Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Riktiga män kickar..
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=getimage&id=18783

Då är ju jag helt kört, har bara el-start....

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Då är ju jag helt kört, har bara el-start....

Hehe

Vad kör du då?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Hehe

Vad kör du då?

Har en Honda Varadero 125 (är ju bara16;))

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
http://img138.imageshack.us/img138/1056/dsc00227gx2.jpg

[/B]

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Min gosing, ER-6n -07 med ABS.

Mindre backspeglar, rensad bak, borttagna kärringhandtag och krashpuckar från Powerbronze. Riktigt kul maskin för pengarna. Är dock lite sugen på att byta upp till en Superduke

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp

Min gosing, ER-6n -07 med ABS.

Mindre backspeglar, rensad bak, borttagna kärringhandtag och krashpuckar från Powerbronze. Riktigt kul maskin för pengarna. Är dock lite sugen på att byta upp till en Superduke

Är själv lite sugen på en sån (till 18-årsdagen), synd att det inte finns några billiga begagnat, fast det börjar väl droppa in snart:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Är själv lite sugen på en sån (till 18-årsdagen)

Helt plötsligt känns det som jag äger en moped.

Visa signatur

| Ryzen 5500 | RTX3060 | HTC Vive | Steam deck/Gabe gear |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TJ
Helt plötsligt känns det som jag äger en moped.

Med 72hk skulle jag också räkna den som moppe...:D

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Är själv lite sugen på en sån (till 18-årsdagen), synd att det inte finns några billiga begagnat, fast det börjar väl droppa in snart:P

Klart det finns billiga. Man får ju nästan nya för 50K.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilstallione
Xplod: Den där ser riktigt rolig ut, fanken vad sugen jag är på att prova en

Bästa köpet jag gjort! Hysteriskt är bara förnamnet

Setill så du får prova en raptor och ingen kinagrej

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Riktiga män kickar..
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=getimage&id=18783

Så mycket word finns inte i universum! Brukar den vara svårstartad förresten?

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Så mycket word finns inte i universum! Brukar den vara svårstartad förresten?

Näfan. Har man väl kommit på tekniken så hoppar den igång efter 1-2 kickar.

Din då?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Näfan. Har man väl kommit på tekniken så hoppar den igång efter 1-2 kickar.

Din då?

Exakt samma sak här, det är en teknikfråga! Jag kan väl erkänna att jag inte är sådär förbannat stark över lag, men kicka är inget problem!

Måste väl dock erkänna att jag är lite stolt över att äga en XR600 vid 17 års ålder

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Exakt samma sak här, det är en teknikfråga! Jag kan väl erkänna att jag inte är sådär förbannat stark över lag, men kicka är inget problem!

Måste väl dock erkänna att jag är lite stolt över att äga en XR600 vid 17 års ålder

Själv fyllde man 18 i sommras

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Glider runt på en Suzuki GSXR600-97a vår/sommar/höst. Original förutom tonade kåpan fram.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Själv fyllde man 18 i sommras

Doh
Då kommer följdfrågan: Vill du rejsa?

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Doh
Då kommer följdfrågan: Vill du rejsa?

Det vill han ju helt säkert, med dagens väder så;)
Grannar bor ni också, sverige och visby ligger inte långt ifrån varandra;)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Kawasaki VN800 A -96

Min framtida hoj förhoppningsvis
Håller på med teorin nu.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Reschpect mannen. Så ska en riktig hoj se ut!

Om man är 40+ ja

Permalänk
Medlem

Så alla som är under 40 ska köra superbikes och cross?

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Hedersmedlem

Nån som har kört Suzuki GSR-600? Måste ha något som är lite vettigare att försäkra i år så jag har sneglat på Hornet 600 från 05 och GSR:en.
Kanske är lika bra att skita i det och ta bussen istället..?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Köpte en 92a nyligt. Tog kortet i somras, Lånade då en 600(moppe som folk säger he he) men blev en 750 som jag själv köpte, Har faktiskt kört lite men nu är det snökaos igen, jävla skitväder i norrland.

Längtar att få brumma på!

Permalänk
Medlem

Köpte den här så att jag kan ta tag i körkortet=) tar aldrig tag i det annars

Det är en gsf650sa bandit
ska bli en intressant sommar

Visa signatur

Ett tips om hur du "moddar" om din diskmaskin te en snöslunga... släng te kärringen en snöskyffel

Permalänk
Medlem

Honda RVF nc35
år - 96
en utav dom ovanligare hojjarna här i Norden...

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
Köpte en 92a nyligt. Tog kortet i somras, Lånade då en 600(moppe som folk säger he he) men blev en 750 som jag själv köpte, Har faktiskt kört lite men nu är det snökaos igen, jävla skitväder i norrland.

Längtar att få brumma på!

http://img388.imageshack.us/img388/9971/gsxr618kn8.jpg

Vad ger du i försäkring för den? Kollade försäkring på GSXR 600 -00 och nyare idag och det är helt sjuka priser även fast jag bor på mindre ort, billigaste var nog 16-17000kr

Visa signatur

MacBook Pro 13" 4Gb/320Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Om man är 40+ ja

...

OnT:
Fyller 21 i höst och glider omkring på denna:

Klickbar (väldigt dålig fotograf med en väldigt dålig mobilkamera )
Suzuki Marauder VZ800 -00

Framflyttade fotpinnar på g, dock lite tight i plånboken. Även andra backspeglar ska dit.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

ingen som har en riktig cykel? (HD:))

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
ingen som har en riktig cykel? (HD:))

Cykel på köööpet

Har en sådan cykel dock gammal som stryk när ON OFF hade samma kampanj =P .. ;D

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Nybliven A obegränsad tagare hära. Ville ha en lätt hoj att börja med så man lär sig grejerna ordentligt innan man börjar bli ball.

Blev denna då, denna på bild.

Permalänk
Medlem

Har just sparkat igång denna: (Honda CB900 F2 '82)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ak47
Honda RVF nc35
år - 96
en utav dom ovanligare hojjarna här i Norden...

http://www.sporthoj.com/forum/customprofilepics/profilepic368...

Grattis till en av de ballaste hojarna som tillverkats!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter