The Iceman Confessions Of A Mafia Hitman. (dokumentär)

Permalänk
Medlem

The Iceman Confessions Of A Mafia Hitman. (dokumentär)

nån som har sett de två dokumentären om Richard Kulinksi A.K.A Iceman ?? jag har sett båda delarna av den och den var en jättebra dokumentär. här kan ni läsa lite om han: http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Kuklinski

vad tyckte ni som sett den? sj tyckte jag att han verkligen levde upp till sitt nickname iceman. han sa väldigt få ord och han visade alldrig känslor förens i slutet. hur tusan kunde han vara så lugn hela tiden efter alla dessa mord? jag skulle flippa ut. hursomhelst mycket bra dokumentär, den rekommenderar jag. 9/10 får denna dokumentär(bästa interview av en brottsling jag har sett, iof sig så har jag inte sett så många).

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

såg den på tv för ett tag sen, tyckte det var en bra dokumentär. Lite läskigt med en så total känslokall människa

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

ja, han hade ju inte direkt någon ånger i sig.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Han dödade väl två personer på gatan helt slumpmässigt bara för att han ville prova sin nya armborst bland annat...

EDIT

Dokumentären: http://video.google.com/videoplay?docid=5740692213665972395&q...

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

mm jag skäms lite att medge det här men han facinerar(stavning) mig väldigt mycket. har sett dokumentären om och om igen. stone cold killer är vad han är. men han verkar inte vara "helt" sjuk. han sa ju att han alldrig skulle döda ett barn eller en kvinna. kanske ser han sin far i alla dessa offer?

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Såg just igenom alla tre dokumentärer. Jag tycker det var enormt intressant att få höra honom själv berätta om dessa saker. Eftersom hans liv endast bestod av mord så fanns det en del element av humor och så vidare, även fast det är väldigt sjuka saker han nämner.

Jag tycker samtidigt att det vore orättvist att behandla honom som en vanlig människa och kalla honom för en idiot, eller liknande. Han är sjuk och blev misshandlad hela sin barndom. En vanlig människa skulle aldrig kunna agera som honom, han är helt enkelt en produkt, och precis som psykologen berättade för honom, så är det skapt av troligtvis gener från hans egen far, samt hans uppväxt.

Om jag ska vara riktigt ärlig, så tycker jag nog lite synd om honom. Hade han haft en annan, bättre uppväxt hade han kanske varit en vanlig morfar i nuläget.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Danshistorien hade ju riktigt roliga delar
Att han för det första är väldigt försiktig med att förolämpa "the gays".
Och när intervjuarn frågar han vad som var i nålen han stack offret med blir svaret: "A heartattack"

Härlig humor
(det där är f ö i del 2, typ 25 minuter in i klippet)

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar