Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag kan ångra att jag spelat något. Däremot ångrar jag att jag köpte Battlefield 3.

Visa signatur

Citera för att få svar

Permalänk

Det spel som jag önskar jag aldrig öppnade plånboken för och tömde 550 kr på är Call of Duty : Modern Warfare 3.

Permalänk
Medlem

Orkade inte läsa igenom hela men det kanske redan sagts att tråden borde heta "Vilka spel ångrar du att du någonsin köpte"
Då skulle det vara Farcry 2 men jag ångrar aldrig att jag spelade det eller ångrar nått spel för den delen.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Skrivet av HuXs:

Måste hålla med här.
Fy fan vad dålig tid i livet det var!

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Inaktiv

Runescape fml.. oh God WHY??? Fattar inte hur jag kunde slösa dyrbar tid på något sådant..

Permalänk

Star Wars - The Old Republic alla dagar i veckan, va lite roligt när jag testade de men sen när jag löpte de för 500-600 så ångrade jag mig direkt, fml :/

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X 942 CPU: Intel 3770k @ 4.2 Ghz CPU Kylare: Corsair H80 Ram:16 Gig Balistic X 1600 MhzGPU: Sapphire Radeon R9 290X med Arctic Accelero Xtreme MB: MSI Z77A-GD65 PSU: Chieftec Nitro 750w 80+ Bronze SSDer: Crucial M4 64gb + 2st KINGSTON SSDNOW V+200 128gb i Raid 0Hårddiskar: 2st WD Black 1TB i raid 0 + en WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Brink
Black Ops
World of Warcraft

Permalänk

From Dust.

Jag kommer ALDRIG lita på en PCGamer recension igen. ALDRIG.

Såg så sjukt kul ut på bilderna och dom beskrev det som så härligt. Det var det sämsta spelet jag nånsin spelat, det tog 5 minuter sen mådde jag ILLA. 400 spånn åt helvete.

Permalänk
Medlem

Hatar när man spenderar 400+ på ett spel man tröttnar på inom någon vecka... har hänt med både SC2 och D3 nu så det är två spel jag verkligen ångrar att jag köpte. Jag har dock inget spel jag inte ångrar att jag spelade.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Skrivet av Electrix:
  • Assassins Creed-spelen (jag har försökt gilla dem alla men nej..)

Jag förstår inte hur du inte kan tycka om AC spelen, jag tycker att de är bland de bästa spel som nånsin funnits.
Well, well, kanske för att jag älskar såna här konspirationer och hemliga sekter att jag älskar storyn i dem. Men combaten e ju inte dålig.

Ettan kan jag förstå dig för, långtråkigt, så mycket saker man ska göra hit och dit, döda nån där, döda nån här. Men 2an?!
2an var ett mästerverk.
Jag har inte testat brotherhood och dom men jag tycker det verkar vara skit, men 2an är fan ett mästerverk!

Permalänk

Postal 3 blev jag sinnesjukt besviken av. Älskar verkligen 2an och kan inte förstå hur man kan misslyckas så hårt med en uppföljare.

Lost Planet 2 var också bortkastade pengar, en riktigt skitportning som ingen spelade. Ett multiplayerbaserat spel som var dödfött på PC....

Visa signatur

Asbra.

Permalänk
Avstängd

Maplestory det kostade inte ens men jag fattar inte hur många timmar av mitt liv jag slängde bort på det där skit spelet

Permalänk
Medlem

cod mw2, cod mw3 sämsta och tråkigaste spelet jag köpt och spelat och gran turimso 5 . 560:- åt helvete

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

Wasteade säkert över 500kr på det jävla Runeskape premium servrarna, men jag sög på det ändå..
Sedan så var ju allt jävla skit efter Cod 4 helt totalt bortkastade pengar. Om jag kunde köpa Waw zombies externt, visst. Men annars, amagawd...

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

world of warcraft

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Cross Fire.

Ett f2p FPS som jag har slösat över 6000:- på.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Dead space (1), precis bara börjat egentligen, men ångrar att jag köpte det även om det var på steam-rea ett tag sedan. Tycker historien och miljön verkar jättespännande men får totalt spel på styrningen och hur gubben rör sig. Det är ju totalt skrattretande hur dålig 'han' är på att träffa det man slår slag mot eller "trampar/stampar" på, och hur kameran nästan låser fast musens rörelser så fort man tar ett steg. Min första tanke var, ...really, REALLY!?
Mycket av min ilska kommer just av att det verkar vara ett riktigt kul spel, men det är så fruktansvärt tråkigt när något så basic som styrningen fallerar på det viset.
(Alla kanske inte håller med om hur illa det egentligen är, men för mig är det mer eller mindre ospelbart.)

