknaden av förvalnintsrättigheter som Marchello i så fall har brutit mot.

"P.g.a. att hela det personliga betalningsansvaret finns hos komplementären, har kommanditdelägaren inga förvaltningsrättigheter om inte komplementären via avtal gått med på detta."

Ett sådant avtal fanns inte skrivet så vitt jag förstår?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
"Kommanditdelägaren saknar förvaltningsrättigheter och riskerar ej heller att förlora mer än satsat kapital i det fall kommanditbolaget skulle hamna i betalningssvårigheter"

Marchello stod som kommanditdelägare såvitt jag förstår? I sånt fall är det just avsaknaden av förvalnintsrättigheter som Marchello i så fall har brutit mot.

"P.g.a. att hela det personliga betalningsansvaret finns hos komplementären, har kommanditdelägaren inga förvaltningsrättigheter om inte komplementären via avtal gått med på detta."

Ett sådant avtal fanns inte skrivet så vitt jag förstår?

Det känns som om det är något i deras avtal som vi inte vet.... Skulle vara intressant att veta hur det verkligen såg ut! =P

Marchello, låga priser är inte något som man inte kan ha utan att få skulder, det handlar helt enkelt om att vara selektiv med vad man ger låga priser på. Du kanske ska börja räkna på hur du ska lägga upp erbjudanden och sånt för att tjäna på låga priser?
Det är inte så att tex Datorbutiken säljer en vara för 1000 kronor, som lika många hade betalat 2000 kronor för, utan att förvänta sig att tjäna något på det!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Nåt är ju konstigt iaf.. Karin skrev på som komplementär dvs förvaltningsansvarig och samtidigt hävdar hon att hon inte varit insatt i bolagets verksamhet överhuvudtaget och att Marchello agerat utan tillstånd. Hur kan man driva ett kommanditbolag om komplementären inte är verksam? Vad var tanken med bolaget om Marchello inte fick göra inköp osv?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD

Permalänk
Medlem

Jag tolkade det som ytterliggare inköp hon inte varit medveten om.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Jo men Karin hävdar att hon inte beviljat Marchello att göra några affärer alls som jag tolkar det? Då kan man fundera över hur företag skulle fungera om den som har rätt att agera inte vill bli inblandad alls och den som i praktiken driver rörelsen saknar juridiskt stöd att göra det. Känns väldigt snurrigt..

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Så man ska handla av markosgames för att man kan ringa, maila och chatt med er? Förlåt men erbjuder typ inte alla butiker det? Till skillnad från markosgames drivs de heller inte av folk som har fogden flåsandes i nacken med skulder på flera hundratusen och två konkurser i bagaget. Lyckas du få igång den här verksamheten på riktigt så är jag imponerad, du har verkligen inte oddsen på din sida.

PS. Du har inte bevisat att du inte blåst några kunder för fem öre.. att ingen hittat hit och kan tala för sig är verkligen ingen dementi på alla de utsagor man kan läsa om på nätet. De anklagar dig för hot och lurendrejerier.. ärenden har kommit till ARN där du inte följt deras beslut och hamnat på svarta listan. Ditt försvar är "jag är oskyldig" Tung bevisning...

Det spelar ingen roll vad jag än säger. Så jag anser att jag har sagt mitt och härmed går vidare i mitt liv. För om vi nu skall kolla på helheten så har vi bara tagit massa steg bakåt. sen så är det en aning konstigt att det minsta fel jag säger så hoppar du på mig och kallar mig för mytoman?

Eftersom jag varken får svar av personer som jag både hotat och även lurat så anser jag att det är bevis nog. För om du anklagar mig för något och jag ifrågasätter dig! utan några svar varken via mail, här i tråden så anser nog många här att det är mer än bevis eftersom ingen har besvsrat det.

Sen så ifrågasätter du min support?

