Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk

Wow.

Bra, roligt osv. men alldeles för många timmar som kunde gått till något vettigare.
Fyllde på gametime idag igen efter en break på två månader... som vanligt med andra ord.

Sitter på över ett år ingame tid just nu..

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Diablo3...

Permalänk
Skrivet av Pinhead:

World of Warcraft. Slösade bort tusentals timmar och ett par tusen spänn.
Slutade för mer än ett halvår sen och mina resultat på högskolan blev avsevärt bättre samt att jag träffade en underbar tjej som numera är min flickvän.
Aldrig mer ett MMO för min del, även om jag har ganska bra självdiciplin slukar det en jävla massa tid, tid jag heldre spenderar med min flickvän och på skolan...

WoW är djävulens bländverk!

Håller helt med slösat bort allt för mycket värdefull tid på det spelet...

Skrivet av Allexz:

Varför ångra att spela ett spel?

Spelar man ett uruselt spel blir man kanske förbannad, men då vet man också att nästa spel man spelar kommer man troligtvis tycka om lite bättre eftersom "det var iallafall inte så jävla dåligt som x"

Inget bra utan dåligt.

Amen to that

Skrivet av Inveramsay:

Operation flashpoint dragon rising

O ja, AIn i det skit spelet ska vi inte änns prata om...

Visa signatur

| Asus ROG STRIX Z370-F | i7 8700K 4.7 GHz |
| 16GB Corsair Vengeance | MSI GTX1080ti Sea Hawk EK |
| FSP Aurum 650W | Samsung 960Pro 512GB |
| Fractal Design Define R5 | Rog Swift PG348Q |

Permalänk
Medlem

Max payne 3

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd

Jag ångrar ingenting, även om det är dåliga spel så måste jag ju prova innan jag vet det, men varför ångra något? Gäller allt i mitt liv

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Medlem

Little Big Planet 2.
Väntade på 2an i typ ett helt år efter att ha tyckt demot på ettan var grymt, och förhandsbokade Collector's Edition långt innan det släpptes. Tröttnade typ direkt på det :/ Bortkastade pengar på en kass CE-utgåva

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Avstängd

typ nästan alla spel jag äger tycker jag suger idag. men absolut sämsta spelet jag någonsin har köpt eller spelat bör ju bli DeadHorde.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Supreme Commander 2
Tom Clancy's H.A.W.X. 2
Train Simulator 2013
Metro 2033
The Witcher 2
Darksiders 2
Q.U.B.E

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

FarCry 2.
"Please, shoot me."

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

League of Legends..

Visa signatur

Intel Core i7 4770K 4.2GHz | Asus Geforce GTX 780 DCU II | A-Data 16GB 1600MHz | Asus Maximus VII Hero Z97 | NZXT H440 Svart/Röd | EVGA Supernova G2 750W | Eizo Foris FS2333 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Samsung SSD EVO 256GB | WD 2TB Red 7200RPM

Permalänk
Medlem

runescape, allt för många timmar bortslösade på det :s och pengar

sen euro truck simulator, farming simulator, ski region simulator och liknadnde är ju ganska bortkastat det med

Permalänk

Psx-versionen av Carmageddon... köra ihjäl zombies som blir grönt slem med något som ska kallas för bil med köregenskaperna tagna från en skyffel eller nåt.

Permalänk
Medlem

Farming simulator 2013. det är så in i helvete beroendeframkallande, men inte fan är det kul...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Diablo III och DOTA 2

Permalänk
Medlem

Runescape, the early days

Permalänk
Medlem

Jag fick aragorns quest i present till ps3. Det var absolut det sämsta spel jag nånsin spelat

Det enda roliga med det var hur mycket vi skrattade åt själva spelet Det var alltså inte roligt att spela det haha

Permalänk
Permalänk

COD Black ops I

Permalänk
Medlem

Super mario bros

Permalänk
Medlem

Eve online - kostade mig säkert 2000 kr innan jag fattade vad jag pysslande med och lägg på det säkert 1000 timmar som man aldrig får tillbaka.

Visa signatur

Sitta och mysa i ett mörk rum med gamla burken en iskall rom och cola och mala på med stugan på hög ljusstyrka på skärmen.

| CPU intel 80386 @25Mhz | Chassi Standard | Moderkort ISA-386U3 | Kylning fabriksmonterad | RAM 4mb on board | HDD Floppy disk drive 5,25 | OS MS-DOS 3.0 |

Permalänk
Medlem

Nascar Challange till min första spelkonsol NES.. Pantade burkar en hel sommar för att köpa liret.. Absolut det sämsta jag har spelat. Grät floder över hur tråkigt det var och att jag hade slösat mina livs besparingar på skiten!

Sen kan jag ju säga att jag på sätt och vis önskar att jag aldrig lirade wow i gymnaiset.. Betygen dalade där de sista åren. ^^ En hatkärlek till spelet.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

The Witcher 2. Jag fattar inte vad all ser i det. Jag tog mig ändå igenom hela första kapitlet, men det var aldrig riktigt roligt.

Permalänk

CoD Black Ops (1)

Trillade in i ventrilo med 2 polare klockan halv 3 på natten, efter en blöt kväll på krogen, när de satt och spelade det.
Plötsligt var det en underbar idé att köpa skiten via steam för €59(!!) och börja ladda hem det.
Jag somnade under installationen (i datorstolen) och vaknade nästa morgon och tänkte att nu jävlar måste jag väl spela skiten.
Tro fan att spelet sög stenhårt och att jag inte har spelat det sedan dess.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av xapa112:

FarCry 2.
"Please, shoot me."

Det första spelet någonsin som jag förhandsbokade. Ångrar det så hårt..

Permalänk

Saints row 3... Hemskt är vad det är...

Permalänk
Medlem

Just Cause 2. Spelade demon o beställde det. Nu sitter det och samlar damm

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk

Minecraft. Förlorade en vän som jag hade känt sen första klass och skolkade en halv termin efter det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Homm3,det spelet kostade mej en underbar flickvän pga all tid jag lade ned på det.

Annars är det cod mw2, farcry2 och dragon age2 som gjort mej mest besviken pga deras uselhet som spel.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk

Guild Wars och Everquest II. MMO'er äter ens liv. Dyr och hård läxa.

EDIT: jaså, spelen jag köpt och blivit mest besviken på? Hmm... Metro 2033, Fallout New Vegas, Far Cry 2. Inte de sämsta spel jag köpt, men de som gjort mig mest besviken.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Medlem

Counter-Strike Condition Zero , Batman Arkham City, Crysis 2, black ops

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15