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Skrivet av Cheers:

Dead space (1), precis bara börjat egentligen, men ångrar att jag köpte det även om det var på steam-rea ett tag sedan. Tycker historien och miljön verkar jättespännande men får totalt spel på styrningen och hur gubben rör sig. Det är ju totalt skrattretande hur dålig 'han' är på att träffa det man slår slag mot eller "trampar/stampar" på, och hur kameran nästan låser fast musens rörelser så fort man tar ett steg. Min första tanke var, ...really, REALLY!?
Mycket av min ilska kommer just av att det verkar vara ett riktigt kul spel, men det är så fruktansvärt tråkigt när något så basic som styrningen fallerar på det viset.
(Alla kanske inte håller med om hur illa det egentligen är, men för mig är det mer eller mindre ospelbart.)

styrningen är skitjobbig i början men man vänjer sig efter ett tag. det är lite mer behagligare i deadspace 2 dock

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haffe:

Battlefield 2. Sämsta köpet jag någonsin gjort.

Är du galen!

The sims . Fanimej inte bra...

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

C&C4, köpte det aldrig men grät när man körde Alpha och Beta

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

WoW för all tid man lagt ner på det... Måste säga Mass Effect 3 också för att jag blir så ledsen när storyn tar slut, kan den inte bara vara i all evighet?

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk
Avstängd

Men of War - Vietnam
Veit ikke helt, men måten skogen ble rendret på og hvor trærne alltid kom i veien var mektig irriterende synes jeg.

Elder Scrolls V - Skyrim, selvfølgelig. En konsol port med dum og ræva spilldesign.

Permalänk
Medlem

Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Nu var det väl ett bra tagsen det här, men jag kommer då ihåg när jag skulle till och börja lira "Doom 3" när det väl kom ut. Vilket total besvikelse. Tror inte att jag tillbringade många timmar med det spelet.

Det enda som var bra med Doom 3, det var musiken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Gun http://en.wikipedia.org/wiki/Gun_(video_game)
Värsta spelet jag någonsin spelat!

Permalänk
Medlem

Skulle nog säga EVE online då jag efter 1 års paus fortfarande sitter och funderar på om ore-priserna har gått upp. Och Halo typ, då jag sitter o väntar på nya Halospel så att jag kan stänga in mig från världen i en vecka och sedan vänta på nästa.

Wow kan vara det absolut värdelösaste spelet jag spelat. Sc2 var ganska platt också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fagballs:

Skulle nog säga EVE online då jag efter 1 års paus fortfarande sitter och funderar på om ore-priserna har gått upp. Och Halo typ, då jag sitter o väntar på nya Halospel så att jag kan stänga in mig från världen i en vecka och sedan vänta på nästa.

Wow kan vara det absolut värdelösaste spelet jag spelat. Sc2 var ganska platt också.

Att du vågar ha med SC2 på din lista....

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk

MW3
Battlefield 3
Diablo 3
Assasins creed 1/2

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Att du vågar ha med SC2 på din lista....

Sjukt hajpat spel, förväntade mig mera.
Plus att det är så jäkla instängt, Supreme Commander är enligt mig ett bättre strategispel i så fall...

Dock är det två helt olika delar av strategivärlden, då Sc2 matcher är över på väldigt kort tid, och SupCom matcher kan hålla på i 10 timmar om båda vet vad dom gör... Missförstå mig rätt, sitter fortfarande o kollar på Sc2 matcher på livestream etc, tycker det är ett bra spel, men jag gillar inte att spela det, på tok för små banor och på tok för hetsigt. I ett spel som SupCom kan man använda sig av roligare strategier etc.

Permalänk
Medlem

Heroes of Might and Magic 4-6, CoD Black Ops, Skyrim
Men värst av allt var nog Red Alert 3. Hade höga förväntningar efter alla barndomsminnen av tvåan, men det visade sig vara värdelöst.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Maplestory, fyy faan vad många bortslösade timmar

Skickades från m.sweclockers.com