Ta fram ett företag som en svarar via telefon fram till 21.00
Ta fram ett företag som som bevsrar kunders frågor fram till 01.00 via msn
Ta fram ett företag som har lånekonsoler vid reparation
Ta fram något företag som erbjuder kunden att testa varan innan köpet avslutas

Nä du, det visar sig klart och tydligt att du bara hackar på det minsta lilla jag gör. Så vad e det du stör dig på?

Permalänk
Medlem

Om personer blivit hotade, vad oväntat att de inte vill skriva då... eller att någon inte skriver vem det rör sig om.... låter ju hälsosamt att tro att någon som känner sig hotad skulle skriva

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Om personer blivit hotade, vad oväntat att de inte vill skriva då... eller att någon inte skriver vem det rör sig om.... låter ju hälsosamt att tro att någon som känner sig hotad skulle skriva

Ok vi säger att du har rätt på den delen. Men om du skulle bli hotad, vad skulle du göra?

Jag hade gått till polisen! för man kan ju inte bara sitta och bli hotad och inte göra något åt saken. för att skriva av sig här på ett forum gör ju inte saken bättre!

Sen undrar jag hur ni tänker? Om jag nu blivit blåst på en produkt eller blivit hotad så börjar jag med att skriva det här på sweclockers. Men efter att den uttsatta går emot så vill ingen besvara frågan. Jag kan garantera er att det hade ploppat upp ett och ett annat om inte jag hade bett om bevis som ligger svart på vitt. Samt ett riktigt namn

Har jag blåst någon eller hotad så skall jag rekommenderar jag dig att vända dig till polisen

Du ringer bara 11414 därefter gör man sin polisanmälan mot Marchello Josefsson med person nummer 7812284656

Detta är det slugiltiga eftersom jag inte ser någon bättre lösning. Att sitta här ock kasta paj på varandra slutar bara med ord mot ord.

Var ärliga och rätta mig om jag har fel på den punkten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Jag hade gått till polisen! för man kan ju inte bara sitta och bli hotad och inte göra något åt saken.

Här måste jag hålla med Marchello. Hot är mycket allvarligt och det blir dumt att säga att folk har blivit hotade osv. utan att ha en polisanmälan bakom det. Varför skulle man Inte våga anmäla en vanlig privatperson som driver ett litet företag?
Om någon uppfattat något Marchello sagt som ett hot räcker definitivt inte. Hade personen varit seriös så hade det funnits en anmälan bakom det? Eller hur?

Visa signatur

>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pscs3
Här måste jag hålla med Marchello. Hot är mycket allvarligt och det blir dumt att säga att folk har blivit hotade osv. utan att ha en polisanmälan bakom det. Varför skulle man Inte våga anmäla en vanlig privatperson som driver ett litet företag?
Om någon uppfattat något Marchello sagt som ett hot räcker definitivt inte. Hade personen varit seriös så hade det funnits en anmälan bakom det? Eller hur?

Håller med dig på den här punkten.

Permalänk
Medlem

Hur går man runt?

Hur går ett företag som detta runt ?
Seriösa företag som tex psxcare är betydligt dyrare men där blir man inte blåst iallfall.

Känns säkrare att gå till en "seriös" privatperson än marcosgames iallafall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet att stora grupper anmäler inte våldtäkter eller misshandel, så de lär ju inte anmäla hot heller. Sen finns väl rädsslan för att alla "kusiner" ska komma och terrorisera ifall de anmäler, bättre att bara inte säga nått tror jag många tänker.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Precis, Marchello kan lika gärna hotat folk utan att de vågat anmäla honom. Med två företag bakom sig och en massa flyttande för att undvika folk så finns ju misstankarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Du vet att stora grupper anmäler inte våldtäkter eller misshandel, så de lär ju inte anmäla hot heller. Sen finns väl rädsslan för att alla "kusiner" ska komma och terrorisera ifall de anmäler, bättre att bara inte säga nått tror jag många tänker.

Men dem vågar skriva det öppet på nätet? Pga att Marchello inte har ett så stort företag så skötte han väl allt själv? Då borde han kunna lista ut vem som skrivit om hot på nätet?
Och om man, som xarxos sade, flyttar runt pga att man hotat folk, betyder inte det att man är lite rädd för dem man hotat och antagligen Inte har varit så hotande att man lyckats "tysta" den man hotat?

Detta är bara spekulationer....

Visa signatur

>>> 112383 <<<

Permalänk
Avstängd

Fortsätt att vara detektiver men hur skall detta lösas om inte något går att lösa upp. Ni målar ut mig som att jag var en tung kriminell person. Vad är ni för människor!

Derox
Jag undrar varför du ens tar upp ordet "våldtäkt" och "misshandel" i denna tråden. Hur gammal är du och vad skulle du göra om detta vart omvänt emot DIG!

Kan någon av detta forum säga mig hur jag skall få detta klargjort att jag inte blåst någon. Jag har provat med att personer skall visa svart på vitt och nu även göra sin polis anmälan på mig.

Sen undrar jag vad du menar med kusiner? Målar du ut mig som om jag var något av en idiot? Om jag nu skulle vara en sådan person så skulle jag INTE ta upp min släkt i mina problem. min familj har inte med mina problem att göra så det snacket kan du ta och lägga ner.

Sen så ser jag att ni skriver att jag flyttat runt? Var har ni fått det ifrån?

Läser ni mellan raderna?

JAG HAR BEFUNNIT MIG PÅ SOCKENVÄGEN 18B I 8ÅRS TID!!!!!

Jag vill varna många att inte hålla med mig om något, då dem flesta tror att du är jag. korkat men sant!

Permalänk
Medlem
Citat:

Fortsätt att vara detektiver men hur skall detta lösas om inte något går att lösa upp. Ni målar ut mig som att jag var en tung kriminell person. Vad är ni för människor!

Kan någon av detta forum säga mig hur jag skall få detta klargjort att jag inte blåst någon. Jag har provat med att personer skall visa svart på vitt och nu även göra sin polis anmälan på mig.

Sen undrar jag vad du menar med kusiner? Målar du ut mig som om jag var något av en idiot? Om jag nu skulle vara en sådan person så skulle jag INTE ta upp min släkt i mina problem. min familj har inte med mina problem att göra så det snacket kan du ta och lägga ner.

Sen så ser jag att ni skriver att jag flyttat runt? Var har ni fått det ifrån?

Läser ni mellan raderna?

JAG HAR BEFUNNIT MIG PÅ SAMMA PLATS I 8ÅRS TID!!!!!

Att skriva mer här lär ju inte leda till något vettigt iaf...

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Att du flyttat runt eller skrivit dig på olika adresser kan du knappast förneka, i så fall ljuger du. Varför du gjort det har inte besvarats, men det föder ju fram spekulationer till varför så har skett. Det ger ju en knepig bild om inte annat med tanke på all röra du lämnat efter dig.

Hur mycket sanning talar du egentligen? Du har förnekat din inblandning på Flashbacks forum samtidigt som du påstått dig ha F-skattesedel trots att du inte har det. Ska du förneka att du censurerade kritiska inlägg på Multimediashopen en gång i tiden också?

Det ser inte särskilt lovande ut om man ska vara ärlig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AleexF
Att skriva mer här lär ju inte leda till något vettigt iaf...

Jag håller med dig, det kvittar vad jag än säger så finns det något som någon stör sig på. Jag sagt mitt och även bett personer att ta upp ett fall som dem påbörjat. För om det hade vart jag så skulle jag avslta det jag påbörjat att sprida. Detta är patetisk och härmed går jag nu vidare eftersom jag vet vad jag gjort och det står jag för.

Ang min F-skattesedel tydde jag det fel. Jag är moms registrerad för försäljning av tv-spel

Xarxos!
Om jag nu hade försökt att ljuga det så hade jag väl inte uppget mina personuppgifter. Tänk efter lite om du nu vet vad det menas.

ang flashback så får ni tyda det hur ni vill. hade det vart jag så hade jag sagt det lika lätt som jag erkänt mina STORA skulder och mina leverans problem. Vad är ett futtigt forum gämfört med vad jag går igenom nu! Åter igen
Tänk efter!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Men dem vågar skriva det öppet på nätet? Pga att Marchello inte har ett så stort företag så skötte han väl allt själv? Då borde han kunna lista ut vem som skrivit om hot på nätet?
Och om man, som xarxos sade, flyttar runt pga att man hotat folk, betyder inte det att man är lite rädd för dem man hotat och antagligen Inte har varit så hotande att man lyckats "tysta" den man hotat?

Detta är bara spekulationer....

På nätet har du mer anonymitet...

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Om du inte ens vet skillnad på att inneha F-skatt och vara momsregistrerad ska du definitivt inte driva något företag.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

och så kommer lilla superboss in i bilden. Denna hyvelns kille som bara letar fel. Jag tror att du är ett FEL.

Jag behöver inte ens besvara dina inlägg mer eftersom jag anser att du inte gjort något än bara hacka. hacka är din mellan namn från och med nu.

Sen förstår jag inte att du ser mellan ögonen. Ni är 100 och jag är 1 men ändå ger jag mig inte. Kan du gissa varför? eller vänta kom med något du kan hacka på!

Skall du inte komma på nytt! Koppleri kanske?

Din ålder? Jag gissar på max 17 eftersom du inte verkar veta mer än så

Permalänk

Om du inte tål att folk påpekar det uppenbara är dörren där (pekar mot "logga ut"-länken).

Visa signatur

Permalänk

Själv undrar jag om du får några nya kunder på ditt sätt att bete dig här på ett forum Marko, framförallt genom att t.ex. "klanka ner" på andra användares åldrar. Du framhävde två punkter ovan som gör att ingen kommer vända sig till ditt företag.

Citat:

Leverans problem = Ja
Skulder över örorna = Ja

Lägg sedan till X antal misslyckade tidigare likasinnade projekt på detta. Dessutom ger du support i stort sett all vaken tid, detta kan bara betyda att du antingen har väldigt mycket personal, eller väldigt få kunder. Inget stort företag kan ens ha support såpass länge av just den enkla anledningen att det är kostsamt och "onödigt".

Tyvärr kommer du aldrig se mig t.ex. som kund, varför då? Har du konkat ett par gånger, lägger till skulder, leveransproblem och är lite dyrare så finns det ingen som helst förtroende kvar, tyvärr. Beta av dina skulder, jobba med något företag som redan existerar, lär dig om företagsekonomi och starta ev. därefter på nytt, gärna om ett par år.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikSvensson
Själv undrar jag om du får några nya kunder på ditt sätt att bete dig här på ett forum Marko, framförallt genom att t.ex. "klanka ner" på andra användares åldrar. Du framhävde två punkter ovan som gör att ingen kommer vända sig till ditt företag.

Lägg sedan till X antal misslyckade tidigare likasinnade projekt på detta. Dessutom ger du support i stort sett all vaken tid, detta kan bara betyda att du antingen har väldigt mycket personal, eller väldigt få kunder. Inget stort företag kan ens ha support såpass länge av just den enkla anledningen att det är kostsamt och "onödigt".

Tyvärr kommer du aldrig se mig t.ex. som kund, varför då? Har du konkat ett par gånger, lägger till skulder, leveransproblem och är lite dyrare så finns det ingen som helst förtroende kvar, tyvärr. Beta av dina skulder, jobba med något företag som redan existerar, lär dig om företagsekonomi och starta ev. därefter på nytt, gärna om ett par år.

Erik

Ni måste förstå att jag inte bara kan ta utan att ge. Jag har försökt på alla sätt för att få fram bevis på att jag inte lurat elletr hotat någon person. Att jag sedan tar upp superboss i det hela är för att han tar upp minsta lilla fel jag gör eller skriver. Ja jag vart nog en aning för mycket mot superboss. Ber om ursäkt för det.

Du tar upp mina skulder och mina sena leveranser? Jag skrev dem efetrsom jag erkänner mina fel. Om det nu är fel att erkänna fel , ja då vet jag heller inte vad jag heter.

Ang sena leveranser. Så finns det inget som heter så hos Marko´s Games eftersom vi kontaktar våra kunder ifall vi inte har varan på lager.

Som ett exempel:
Just nu har jag väldigt många beställningar på xbox 360 dock kan jag inte leverera eftersom MS har problem med att leverera xbox i hela Sverige. Detta har jag personligen kontaktat mina kunder och vissa har avbeställd medan många fortfarande väntar.

För mindre än 2 månader sedan hade jag över 150 beställningar på PS3 dock blev leveransen sen eftersom vår leverantör inte heller hade fått dem. I hela 2 månader väntade 150 kunder på sina konsoler, varför jo för att jag förklarade vad som gällde och hur länge det kunde ta att få hit leveransen.

Som sagt så är Marko´s Games allt det Multimediashopen inte kunde vara. Men eftersom jag fått sådan kraft via detta forum så har jag även bestämt mig för att öppna Multimediashopen igen. fast med samma riktlinjer som Marko´s Games

Sen så heter jag inte Marko utan Marchello

Permalänk
Medlem

Hur blev det med ersättningen för den förlorade konsollen samtidigt som du upphör och lämnar kunden i sticket? Är det en lögn det också? Skulle inte vilja handla av en sån typ direkt. Länken som jag hänvisar till säger ju en del.

http://www.radron.se/templates/Artikel.aspx?id=41#

"TV-spels shopen/M Josefsson

Ersättning med 2 279 kronor för förlorad Playstation. Företaget har upphört.
El Göteborg"

Permalänk
Citat:

Ni måste förstå att jag inte bara kan ta utan att ge. Jag har försökt på alla sätt för att få fram bevis på att jag inte lurat elletr hotat någon person. Att jag sedan tar upp superboss i det hela är för att han tar upp minsta lilla fel jag gör eller skriver. Ja jag vart nog en aning för mycket mot superboss. Ber om ursäkt för det.

Du tar upp mina skulder och mina sena leveranser? Jag skrev dem efetrsom jag erkänner mina fel. Om det nu är fel att erkänna fel , ja då vet jag heller inte vad jag heter.

Ang sena leveranser. Så finns det inget som heter så hos Marko´s Games eftersom vi kontaktar våra kunder ifall vi inte har varan på lager.

Som ett exempel:
Just nu har jag väldigt många beställningar på xbox 360 dock kan jag inte leverera eftersom MS har problem med att leverera xbox i hela Sverige. Detta har jag personligen kontaktat mina kunder och vissa har avbeställd medan många fortfarande väntar.

För mindre än 2 månader sedan hade jag över 150 beställningar på PS3 dock blev leveransen sen eftersom vår leverantör inte heller hade fått dem. I hela 2 månader väntade 150 kunder på sina konsoler, varför jo för att jag förklarade vad som gällde och hur länge det kunde ta att få hit leveransen.

Som sagt så är Marko´s Games allt det Multimediashopen inte kunde vara. Men eftersom jag fått sådan kraft via detta forum så har jag även bestämt mig för att öppna Multimediashopen igen. fast med samma riktlinjer som Marko´s Games

Sen så heter jag inte Marko utan Marchello

Du får jättegärna erkänna dina fel, men har du inte lyckats innan, vad talar för att du ska lyckas nu? Din företagsekonomi verkar ju inte sitta helt, och då är det väl en fördel att först bli av med dina tidigare projekt, innan du startar likartade igen? Om du vill ha ett gott rykte ska du göra rätt för dig och betala av dina skulder, inte skapa nya (det är ju inte säkert du gör, men risken finns ju.)

Tyvärr tror jag ditt förtroende här är för lågt för att få någon form av kunder iallafall. Sen tycker jag att dom som inte vet vad du haft för projekt innan bör kolla det innan dom handlar av dig. Annars kan det bli som med pixmania, man handlar där och blir missnöjd i t.ex. garantiärenden. Du kanske inte har problem med att handla av folk som konkat flera gånger inom samma buisness, har skulder m.m. men tro mig, många andra har det.

Vad du heter vet jag inte, läser ditt forumnamn och skriver utifrån det.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Avstängd

Erik

Många kunder har har läst detta och tro det eller ej så har dem handlat av mig men även ifrågasatt inlägget. jag har även massor av gamla Multimediashopens kunder som handlar av Marko´s games. Jag skäms inte av att ha ägt Multimediashopen eftersom vi hade våra glansdagar. Att det gick i graven efter ett tag var ju inget jag ville, då det gav mina barn mat för dagen.

Det som du tar upp nu är samma som alla andra gjort och jag ser att man inte behöver repetera det hela i tråden.

Att du eller någon skulle få mig att lägga ner Marko´s games kan ni glömma.

Marko´s Games kommer att leva tills jag dör och det får ni helt enkelt inse.

Har du aldrig hör uttrycket: Man lär sig av sina misstag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Har du aldrig hör uttrycket: Man lär sig av sina misstag?

O herre jävlar! Det måste vara dagens skämt väl? Med tanke på att du är inne på ditt tredje(?) företag.
Sen att du fortsätter skriva inlägg efter inlägg som bara skadar dig själv och trots att folk påpekar detta så fortsätter du skriva gör ju att man tvivlar på att du ens själv vet vad uttrycket betyder!
Att du numera även är tillbaka i gammal go FB-anda och börja prata illa om folk gör ju det hela ännu mer roligt.

"särskrivning är ditt mellannamn från och med nu"

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

"o jävligt konstigt tycker jag. Skum typ för övrigt; komma hit och babbal om advokater hit och advokater dit, samt tro att Flashback ger ut personuppgifter om våra medlemmar. Dessutom postade han ett reklamerbjudande speciellt riktat mot FB's medlemmar (vilket ledde till ban enligt 1.01). Tillåt mig att skratta en aning.

mohahaha

/Spader, mod "

Så du förnekar fortfarande att det var DU som skrev på FB? Vem annars skulle vilja sprida reklam för dig om inte du själv. Du har ju iaf hotat folk med advokater, men frågan är hur du ska kunna få en bra sådan med tanke på vilken sits du satte dig i.

Permalänk
Avstängd

Ja tro vad ni vill och säg vad ni vill om mig. Men många ser att jag har fått min rätt ang anklagelser om blåsningar samt att jag hotat personer. Inget svar och ingen polisanmälan.

det jag skrev har inget med reklam att göra, men jag måste ju kunna få lov att visa förändringar! eftersom vissa tror att jag inte förändrats något alls. Att jag tog upp en del av mina beställningar var för att visa att jag verkligen kontaktar mina kunder i tid och det är väl inget fel

Visst har det kommit upp ett och ett annat om mig vilket jag medger till skulder och massa kunder som blivit lurade på lovade leveranser.

Om någon av er hade suttit i min sits, vad hade ni gjort?

För tro mig det är inte så lätt att bara ta skit från alla. Och speciellt inte när man blir anklagad för att ha hotat och grund lurat personer på massa pengar. Jag har även bett om att visa upp bevis svart på vitt eller gå till polisen. Kan någon vara snäll och säga vad man skall göra?

Om jag vart otrevlig mot någon eller rent av sagt något dumt så ber jag om ursäkt för det. Men ni anar inte hur påfrestande detta är.

1 mot 1000